• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...



    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble
    -Chloe Lacey McDonald ll The Foxes - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 17:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Chloe Lacey McDonald II The Foxes.
    Pruilend keek hij me terug aan.
    'Waarom ben ik nou weer eng?' vroeg hij en plofte met een zielig gezichtje naast me neer.
    'Ik ben heus niet eng,' mompelde hij zacht en keek voor zich uit. Ik sloeg mijn armen even om hem heen en gaf hem een korte knuffel.
    'Sorry, maar ik ben claustrofobisch. Ik kan er niet tegen als iemand me insluit of zo.'
    Ik had hem al losgelaten en liet mijn handen in mijn schoot zakken, terwijl ik vanuit mijn ooghoeken naar hem omhoog keek.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gregory.
    Ze knuffelt me waardoor ik glimlach. ''Sorry, maar ik ben claustrofobisch. Ik kan er niet tegen als iemand me insluit of zo.' Ik kijk haar aan 'dat wist ik niet" mompel ik.
    "Wat zullen we gaan doen ?" Ik kijk haar vragend aan. "Ohhh ja we gaan Twister doen' grijnzend ren ik naar de gang en kom al snel terug waana ik alles uitleg en de rst doe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ze giechelde en ik glimlach even. 'Cute' zeg ik, en grijns even.
    Ik keek naar de zwarte vleugel in haar afdeling en volg met mijn ogen hoe ze gaat zitten.
    'Ben je er klaar voor,' vroeg ze zenuwachtig en ik knik even.
    Ik plof naast haar op het krukje en kijk haar met een lieve glimlach aan...

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 23:58 ]


    El Diablo.

    Chloe Lacey McDonald II The Foxes.
    'Dat wist ik niet,' mompelde hij en ik grinnikte zacht. 'Je weet niet meer van me dan mijn naam,' grinnikte ik en trok mijn muts wat verder over mijn hoofd.
    'Wat zullen we gaan doen?' vroeg hij, terwijl hij me vragend aankeek. Ik kon even niets bedenken, maar hij daarin wel. 'Ohhh, ja! We gaan Twister doen!'
    Grijnzend rende hij naar de gang en kwam al snel terug met het spel in zijn handen. Hij legde alles uit en ik trok mijn sneakers uit, waardoor mijn gekleurde sokken met aparte tenen tevoorschijn kwamen. 'Oké, maar ik ga je zo erg verslaan!'

    Addison Bella Clark II The Bears.
    Zayn knikte even en kwam naast me zitten. Hij schonk me een lieve glimlach, die me enigszins wat goede moed gaf.
    Ik ademde een keer diep in en uit en legde mijn vingers op de toetsen. In mijn hoofd probeerde ik het deuntje voor me te halen, wat me aardig lukte en ik begon het wijsje te spelen. Na de intro had ik wat meer moed gekregen en begon ik erbij te zingen.
    'Your hand fits in mine like it's made just for me...' zong ik en keek even opzij, naar Zayn. Zou hij mee zingen of me uitlachen?
    Ik wist in mijn achterhoofd dat ik goed kon zingen, ik geloofde het zelf alleen niet. Andere mensen wisten dit ook niet, omdat ik het niet durfde te vertellen in hun bijzijn, of niet eens durfde te doen waar anderen bij waren. De enige die het wist was mijn tweelingbroer Dustin.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gregory.
    Als alles uitgelegd is doe ik snel mijn shoenen uit. 'jou sojken zijn awesome' grijns ik. Aparte sokken wardn gewoon super gaaf. 'ik ga je verslaan" zgt ze vast besloten. Grijnzend kij ik haar aan 'de verliezer trakteerd op iets lekkers' lachend draai ik. 'linkerhand op rood'mompel ik geconcentreeerd zet ik mijn hamd erop. 'jou draai beurt' ik schuif het bord met mijn vrije hand naar haar toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ze ademde diep in en uit, en begon toen te spelen. 'Your hand fits in mine like it's made just for me...' zong ze.
    Ze keek opzij en ik keek recht in haar blauwe ogen. Ze kon echt goed zingen en spelen. Ik begon mee te zingen en sla een arm om haar middel.
    Ik streel over haar heup en blijf meezingen...


    El Diablo.

    Chloe Lacey McDonald II The Foxes.
    'Jouw sokken zijn awesome,' grijnsde hij bij het zien van mijn sokken en ik grijnsde vrolijk terug. 'Dat weet ik toch,' antwoordde ik waarna ik strijdlustig knikte bij zijn voorstel van dat de verliezer trakteerde op iets lekkers. 'Deal.' Lachend keek ik toe hoe hij zin eerste zet deed en zijn linkerhand op rood legde.
    'Jouw beurt,' zei hij en schoof het bord naar me toe. Ik draaide eraan en keek ernaar. 'Rechtervoet op groen,' zei ik en ging met mijn voet er simpel op staan. 'You're up,' grijnsde ik naar hem.

    Addison Bella Clark II The Bears.
    Tot mijn opluchting begon Zayn mee te zingen en sloeg hij een arm rond mijn middel. Mooi, hij vond me dus niet slecht.
    Hij streelde over mijn heup en zong mee, terwijl ik het wijsje doorspeelde op de piano. Na het halve liedje hield ik op met zingen en luisterde naar zijn stem.
    Zayn had werkelijk de mooiste stem die ik ooit gehoord had. Hij kon goed laag zingen, maar ook fantastisch hoog! Ik draaide mijn hoofd naar hem toe en bekeek zijn gezicht van de zijkant. Zijn haar, zijn wenkbrauwen, zijn mooie ogen omrand met lange wimpers, zijn rechte neus, zijn perfect volle lippen, zijn rechte kaaklijn. De laatste klanken van het liedje bleven in de kamer hangen terwijl ik mijn handen op de toetsen liet liggen, zonder ze in te drukken. Het enige wat ik nog kon was sprakeloos naar zijn gezicht kijken. Niet te geloven dat hij van mij was.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ik blijf naar Addison kijken, ze had echt de prachtigste stem ooit. Opeens stopte ze met zingen. Ze draaide haar hoofd naar me toe terwijl ik nog zong.
    Ik zag haar ogen over mijn gezicht glijden, en ik blijf glimlachend zingen.
    De laatste klanken gingen door de kamer en ze bleef me sprakeloos aankijken. Ik bleef naar haar kijken.
    Haar prachtige blauwe ogen, haar mooie haar, perfecte gezichtjes. Ik had zo'n geluk dat ik haar mijn vriendin kon noemen.
    Glimlachend druk ik een kus op haar mond en trek haar tegen me aan...


    El Diablo.

    Gregory

    Ik grijns en zet snel mijn voet erop. Daarna draai ik 'rechterhand blauw'ik grijns zo slecht stond ik nog niet eigenlijk. Uk wist nu al dat als zij verloor ik gaar niet ging laten betalen. Ze was veelste lief daarvor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark II The Bears.
    Zayn bleef naar me kijken terwijl ik sprakeloos naar hem staarde.
    Glimlachend drukte hij een kus op mijn mond en trok me tegen zich aan.
    Ik verstopte mijn gezicht in zijn hals en opnieuw snoof ik zijn heerlijke geur op.
    Mijn armen sloeg ik om hem heen en ik trok mezelf dicht tegen hem aan. 'Blijf je slapen vannacht?' vroeg ik zachtjes.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze verstopte haar gezicht in mijn hals en sloeg haar armen om me heen.
    'Blijf je slapen vannacht?' vroeg ze zacht en ik knik. 'Sure' zeg ik.
    Ik druk een kus op haar, haar. Ik streel over haar rug en sluit mijn ogen even.
    'I love you' fluister ik en druk een kus in haar hals..


    El Diablo.

    Chloe Lacey McDonald II The Foxes.
    Hij zette vlug zijn voet erop en draaide weer. Twister was echt mijn spel, het meest awesome spel ooit gemaakt! Rechterhand blauw, was de volgende zet en ik zette mijn hand erop. Ik stond nog helemaal niet raar of zo, dit kon ik nog uren volhouden. Met mijn voet draaide ik weer, zodat ik mijn handen niet van het doek af hoefde te halen. 'Linkervoet op geel!' lachte ik en verzette mijn voet.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gregory

    Ik grijns en vol haar dd zet 'rechtervoet geel' lachend kijk ik haar aan. Uk was blin dat ik gek genoeg super lenig was. Ik kon mijn been in mijn nek en andere dingen. Ik vind dat wel grappig wamt gef toe hoe vaak kom je lenige jongens tegen? Juist niet vaak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark II The Bears.
    Hij knikte als antwoord. 'Sure,' zei hij en drukte een kus op mijn haar.
    Ik voelde hoe hij over mijn rug streelde en met een glimlach sloot ik mijn ogen.
    'I love you,' fluisterde hij en drukte een kus in mijn hals. Ik haalde mijn gezicht uit zijn hals en keek naar zijn gezicht.
    'I love you too,' fluisterde ik terug voor ik mijn lippen zacht even op die van hem drukte.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Chloe Lacey McDonald II The Foxes.
    Oké, rechtervoet op geel. Dit was nog niet zo moeilijk, dacht ik... Gregory stond echt enorm in de weg, maar ik ging hem niet van me laten winnen, echt niet.
    'Best, rechterhand op groen.' Ik zette, slim dat ik was, mijn hand tussen mijn benen door achter op groen, zodat ik minder ver hoefde te bukken en het langer vol kon houden.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel