• Deze Rpg was al eens gestart, maar is toen doodgelopen. Ik wil hem herstarten, met wat aanpassingen.

    Vier groepen hebben ruzie. Daarvan zijn twee groepen "stoer", een populair en je hebt ook nog de nerds. Alle vier hebben ze ruzie met elkaar, maar de stoere groep 1 heeft zich bij de nerds, en de stoere groep 2 bij de populairen aangesloten. Soms vechten ze met woorden, en soms met klappen. Al vijf jaar zijn ze aan het vechten, en sommigen worden het zat. Er is geen uitweg meer als je erbij bent. Of wel?


    Vijf jaar geleden werd er een jongen, Diederik Tommis, heel erg gepest door een paar populairen. Anderen begonnen zich ermee te bemoeien en de populairen in elkaar te slaan. Weer anderen voegden zich toe bij de populairen en de hel brak uit. Die dag vielen er twee doden, waaronder Diederik Tommis. Velen raakten gewond, en voor een jaartje bleef alles stil. Toen begonnen de populairen weer wat kinderen te pesten, maar niet zo heftig als van te voren. Een andere groep begon tegen ze te strijden. Echte rellen ontstonden niet meer, maar opstootjes zijn niet te voorkomen.

    De twee fronten hebben een leider. Die twee zijn er al sinds het begin en haten de andere groep zó erg dat ze er geen gras over laten groeien. Ze zullen veel verder gaan dan de rest van de groep om hun tegenstander te "vernietigen"

    Stoere groep 1:
    Daan Jason Tanner || MindBreaker
    Jennifer Zoë Adams || xVitae
    Matthew Andy Dalton || Jolene


    Stoere groep 2:
    Michael Jonathan Fields ||Nyan
    Rosa Angel Diamond || glimmur
    Jessica "Jess" Liv Delecia ||Little
    Michel Days || Seaver


    Populairen:
    Jared Ray Parker || MindBreaker
    Amore Oakwood || OhMyZiam

    Nerds:
    Benjamin Oliver Gabriëls ||Nyan
    Emily Days || Jolene


    leiders:
    Chiara Bella Love ||Leider populairen || DamnBieber
    Alex Maron || Leider nerds || Seaver


    Regels:

    #Geen Mary Sues
    #Minstens 5 regels per post. Ik bedoel niet zinnen of woorden, maar regels.
    #naam wijzigingen worden doorgegeven aan MindBreaker
    #Hou het realistisch. Liefde meteen bij het begin kan, want ze kennen elkaar al langer van vandaag, maar een iemand kan bijvoorbeeld niet in zijn eentje vijf anderen aan.
    #ernstige verwondingen mogen niet zomaar uitgedeeld worden zonder toestemming van de persoon zelf


    Begin:

    Het is ochtend, iedereen staat op om naar school te gaan (iedereen gaat naar de zelfde schooll. Er word van gymnasium tot praktijk onderwijs, dus de nerds en populairen zitten op de zelfde school) en misschien kunnen er een paar spijbelen ofzo.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 17:35 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    {kan ook,
    sorry ben niet heel origineel
    vandaag}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Doe maar (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Michael Jonathan Fields
    "hoi Michael, hoe gaat het"vroeg ze en ik glimlach licht.
    "Gaat goed ,alleen heb ik geen zin in school.En hoe gaat het met jou?"vroeg ik dan met een grijnsje.
    "weet jij waar de anderen zijn? "vroeg ze me dan en ik haalde mijn schouders op."Waarschijnelijk spijbelen."zeg ik dan en de zin om ook te gaan spijbelen begint groter te worden.
    "Weet je ,zal ik anders gaan zoeken waar ze zijn ,als ik het weet ga ik je wel sms'en."zeg ik dan,ik denk wel dat ze begrijpt als ik ze vind al spijbelend ,dat ik ook bij hen zal blijven."Nou ,ik zie je later wel weer."zeg ik dan zwaai even kort naar haar en loop dan ,waar de ingng uit ,de straat op.
    We hadden een vast plekje ,waar we vaak zaten en ,daar zullen ze ongetwijfeld wel zijn.Ik had zin in nog een sigaret en nam er weer eentje en stak die aan.
    Als ik wat verder ben zie ik Jessica."Hey Jess."zeg ik grijnzend en neem een trekje van mijn sigaret.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chiara Bella Love

    'Auww' gil ik. Oke ik let voortaan wel beter op waar ik fiets. Als ik op school ben aangekomen zie ik dat allees Jessica er nog is. Jess is een beetje een stil typetje ik snap eigenlijk niet waarom ze in de 'groep' zit maarja. 'Hey Jess' zeg ik dan glimlachend. 'Weet je waar de andere zijn? Grijnsend kijk ik om me heen de school is nog geen spat veranderd seends 2 dagen geleden. Ik heb gister en eergister alleen maar gespijbeld, maar jammer genoeg is mijn moeder daar achter gekomen en als ik nu niet naar school ga kan ik mijn vakantie naar Aruba wel vergeten. Als ik zie dat Michel eraan komt zeg ik enthousiast tegen hem 'Alles goed. Ik heb zoveel te vertellen'

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:34 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rosa Angel Diamond
    "ik zie je later wel weer" zegt Michael, vast nadat hij een heel gesprek had gehouden waarvan ik de helft maar had meegekregen. ik was zelf aan het nadenken over waarom we hier stonden en niet zo als normaal bij de populairen. ik weet alleen dat hij iets zij over dat de anderen vast gaan spijbelen en dat hij ze wel gaat zoeken. "oke, tot later" zeg ik nog snel voor hij wegloopt. ik ga zelf nu maar naar de populairen toe, die daar met z'n tweeën staan. "hoi" zeg ik vrolijk. "hoe gaat het, behalve dat we school hebben, en dat we daar geen zin in hebben" zeg ik er snel achter aan, want ik weet dat iedereen aan wie ik dat vraag dat gaat zeggen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    (Welke populairen?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (Welke populairen?)


    de anderen
    (die nu niet staan te spijbelenxD)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Jessica "Jess" Liv Delecia

    Ik draai me met een ruk om en bekeek de jongen. Het was Michael, typisch. 'Hola Señor' mompelde ik, waarna ik een hand door mijn haar haalde. Ik liep naar hem toe, pakte zijn sigaret af en nam er zelf een trekje van. Mijn blik veranderde even in een sarcastische nepglimlach en daarna weer in een felle uitdrukking. Mijn hand haalde ik ook even door Michael's haar. 'Je moet vroeger op staan om aan je haar te werken, man. Het ziet er niet uit' Een spottende lach rolde over mijn lippen. Mijn turquoise ogen schoten even heen en weer waarbij ik verder het haar van Michael kon zien. 'Mijn haar zit natuurlijk helemaal fantastisch!' zei ik, alweer sarcastisch. En toch was het waar. Mijn haar vond ik perfect. Even voelde ik aan de geschoren zijkanten, misschien moest ik ze maar weer eens wat bij scheren. Het was zwaar irritant dat je haar groeide.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Amore Oakwood || populair.

    Ik kijk naar Rose die aankomt lopen. 'Hoi.' Zegt ze vrolijk. 'Hoe gaat het? Behalve dat we school hebben en dat we daar geen zin in hebben.'
    Ik begin te lachen over haar opmerking. 'Gaat wel, en zoals je zei heb ik geen zin in school, welke les heb jij zo als eerst?' Vraag ik.
    Snel kijk ik op mijn rooster, 'ik heb Frans.' Mompel ik.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 21:01 ]


    Het orakel van Delphi.

    (@DamnBieber ,ik snap je post niet helemaal :/ )
    Michael Jonathan Fields
    'Hola Señor' mompelde ze en ging met een hand door haar,haar ,die heilig was voor Jess.
    Daarna nam ze mijn sigaret af en nam er een trekje van meteen daarna nam ik hem terug van haar.
    Haar hand liet ze nu door mijn haren gaan ,waardoor het helemaal in de war zit.
    'Je moet vroeger op staan om aan je haar te werken, man. Het ziet er niet uit' zei ze spottend en ik rolde even met mijn ogen ,ze wist wel dat ik niet rap mijn bed uitging voor zoiets als mijn haar doen.
    'Mijn haar zit natuurlijk helemaal fantastisch!' zei ze ,met een sarcastische ondertoon ,maar ik wist wel dat ze het meende ,ego...
    "Ja zal wel."zeg ik met en grijnsje en neem nog een trek van mijn sigaret."Dus euh ,wat gaan we doen vandaag?"momel ik dan vragend , in de ochtend was er nooi vaak iets te doen ,behalve mensen pesten en plagen enzo.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosa Angel Diamond * Stoere groep 2
    "welke les heb jij het eerst" vraagt Amore opeens aan mij. daar moet ik lang over na denken. "i don't Know" zeg ik uiteindelijk dan maar, maar kijk toch in mijn agenda. "oh, ik heb als eerste Muziek" ik ben echt verbaast. ik dacht met mijn hersens dat ik het eerste iets van Bio of zo iets had, maar ik zat alweer fout, ik denk niet dat ik ooit mijn roosters uit mijn hoofd ga kunnen. Er zijn niet veel slimme populaire mensen maar iets slimmer dan mij moet niet zo moeilijk zijn lijkt mij. maar Muziek is een van de enige vakken die ik wel leuk vind, omdat je daar kunt zingen of een instrument bespelen. dat kan wel leuk zijn.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Jessica "Jess" Liv Delecia

    'Ja zal wel' grijnsde hij. Beledigd keek ik hem aan. 'Pf, bitch' zei ik, waarna ik even met mijn ogen rolde. Niemand, maar dan ook echt niemand zei wat over míjn haar. 'Dus euh, wat gaan we doen vandaag?' mompelde hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Weet ik veel. Is kijken. Je haar goed doen, een nieuw kapsel nemen, of iemands anders' kapsel ruïneren' zei ik. Ik kon heus nog wel over wat anders praten dan haar, maar ik verveelde me. Met een overdreven zucht sprong ik maar op Michael's rug. 'Geen zin om te lopen. Geef mij is een jointje' mompelde ik en ik klemde mijn voeten om zijn middel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Michael Jonathan Fields
    'Pf, bitch' zei ze ,waarna ze met haar ogen rolde. Ik grinnikte even ,ja ze had het vast tegen haarzelf.
    Bij mijn vraag haalde ze haar schouders op.'Weet ik veel. Is kijken. Je haar goed doen, een nieuw kapsel nemen, of iemands anders' kapsel ruïneren' somde ze op en nu rolde ik weer met mijn ogen ,er was niets mis met mijn kapsel.
    Jess sprong met een overdreven zucht op mijn rug en zei dan dat ze geen zin had om te lopen ,daarna vroeg ze achter een joint.
    "Wauw luilak dat je bent."zei ik grijnzend."En trouwens ,ik wist niet dat je drugs rookte ,is dat nieuw ofzo?"vroeg ik haar dan grijnzend.
    Ik had wel 2 joints zitten in mijn pakje ,maar die zijn voor als ik me niet goed voel ,als ze er een wou ,moest ze maar geld afgeven.
    Aangezien ze haar voeten om mijn middel geklemd heeft ,kan ik haar niet van me af laten vallen.Ik zucht eens.Hopelijk valt ze niet in slaap op mijn rug ,anders ging ik haar pletten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Iemand voor Alex of Mitchell?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jessica "Jess" Liv Delecia

    'Wauw luilak dat je bent' Ik voelde gewoon dat hij grijnsde, wat een stomp van mij voor hem opleverde. 'En trouwens, ik wist niet dat je drugs rookte, is dat nieuw ofzo?' Alweer grijnsde hij, waarbij ik hem weer stompte. 'Te veel gezeur en gezeik aan m'n kop. En néé, het is niet nieuw. Maar ik ben geen gek die vierentwintig uur per dag en zeven dagen per week drugs gebruikt. Dat gaat mij toch wat te ver, weet je. En nu hup, lopen jij' gromde ik. Ik hield Michael stevig vast in een wurghouding zodat ie zich niet los kon trekken of al helemaal niet mij er af kon laten glijden, of vallen. Trouwens als ie dat deed dan bezorgde ik hem toch een blauw oog. Met mijn hak trapte ik een keer in Michael's maag. 'En dan zeg je dat ík een luilak ben?' Soepel zwierde ik mezelf van hem af en keek naast me. 'Saai kind. Alleen maar zeiken en grijnzen' klaagde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."