• Deze Rpg was al eens gestart, maar is toen doodgelopen. Ik wil hem herstarten, met wat aanpassingen.

    Vier groepen hebben ruzie. Daarvan zijn twee groepen "stoer", een populair en je hebt ook nog de nerds. Alle vier hebben ze ruzie met elkaar, maar de stoere groep 1 heeft zich bij de nerds, en de stoere groep 2 bij de populairen aangesloten. Soms vechten ze met woorden, en soms met klappen. Al vijf jaar zijn ze aan het vechten, en sommigen worden het zat. Er is geen uitweg meer als je erbij bent. Of wel?


    Vijf jaar geleden werd er een jongen, Diederik Tommis, heel erg gepest door een paar populairen. Anderen begonnen zich ermee te bemoeien en de populairen in elkaar te slaan. Weer anderen voegden zich toe bij de populairen en de hel brak uit. Die dag vielen er twee doden, waaronder Diederik Tommis. Velen raakten gewond, en voor een jaartje bleef alles stil. Toen begonnen de populairen weer wat kinderen te pesten, maar niet zo heftig als van te voren. Een andere groep begon tegen ze te strijden. Echte rellen ontstonden niet meer, maar opstootjes zijn niet te voorkomen.

    De twee fronten hebben een leider. Die twee zijn er al sinds het begin en haten de andere groep zó erg dat ze er geen gras over laten groeien. Ze zullen veel verder gaan dan de rest van de groep om hun tegenstander te "vernietigen"

    Stoere groep 1:
    Daan Jason Tanner || MindBreaker
    Jennifer Zoë Adams || xVitae
    Matthew Andy Dalton || Jolene


    Stoere groep 2:
    Michael Jonathan Fields ||Nyan
    Rosa Angel Diamond || glimmur
    Jessica "Jess" Liv Delecia ||Little
    Michel Days || Seaver


    Populairen:
    Jared Ray Parker || MindBreaker
    Amore Oakwood || OhMyZiam

    Nerds:
    Benjamin Oliver Gabriëls ||Nyan
    Emily Days || Jolene


    leiders:
    Chiara Bella Love ||Leider populairen || DamnBieber
    Alex Maron || Leider nerds || Seaver


    Regels:

    #Geen Mary Sues
    #Minstens 5 regels per post. Ik bedoel niet zinnen of woorden, maar regels.
    #naam wijzigingen worden doorgegeven aan MindBreaker
    #Hou het realistisch. Liefde meteen bij het begin kan, want ze kennen elkaar al langer van vandaag, maar een iemand kan bijvoorbeeld niet in zijn eentje vijf anderen aan.
    #ernstige verwondingen mogen niet zomaar uitgedeeld worden zonder toestemming van de persoon zelf


    Begin:

    Het is ochtend, iedereen staat op om naar school te gaan (iedereen gaat naar de zelfde schooll. Er word van gymnasium tot praktijk onderwijs, dus de nerds en populairen zitten op de zelfde school) en misschien kunnen er een paar spijbelen ofzo.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 17:35 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    {mijn topics (H)}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [mijn topics]

    [Meine Themen:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chiara Bella Love

    Grijsend pak ik mijn fiets. Weer een dag van school ik denk dat ik vandaag ga spijbelen. Laat me maar even voorstellen, Ik ben Chiara Bella Love zus van Angel Sky Love. Die dit alles begonnen is. Vandaag is de 1e schooldag en zoals altijd moet de leider van de 'Nerds' mij altijd weer. Maar Love's geven nooit op. Wat een leuk fantasie heb ik toch altijd. Maarja ik zal nooit de strijd opgeven. Ik zal tot het uiterste gaan om die klootzak van die Alex dood te maken. M meschien moet ik gewoon een huurmordennaar inhuren? Of hem schieten me een pistool? Weetje mensen zeggen vaak dat ik gek ben omdat ik rood haar heb maar nee dat ben ik niet hoor. BAMM shitt ik ben gewoon tegen een muur aan beland. Snel pak ik mijn fiets op en besluit het laatste stukje te lopen.


    EDIT: ik zie nu pas staat op?

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 16:51 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jared Ray Parker
    Ik word kreunend wakker van het geluid van mijn wekker. Ik zie mijn broertje liggen in het bed naast de mijne. "Wakker worden Tommie! Roep ik door de kamer. Het derde bed in de kamer is leeg. Daar slaapt mijn moeder. Niemand op school weet dat ik eigenlijk heel erg arm ben omdat mijn moeder beviel van mij en Tommie op haar zestiende en ze toen door haar ouders uit huis is gezet. We wonen nu met zijn drieën op een zolder in een hotel restaurant in het centrum. Op school denken ze dat ik er een bijbaantje heb, maar niemand weet dat ik er eigenlijk woon. Ik maak me klaar om naar school te gaan en ga daarna aan de tafel zitten. Tommie komt er niet lang na mij aan. Hij glimlacht. Ik glimlach terug. Omdat we eeneiige tweeling zijn, lijken we echt veel op elkaar. Alleen heeft Tommie sproeten en ik niet. Ik maak wat brood en doe al mijn spullen in mijn tas. Ik moet denken aan mijn arm die net uit het gips is. Ik had hem tijdens een gevecht met een moderne van de nerdo 's gebroken. Ik heb verder niet gehuild of zo. Ik zeg Tommie gedag, en slenter het huis uit, pak mijn fiets en ga naar school. Ik zie mijn auto in de garage staan, en kan het niet laten de motorkap te bestuderen. Ik heb hem op de sloop gekocht voor twintig euro, en daarna gerepareerd. Nu zou hij wel honderd euro waard zijn. Het is een Ferrari kap. De auto verder ziet er zo'n beetje uit als een pick up uit de jaren negentig. De bak heb ik ook van de sloop, en de rest is eigenlijk uit een stom gezinswagentje. Ik kijk op mijn horloge en fiets super snel weg. Ik kom aan op school, en loop meteen naar de hangplek van alle populairen. Ik hang er een beetje rond en wacht op de rest.

    Daan Jason Tanner

    Ik word langzaam wakker onder een brug. Langzaam sta ik op. Mijn pet druk ik op mijn hoofd en ik stop al mijn spullen in mijn rugzak. Ik glimlach en vraag aan een random man op straat hoe laat het is. Hij geeft me antwoord en ik weet dat het over een half uur schooltijd is. Voor mij betekend dat werktijd. Nou ja... Eigenlijk stelen. Ik kan niet leven zonder dat ik steel. Ik wil het niet, maar dingen als eten moet ik gewoon stelen. Ik probeer meestal de ochtend te bedelen, en dan te kijken of ik genoeg geld heb om een nacht in een hotel te slapen. Soms mag ik bij vriendelijke mensen slapen. Als ik niks krijg moet ik slapen onder een brug of zo. Ik loop naar een rijk uitziende meneer. "Hallo meneer, ik ben Daan. Zou u mij alstublieft iets willen geven zodat ik kan overleven?" Vraag ik op mijn allerschattigst. "Ik heb je net onder die brug zien slapen. Kom, we gaan wat kleren voor je kopen," Zegt hij. Ik glimlach vrolijk. Hij loopt met mij een kledingwinkel binnen en koopt wat mooie kleren. "Zou jij misschien een baantje willen in mijn restaurant?" Ik knik heftig. "Ik verwacht je om tien uur. Oké Daan? Je mag dan iedere dag slapen in dat restaurant," Zeg hij, en ik knik. Snel ren ik naar school om mijn vrienden te ontmoeten en daarna te gaan werken.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 17:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ma topics (:]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Amore Oakwood || populair.

    Een kleine kreun ontsnapt uit mijn mond als ik me uitrek. 'Opstaan liefje, je moet zo naar school.' Zegt mijn moeder.
    Ik mompel iets terug wat op een "ja" moet lijken en loop dan naar mijn eigen badkamer. Vlug kleed ik me uit en stap onder de douche. De warme stralen laten me ontspannen en ik was mijn haren en lijf. Tegenstribbelend draai ik de douche uit waarna ik me afdroog en aankleed. Ik ren naar beneden waar mijn ouders aan tafel zitten. Mijn vader mompelt wat over de winst die zijn bedrijf maakt en mijn moeder die overigens krulspelden in haar haar heeft is een ontbijt aan het maken. Ik pak snel een sneetje brood en smeer wat jam erop. Ik eet hem op en spoel het weg met fruitmelk. 'Mjam Jik kgja.' Roep ik.
    Mijn moeder roept vrolijk 'doei' en mijn vader negeert me. Ik slik mijn broodje door. 'Yo wat jij wilt.' Ik ren weg, trek mijn fiets mee en spring erop. Ik fiets naar school en laat de grote witte, villa achter me. Als de school in zicht komt en ik het schoolplein op rijd zie ik Jared al staan. Ik zwaai vrolijk naar hem en stal mijn fiets in het fietsenhok.


    Het orakel van Delphi.

    [Just question, zullen we Amore en Jared een stelletje makenxD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Michael Jonathan Fields
    Zuchtend en half kreunend word ik wakker en doe ik mijn wekker uit.
    Ik haatte school ,maar ik moest van mijn zeurende ouders.
    Ik sta op en slenter naar de badkamer ,waar ik me vlug douche en mijn kleren aandoe,aan mijn haren die ik niet veel en ik spuit gewoon nog een beetje deo op.
    Daarna ga ik naar beneden ,waar ik mijn ouders tegen kom.Ik zeg geen woord en neem een botherham en ga dan naar de woonkamer waar ik mijn tas pak.
    "Goeiemorgen."kirt mijn kleine zusje Leyla vrolijk. Ik glimlach naar haar en heef haar een snelle knuffel en ga dan naar buiten.Eindelijk het huis uit.
    Ik neem een hap van mijn botherham en steek een hand in mijn broekzak. De wind waaide door mijn haren en ik genoot er best van.
    Ik eet mijn broodje op en veeg dan mijn hand af aan mijn broek.
    De school was niet ver af van mijn huis ,dus ben ik er bijna altijd te vroeg ,deels omdat ik niet graag thuis ben.
    Ik grabbel een pakje sigaretten uit mijn broekzak en aan aansteker en steek dan een sigaret op.


    Benjamin Oliver Gabriëls
    Vermoeid open ik mijn ogen als ik mijn wekker hoor. Ik had gisteren tot laat in de avond wat gelezen in en boek en ,ben nu nog steeds moe.
    Ik besluit een snelle frisse douche te nemen.Ik doe mijn verse kleren aan en ga dan naar beneden. Mijn moeder zit aan mijn vader te vertellen wat ze gisteren allemaal gekookt heeft in de kookcurcus. Ik zet me bij hen aan tafel en neem wat ontbijtgranen.
    Mijn ouders waren er al helemaal overheen dat ze nu nog alleen maar een zoon hebben.
    Ookal is het 5 jaar geleden ,ik kan er nog steeds niet tegen.Ik eet snel mijn eten op en neem dan mijn rugzak ,zeg mijn ouders nog gedach en ga dan naar de schuur. Mijn kraakmikkige fiets ,die echt dringend moet vervangen worden staat al klaar. Ik zucht even en rijd dan naar school.

    (Iemand voor Micheal of Ben? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Matthew en Emily zijn vrij?]

    ( Kun je Emily naar Ben sturen aangezien ze bijden bij de 'nerds' horen ^^ ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    ( Kun je Emily naar Ben sturen aangezien ze bijden bij de 'nerds' horen ^^ ?)[/


    [Dan stuur ik Daan daar ook even heen]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 17:36 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jessica "Jess" Liv Delicia

    Ik werd wakker door het geluid van Amrican Idiot. Met een geërgerde zucht draaide ik me om. Toen Green Day maar bleef spelen, pakte ik mijn telefoon en gooide die tegen de muur. Oh kijk eens aan, het is stil. Maar natuurlijk kwam Noah en sprong op me. Noah was onze pup van vijf maanden. 'Ga weg, Noah' kreunde ik. Na vijf minuten sloeg ik mijn benen maar over het bed heen en liet me op mijn voeten zakken. Zo stond ik op en haalde een hand door mijn haar. Mijn ouders, heel mijn familie eigenlijk, vond het verschrikkelijk hoe ik eruit zag. Mijn tattoos, mijn haar, mijn kleren. Vooral als je in zo'n familie als de mijne zat. Netjes elke maand uit eten in een chique restaurant, tafelmanieren, nette en witte kleding, streng verboden om ook maar één keer de fout in te gaan. En dan had je nog zo'n kind als ik. Juist helemaal het tegenovergestelde. Ik haalde wat kleding uit mijn kast en trok het aan. Nadat ik me had aangekleed liep ik naar de badkamer, pakte de kam en begon mijn haar omhoog te kammen. Eigenlijk hoefde het niet om het zat vaak goed zat, maar ik wilde het tot het topje goed hebben. Meisjesachtig? Laat me niet lachen. Ken je hoe jongens over hun haar doen? Ja, zo was ik. Met een norse blik liep ik naar beneden waar ik mijn vader met de krant in handen zag zitten en mijn moeder aan het strijken was. Ze keken even met een moeilijke blik naar mijn arm die vol tattoos zat. Waarschuwend keek ik ze aan en ik pakte tussen het lopen door mijn tas. 'Dag, Jessica' hoorde ik de stem van mijn moeder nog. Ik reageerde er niet op en liep naar buiten door de achterdeur. Fietsen had geen zin, het waren maar twee straten lopen. En naar school ging ik toch niet. Verveeld liep ik naar de plaats waar we altijd naar toe gingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MindBreaker schreef:
    [Just question, zullen we Amore en Jared een stelletje makenxD]


    Is goed :D


    Het orakel van Delphi.

    Alex Maron || nerd
    Ik opende mijn ogen en staarde even naar het plafon. Zoals altijd hoorde ik ongeveer een minuut later de wekker die ik uitdrukte. Ik kwam langzaam overeind en stapte uit bed. Ik liep naar de badkamer waar ik een beetje water in mijn gezicht gooide en mijn tandenpoetste. Ik keek even met een schuin hoofd in de spiegel en probeerde mijn haar goed te doen. Daarna liep ik terug naar mijn kamer waar ik mijn tas van de grond pakte. Ik checkte even of alles wat ik nodig had erin zat. Ik kleedde me aan en keek in de spiegel. En weer een dat school. Een zachte zucht was te horen voor ik de trap af liep af. Beneden pakte ik mijn ontbijt van de keukentafel en sloeg mijn wiskunde boek open. Je kon iets nooit te vaak doornemen. Ik moest nu eigenlijk wel weg, maar als ik zou doorfietsten kwam het wel goed. Ik pakte mijn fiets, nadat ik mijn jas had aangedaan en de tuin in was gelopen. Met een kleine glimlach op mijn gezicht fietste ik naar school. Niet alleen was het de eerste schooldag, maar vandaag begon ook het schaaktoernooi weer. Ik was dol op schaken. Ik liet mijn blij even over het plein glijden om er zeker van te zijn dat ik geen verkeerde mensen tegen het lijf zou lopen. Zo snel als ik kon liep ik de school in en opende mijn kluisje. Ik stopte zo snel mogelijk de boeken die ik niet nodig had i mijn kluis. De eerste schooldag begon al beter dan ooit. Ik was bij mijn kluis en had nog geen gemene opmerking gehoord. Ik was heel veel veranderd deze vakantie, waarmee ik eigenlijk bedoel dat ik mijn bril had vervangen voor lenzen en mijn beugel eindelijk kwijt was. Ik hoopte dat ze op zouden houden met al dat domme gedoe, maar je kon er vanuit gaan dat al die populaire mensen niet slim genoeg waren om zich te realiseren dat dit nergens op sloeg.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 17:52 ]


    We've lived in the shadows for far too long.