• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.



    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {Mijn topics}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Curlies schreef:
    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn topics!]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn topics


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik haalde nonchalant mijn schouders op. "We zouden ook neuken in een opberghok nadat we chips zouden halen. Dat is ook niet gebeurt." Dus wie zei dat Harry zich nu wel aan zijn word zou houden. Harry zetten de radio aan en net als hem neuriede ik mee. Totdat hij de auto parkeerde. Ik keek even naar buiten. Er stond een auto op de oprit, dus we zouden inderdaad niet alleen zijn en ik zou die Gemma waar Harry het had gaan zien. "Prinsesjes maken geen deuren weetje." Grijnsde ik en klikten mijn riem los, waarna ik toch zelf het portier opengooiden.


    Harry Edward Styles.

    Ik slikte de brok in mijn keel weg. "Dat was niet serieus bedoelt." murmelde ik stilletjes. Eenmaal buiten wachtte ik op Anthony en vergrendelde ik de auto weer. "Prinsesjes praten ook niet in het openbaar over seks."
    Ik liep via het pad dat naar onze voordeur leidde naar de ingang van het huis, waarna ik aanbelde. Ik was te lui om mijn sleutels te zoeken en Gemma was toch thuis, daarom. Al snel werd de deur geopend en keek Gemma me wantrouwend aan. "Een beetje vroeg, niet?"
    "Jij bent altijd vroeg, geen commentaar." antwoordde ik grijnzend, waarna ik een kus op haar wang drukte en opzij stapte zodat Anthony naar binnen kon komen.
    "Anthony, dit is Gemma. Gemma, Anthony." stelde ik ze aan elkaar voor. Gemma glimlachte enkel en wierp me een afkeurende blik toe. "Ga je die arme jongen ook al in de problemen werken? Wat ben je toch weer sociaal, kleintje."


    Reading a good book is like taking a journey.

    mijn topics


    Dont say why me, say try me

    Anthony Brandon von Monroe
    "Weet ik." Zei ik op dezelfde nonchalanten toon. "En dat weet ik ook. Maar dit prinsesje doet dat lekker wel." Zo ik eigenwijs. Ik liep achter Harry aan het pad op en bleef netjes naast hem staan terwijl hij aanklopte. Er verscheen al snel een meisje in de deuropening. Ze leek inderdaad wel op Harry. "Hi." Begroeten ik haar toen Harry me voorstelden. Mee durfde ik niet te zeggen, bang dat ik te er zou gaan volgens Harry. Ik stapte voorzichtig naar binnen toen Harry een stap opzei deed zodat ik ook naar binnen kon. "Iets ongemakkelijk bleef ik staan. Niet goed wetend wat ik moest doen. Ik leek heel mijn eigen karakter wel te verliezen zins ik zonder Jayy was en met Harry. Tenminsten. Zodra er andere mensen bij waren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik wierp Anthony even een bezorgde blik toe toen hij zweeg, maar ik zei er verder niks over. Misschien was hij verlegen bij de eerste ontmoeting? Wist ik het.
    "Wij gaan naar boven." zei ik uiteindelijk maar tegen Gemma, die knikte en meteen riep dat ik niet op haar kamer mocht komen. Ik rolde zoals altijd met mijn ogen en pakte uiteindelijk Anthony's pols vast, voordat ik hem via de trap meetrok en uiteindelijk de derde deur links nam, mijn slaapkamer. Het was er netjes opgeruimd zoals altijd en overal hingen foto's van familie en vrienden. Ja, ik was erg op bepaalde mensen gesteld.
    "We kunnen onze scripts oefenen? Of wil je eerst een les voor mijn beroemde methodes hebben?" vroeg ik hem grinnikend terwijl ik mezelf liet zakken op het bed.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von monroe
    Ik liet me meetrekken door Harry en bekeek zijn kamer even toen ik er plots middenin stond. Dit was wel even wat netter dan mijn kamer. Mijn kamer was altijd een grote teringzooi. Ik moest het ook maar eens op gaan ruimen. Ik liet me naast Harry op bed zakken en keek hem even grijnzend aan en haalde nonchalant mijn schouders op terwijl ik automatisch mijn lippen iets tuiten. Ik haalde mijn rugtas van mijn rug en zetten deze op de grond. ''Het is jou dag vandaag. dus zeg het maar.'' Ik zetten een lieve glimlach op en keek met een schuin hoofd afwachtend naar Harry.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik slaakte een zachte zucht en bekeek Anthony peinzend, voordat een speelse grijns rond mijn lippen sierde. "Dan krijg je eerst een les van mij." concludeerde ik. Ik liet mijn tong even langs mijn lippen glijden en knipperde een paar keer, voordat ik mijn rug rechtte en Anthony aankeek. "Nou, trek je shirt maar uit."
    Ik was wel benieuwd naar de spieren onder dat shirt van hem. Natuurlijk hadden we ons met gym al eens moeten omkleden, maar het zag er een beetje vreemd uit als ik iedereen uitgebreid ging bestuderen. Ik trok mijn jas uit en wierp die over de bureaustoel in de hoek van de kamer, waarna ik mijn blik weer op Anthony richtte en hem met opgetrokken wenkbrauwen aankeek, afwachtend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik trok even mijn wenkbrauwen op. ''Shirt uit?'' Herhaalde ik langzaam. Even was ik bang dat hij me in de maling nam. Waarom moest mijn shirt uit en wat was die jongen van plan. Toch trok ik uiteindelijk mijn vest uit en trok daarna langzaam mijn shirt over mijn hoofd. om deze naast me op het bed te leggen. Ik keek Harry met een schuin hoofd aan. ''En nu?'' ik likte over mijn onderlip en keek Harry afwachtend aan. Ik wilde echt wel eens weten wat er in die jongen zijn hoofd omging. Of wat hij van mijn lichaam vond, straks vond hij het niks. Niet dat ik ooit commentaar had gehad. Ik ging de laatste tijd vaak genoeg naar de sportschool dus ik had aardig wat spieren opgebouwd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik maakte een beamend geluidje en keek toe hoe hij zijn shirt uittrok, waardoor ik op mijn lip beet en mijn best moest doen om hem niet volledig te gaan scannen. "Niet slecht."
    Nee, het was hartstikke sexy, maar dat hield ik nog even voor mezelf. Een grinnik ontsnapte uit mijn mond en ik schoof wat dichter naar hem toe, waarna ik hem met een glimlachje aankeek. "Nu? Nu ga je vijftig keer opdrukken."
    Ja, dat was gemeen. Maar wel positief voor mij! Als hij het deed kon ik toekijken hoe hij zijn spieren aan het werk zette en als hij het niet deed zag ik hem alsnog zonder shirt. Dat was een win-win situatie voor mij.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony brandon von Monroe
    Ik schoot in de lach. Ik had het kunnen weten. ''Ik denk dat ik je toch maar moet gaan leren hoe je echt sport.'' Grijns is speels, waarna ik toch opsta en voor Harry Mijn handen op de grond zet en mijn voeten naar achter. Ik duw mezelf omhoog en ga op mijn tenen staan. Alsof het niets is, begin ik mezelf op te drukken. Dit kon ik wel. Alleen vijftig keer, was toch wel erg veel. Ondertussen keek ik rustig naar Harry. een beetje uitsloven kon toch geen kwaad. een speelse grijns verscheen op mijn lippen terwijl ik mijn spieren aanspanden. Ik liet me door die geintje echt niet uit het veld slaan. ''Ik wil wel een beloning hoor.'' Deelde ik even mee, waarna ik toch maar naar de grond onder me keek, mijn armen deden al het werk en ik hoopte maar dat Harry de tel bij hield, want ik was hem allang kwijt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''