• Deze Rpg was al eens gestart, maar is toen doodgelopen. Ik wil hem herstarten, met wat aanpassingen.

    Vier groepen hebben ruzie. Daarvan zijn twee groepen "stoer", een populair en je hebt ook nog de nerds. Alle vier hebben ze ruzie met elkaar, maar de stoere groep 1 heeft zich bij de nerds, en de stoere groep 2 bij de populairen aangesloten. Soms vechten ze met woorden, en soms met klappen. Al vijf jaar zijn ze aan het vechten, en sommigen worden het zat. Er is geen uitweg meer als je erbij bent. Of wel?


    Vijf jaar geleden werd er een jongen, Diederik Tommis, heel erg gepest door een paar populairen. Anderen begonnen zich ermee te bemoeien en de populairen in elkaar te slaan. Weer anderen voegden zich toe bij de populairen en de hel brak uit. Die dag vielen er twee doden, waaronder Diederik Tommis. Velen raakten gewond, en voor een jaartje bleef alles stil. Toen begonnen de populairen weer wat kinderen te pesten, maar niet zo heftig als van te voren. Een andere groep begon tegen ze te strijden. Echte rellen ontstonden niet meer, maar opstootjes zijn niet te voorkomen.

    De twee fronten hebben een leider. Die twee zijn er al sinds het begin en haten de andere groep zó erg dat ze er geen gras over laten groeien. Ze zullen veel verder gaan dan de rest van de groep om hun tegenstander te "vernietigen"

    Stoere groep 1:
    Daan Jason Tanner || MindBreaker
    Jennifer Zoë Adams || xVitae
    Matthew Andy Dalton || Jolene


    Stoere groep 2:
    Michael Jonathan Fields ||Nyan
    Rosa Angel Diamond || glimmur
    Jessica "Jess" Liv Delecia ||Little
    Michel Days || Seaver


    Populairen:
    Jared Ray Parker || MindBreaker
    Amore Oakwood || OhMyZiam

    Nerds:
    Benjamin Oliver Gabriëls ||Nyan
    Emily Days || Jolene


    leiders:
    Chiara Bella Love ||Leider populairen || DamnBieber
    Alex Maron || Leider nerds || Seaver


    Regels:

    #Geen Mary Sues
    #Minstens 5 regels per post. Ik bedoel niet zinnen of woorden, maar regels.
    #naam wijzigingen worden doorgegeven aan MindBreaker
    #Hou het realistisch. Liefde meteen bij het begin kan, want ze kennen elkaar al langer van vandaag, maar een iemand kan bijvoorbeeld niet in zijn eentje vijf anderen aan.
    #ernstige verwondingen mogen niet zomaar uitgedeeld worden zonder toestemming van de persoon zelf


    Begin:

    Het is ochtend, iedereen staat op om naar school te gaan (iedereen gaat naar de zelfde schooll. Er word van gymnasium tot praktijk onderwijs, dus de nerds en populairen zitten op de zelfde school) en misschien kunnen er een paar spijbelen ofzo.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 17:35 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jared Ray Parker

    Ik sta al een tijdje alleen als ik Amore aan zie komen. Ze zwaait vrolijk naar me, en ik duw me weg van het muurtje. Ik loop cool naar haar toe. Als ik naast haar sta geef ik haar een kus en pak haar hand. "Hey schat, leuke dag gehad gisteren?" Vraag ik terwijl we richting de hangplek lopen. Ik ga op een muurtje zitten en kijkt haar met een scheve glimlach aan. Amore weet van mijn geheim, dat ik arm ben. Ze heeft me beloofd het nooit aan iemand door te vertellen, omdat ik dan waarschijnlijk aangezien word als nerd. Alle populairen zijn rijk, en ik val dus nu al een beetje buiten het bootje, want ik draag nooit merkkleding of zo, maar ik zeg dat het komt doordat mijn ouders dat geldverspilling vinden. Ach ja, ze zullen het ermee moeten doen, want meer vertel ik ze niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [iemand voor Jennifer?]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Iemand voor Jessica?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emily Days

    Ik ben nerveus. Mijn vingers en benen trillen terwijl ik door de school loop waar ik twee jaar geleden voor het laatst geweest was. Wat als ik Mitchell tegen zou komen? Wat dan? Zou hij boos zijn? Of misschien was hij me allang vergeten. Ik zucht en loop door. Met mijn zwarte rugtas op mijn rug en mijn blik op de grond gericht. Ik zou dit jaar beter mijn best doen dan ooit. Ik moest over gaan ik mocht geen mislukkeling zijn! Ik moest perfect zijn. Daarom moest ik stoppen met eten. Ik moet mooi zijn en hard werken om slim te zijn. Ik pak mijn rooster erbij om te zien welk vak ik nu heb. 'wiskunde' mompel ik en knik.

    (Emily is nieuw op school dus kent nog niemand. Uiteindelijk komt ze bij de nerds)

    Amore Oakwood.

    Jared komt lachend aangelopen. 'Hey schat, leuke dag gehad gister?' Vraagt hij waarna hij mij een kus geeft. Ik knik enkel en samen lopen we naar het hangplekje waar ik mijn mobiel tevoorschijn tover. Vier nieuwe berichten. Ik sluit mijn mobiel wetend dat ik toch geen zin heb om terug te smsen. 'Welke les heb jij?' Jammer genoeg zaten Jared en ik niet bij elkaar in de klas.


    Het orakel van Delphi.

    Mitchell Days || stoere groep twee
    De geïrriteerde zicht verliet mijn mond toen ik mijn wekker hoorde. Ik stak mijn arm uit en deed een poging om de uit knop te vinden. Het duurde even voordat ik mij realiseerde dat het niet de wekker was die ik hoorde, maar de deurbel. Zuchtend kwam ik overeind en liep de trap af. De deur trok ik open en ongeïnteresseerd keek ik de persoon aan. Oh fijn, had je haar weer. En met haar bedoelde ik de vrouw van jeugdzorg. "Ik ben nu 18, ik heb u niet meer nodig." Zei ik met een kleine glimlach en gooide de deur weer dicht. Zoals ze altijd al deed als ik de deur dichtgooide stak ze haar voet ertussen en liep ze alsnog naar binnen. "Ja, dat weet ik. Maar ik wilde je vragen om dit jaar toch wat meer naar school te gaan." Vroeg ze smeekend. Ik schudde mijn hoofd en ging op de bank zitten. "Mijn. Huis uit." Zuchtte ik. Hoofdschuddend liep ze weer weg. Vijf jaar lang had ze dag in dag uit achter mij aangezeten. Bang dat ik geen toekomst had. Aangezien ik twee maanden geleden 18 was geworden en mijn oom werkelijk alles voor mij betaalde woonde ik nu op mezelf. Hoe erg ik het ook vond om toe te geven, ze bedoelde het wel goed. Daarom stond ik weer op van de bank en liep ik de trap op. Ik pakte wat kleren en liep de badkamer in. Ik nam een douche en poetste mijn tanden voor ik mij aankleedde. Uit mijn kast pakte ik een tas. Ik pakte een mesje waarmee ik mijn nog ongeopende boeken pakket opende. De boeken die ik nodig had stopte ik in de tas. Ik smeerde een broodje en pakte wat te drinken. Misschien was ik een probleem kind, maar het kon me niet heel veel schelen. Ik ging nu toch een keer naar school? Ik pakte mijn sleutels en liep de deur uit. Een mooie auto, waar ik pas over een maand in kon gaan rijden, minimaal, stond voor de deur. Ik keek er even sip naar en pakte mijn fiets. Zo snel als ik kon fietste ik naar het gebouw waar ik zo een hekel aan had. Ik stapte weer af en zette mijn fiets in het rek. Ik hoopte dat het dit jaar beter zou gaan dan alleen de eerste dag.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rosa Angel Diamond || stoere groep 2
    Ik sta al naast mijn bed als mijn wekker gaat. Ik sla hem snel uit zodat mijn ouders niet wakker worden, mijn vader wordt nog al snel chagrijnig als de wekker van iemand anders hem wakker maakt. Maar oké, het is niet normaal dat ik zo vroeg al naast mijn bed sta. Ik heb echt een hekel aan school. Het liefst zou ik gaan spijbelen maar het is de eerste schooldag en dat lijkt mij niet het handigste idee wat ik ooit heb gehad. Ik pak snel een grijs jurkje uit de kast, het is een van mijn lievelingsjurkjes. Ik trek het aan en kijk in de spiegel, als ik mijn haar ook nog eens leuk doe, wordt het weer een van de beste dagen. Ik loop naar de badkamer en pak mijn borstel, en doe mijn haar in een watervalvlecht . Als ik dat gedaan heb loop ik snel naar beneden en pak een broodje. Terwijl ik dat aan het opeten ben loop ik naar de garage om mijn fiets te pakken. Gelukkig staat mijn fiets klaar met opgepompte banden dus ik stap snel op de fiets en fiets naar school. Onderweg kom ik raar genoeg niemand tegen. op school zie ik de nerds al staan. en natuurlijk de populairen Amore en Jared samen, ze zijn al lang en stel (denk ik). ik loop lang hen en groet hen gewoon met een "hoi" ik weet dat ze dat niet echt heel erg boeit maar ik kan nog niemand van mijn eigen groep vinden, dus ik ga op het trappetje naar de ingang van de school zitten wachten tot ik iemand zie van mijn eigen groep.

    (sorry voor het slechte begin, ik wist echt niets)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 18:56 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Michael Jonathan Fields
    Ik neem nog een laatste trekje van mijn sigaret en smijt hem dan weg als ik de school zie.
    Ik ga even met een hand door mijn haar en slenter gewoon verder. Ik hield wel van een nonchalante look,het is gewoon zoals ik ben ,beter dan al die dingen die mijn ouders willen die ik draag.
    Ik kijk weer naar de school,veel zin heb ik er niet in.Als ik het goed heb zie ik met Rosa bij de ingang staan. Ik grijns eventjes en ga naar haar toe.
    "Hey Rosa."zei ik toen ik naast haar stond ,daarna ging ik tegen de muur staan leunen. Wedden dat e andere gaan spijbelen vandaag,daar heb ik eigenlijk ook best zin in.

    Benjamin Oliver Gabriëls
    Ik plaats mijn fiets in het rek en sluit hem ,waarna ik de school binnen ga.Ik strijk nog even mijn hemd recht en ga dan naar de gangen.
    Hopend dat vandaag geen slecht woord over me gesproken word loop ik door de gang ,richting de kluisjes
    Als ik bij de kluisjes ben hijs ik mijn rugzak van mijn schouders en zet hem op de grond,waarna ik hem open rits.
    Ik haalde de onnodige boeken eruit en steek ze dan in het kastje.Niet dat ze er makkelijk ingeraken ,maar na even puzzelen lukt het me toch.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 15:57 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosa Angel Diamond
    ik zit aan mijn kettinkje te frunniken als ik opeens opgeschrikt wordt "hey Rosa" hoor ik naast me. ik kijk om en zie Michael staan. "hoi Michael, hoe gaat het" vraag ik uit gewoonte. het is een te standaard vraag, maar ik kan het gewoon niet laten. ik begin zachtjes te lachen omdat ik nadenk over de onzinnigste dingen maar school lukt me niet. "weet jij waar de anderen zijn? " vraag ik dan maar. waarschijnlijk gaan die spijbelen, maar ik weet uit ervaring van vorig jaar, dat dat niet het handigste ik wat je in je leven kunt doen, want je moet meer dan de helft van de tijd dat je spijbelde weer inhalen. dat kan soms best gezellig zijn, als je een leuke leraar er bij hebt te zitten, maar die zijn er bijna niet.

    (btw, mijn naam ik verandert in lucerna)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 19:57 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Dawh, verder niemand die gaat spijbelen? Arme Jessica, staat ze daar alleen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (er is nog iemand van onze groep Michel
    ik weet niet wat hij nu doet)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [aangezien de populaire en de stoere groep 2 bij elkaar horen kunnen die dus ook meeten?]


    Het orakel van Delphi.

    {dat zou opzich wel kunnen,
    moeten Rosa en Micheal dan naar jullie toekomen
    of zo iets?}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Doe je best, Jessica blijft zichzelf. Groep of niet xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik kan Micheal anders naar Jessica laten gaan en Rosa dan naar de populaire ofzo? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH