• The Hogwarts Games

    The Hogwarts Games.
    In Panem, there are the Hunger Games,
    In Brittain, there are the Hogwarts Games.
    Each house gives 6 tributes, 3 boys, 3 girls


    Welcome, to the Hogwarts Games


    Tributen:
    Ravenclaw:
    | Johanna Elena Ionavna || xAquamaris
    | Cecily Maya Romero || Naturawolf
    | Selena Nathalia Johnson || Praelectio
    |
    |
    |
    Gryffindor:
    | Jona Diana Riona || xAquamaris
    | Nuruli Senvas || Legolas10
    | Diana Morgan Rizzoli || xMockingjayz
    | Seth Jack Morror || Naturawolf
    |
    |
    Hufflepuff:
    | Lily Mary Morgan|| Naturawolf
    |
    |
    | Tikoko Nokmy Nevalames || Legolas10
    |
    |
    Slytherin:
    | Alayne Niara Jackson || xMockingjayz
    | Lynn Jo Ister || xAquamaris
    |
    |
    | Daniel Ethan Whitewood || Praelectio
    |

    In te vullen:

    Naam:
    Leeftijd (12-17):
    Afdeling:
    Uiterlijk (moet niet met foto, maar mag):
    Innerlijk:
    Extra:

    Regels:
    | Geen originele karakters uit de boeken.
    | Geen geruzie buiten de RPG
    | Als je iets in OOC wil zeggen, doe dat met haakjes: (), {}, [], ||
    | De nodige ervaring in de RPG
    | Schrijf minimal 3 regels vol
    | Enkel ik (WritingGirl) open nieuwe topics
    | Vermoord geen tributen zonder toestemming van de ‘eigenaar’ van de tribuut
    | Meld naamsveranderingen!
    | Als ik iets niet zie, een reservering ofzo, zeg het me even!
    | Reserveren kan, maar deze blijven slechts 48 uren staan
    | Maximum 3 tributen/ persoon

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 20:00 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja, inderdaad. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Er zijn maar 12 plaatsen vrij voor meisjes, en die mogen van mij bezet zijn :) Al heb ik bijna geen jongens.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Tikoko Nokmy Nevalames
    Leeftijd (12-17):12
    Afdeling: Hufflepuff
    Uiterlijk (moet niet met foto, maar mag):


    Innerlijk: Tikoko is een jongen die verlegen is. Maar als je zijn vriend bent vertrouwd hij je zeker. Maar hij is geen lieverdje bij mensen die heb bedriegen of iets dat hij niet leuk vind. Tikoko staat altijd open voor een avontuur. Hij is een handige vechter en is heel behendig.
    Extra: Tikoko is een jongen.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    xAquamaris schreef:
    Ja, inderdaad. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Er zijn maar 12 plaatsen vrij voor meisjes, en die mogen van mij bezet zijn :) Al heb ik bijna geen jongens.


    Dan reserveer ik een jongen uit Slytherin en een meisje uit Ravenclaw.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Daniel Ethan Whitewood.
    Leeftijd: Zestien jaar.
    Afdeling: Slytherin.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Daniel is een type dat sluw en gemeen kan zijn, hij is niet voor niets een Slytherin. Nu hij mee doet aan The Hogwarts Games denkt hij dat hij kan bewijzen dat hij de sterkste spreuken uit school heeft. Hij is niet de oudste en ook niet de meest ervaren jongen uit het spel, maar hij heeft toch een groot spreukenboek in zijn hoofd gestampt. Daniel is verder nogal koelbloedig en geeft weinig om anderen, tenzij je zijn zwakke plek weet te raken. Als je hem als vriend hebt kun je op hem vertrouwen. Hij zal wel iets te beschermend kunnen overkomen. Verder is Daniel redelijk bruut en deinst hij niet terug voor bepaalde spreuken, waaronder de Onvergeeflijke Vloeken. Zijn favoriete bezigheid is Toverdranken, zijn slechtste vak is Waarzeggerij.
    Extra: Daniel heeft nog drie zusjes op Hogwarts. Ze zijn vijftien, dertien en twaalf.

    Naam: Selena Nathalia Johnson.
    Leeftijd: Zeventien jaar.
    Afdeling: Ravenclaw.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Selena is een verschrikkelijk slim meisje en nog vrij speels voor haar leeftijd. Ze weet veel spreuken op te dreunen en heeft vanallerlei trucjes achter de hand. Verder is ze een meisje met een gouden hartje en is ze heel erg hartelijk tegen anderen. Ze is zeker van zichzelf en is niet snel bang te maken. Alles wat ze doet, doet ze met een spelletje. Ze is lenig en snel en is doordacht, ze weet wat ze doet. Haar passie is toch wel Bezweringen, het vak dat ze absoluut niet ziet zitten is Toverdranken. Toch is ze goed in het vak, maar haar interesse is ver te zoeken.
    Extra: Selena is een Glamorgana, waardoor ze af en toe nogal jaloers kan overkomen. Als ze jaloers is, is haar hartelijkheid ver te zoeken.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 16:34 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Wanneer beginnen we eigenlijk? ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ga vandaag, ten laatste dit weekend het eerste topic starten ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Speeltopic 1


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hebben we ook hier bij beroeps?


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Neen, je kunt beter zijn dan een ander, wat logisch is, niet iedereen is even goed, maar beroeps bestaan hier niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Okeey!


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Naam: Lavinia Isa Morisson
    Leeftijd: 16 Jaar
    Afdeling: Griffoendor
    Uiterlijk:


    Ze heeft dik, bruin haar, met lichtgroene ogen die opvallen. Ze is wat langer dan gemiddeld, maar is behoorlijk klunzig. Ze heeft ook volle lippen.
    Innerlijk: Lavinia is soms nogal verlegen, maar een sterkte tovenaar. Ze zegt niet veel, maar heeft wel veel passie en spreekt met veel vuur. Ze heeft een hekel aan kleine ruimtes. Lavinia is een goede vriendin en gaat voor iedereen door het vuur. Wel is ze gevoelig voor de emoties van anderen. Ook bij haar vriendinnen is ze niet verlegen en vrolijk, en ze is zeker niet op haar mondje gevallen. Aangezien ze een Modderbloedje is, is ze doodsbang dat ze terug moet naar het weeshuis, en doet daarom zo goed als ze kan haar best op Zweinstein. Haar grootste angst is gevangenschap, omdat vrijheid -voor ze naar Zweinstein ging- het enige was wat ze wilde en niet had. Ze is een goede luisteraar, en je vergeet Lavinia ook niet zomaar. Wel vertrouwd Lavinia mensen niet snel, aangezien ze opgegroeid is in een weeshuis, met het idee dat ze haar ouders niet waard was. Daarom heeft Lavinia weinig zelfvertrouwen. Ze is een beetje klunzig en geeft zichzelf moeilijk prijs.
    Extra: Lavinia is opgegroeid in een weeshuis, wat ze vervelend vond. Ze werd er namelijk slecht behandeld, en het leek eerder op een strafkamp. Ze haatte het feit dat ze geen vrijheid had, maar groeide zo wel op tot een harde tiener.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 17:30 ]


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Naam: Lavinia Isa Morisson
    Leeftijd: 16 Jaar
    Afdeling: Griffoendor
    Uiterlijk:


    Ze heeft dik, bruin haar, met lichtgroene ogen die opvallen. Ze is wat langer dan gemiddeld, maar is behoorlijk klunzig. Ze heeft ook volle lippen.
    Innerlijk: Lavinia is soms nogal verlegen, maar een sterkte tovenaar. Ze zegt niet veel, maar heeft wel veel passie en spreekt met veel vuur. Ze heeft een hekel aan kleine ruimtes. Lavinia is een goede vriendin en gaat voor iedereen door het vuur. Wel is ze gevoelig voor de emoties van anderen. Ook bij haar vriendinnen is ze niet verlegen en vrolijk, en ze is zeker niet op haar mondje gevallen. Aangezien ze een Modderbloedje is, is ze doodsbang dat ze terug moet naar het weeshuis, en doet daarom zo goed als ze kan haar best op Zweinstein. Haar grootste angst is gevangenschap, omdat vrijheid -voor ze naar Zweinstein ging- het enige was wat ze wilde en niet had. Ze is een goede luisteraar, en je vergeet Lavinia ook niet zomaar. Wel vertrouwd Lavinia mensen niet snel, aangezien ze opgegroeid is in een weeshuis, met het idee dat ze haar ouders niet waard was. Daarom heeft Lavinia weinig zelfvertrouwen. Ze is een beetje klunzig en geeft zichzelf moeilijk prijs.
    Extra: Lavinia is opgegroeid in een weeshuis, wat ze vervelend vond. Ze werd er namelijk slecht behandeld, en het leek eerder op een strafkamp. Ze haatte het feit dat ze geen vrijheid had, maar groeide zo wel op tot een harde tiener.


    Sorry, er zijn geen plekken meer vrij bij de meisjes van Griffoendor en Ravenklauw.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried