• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.



    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    "Wie zegt dat ik interesse heb?" vroeg ik hem met een lachje, waarna ik verbaasd toekeek hoe hij nog echt opstond, plaatsnam op de vloer en begon op te drukken. Ik keek toe hoe zijn spieren rolden onder zijn huid en mijn ogen werden ietsjes groter, maar ik negeerde de drang om rondjes om hem te gaan lopen en hem zo nog beter te bekijken.
    "Ja, je krijgt wat water als beloning." plaagde ik hem grinnikend, terwijl ik toekeek en af en toe eens mezelf erop wees dat ik nog moest ademen. "Drie, zeven, één, twintig, twee..." telde ik grijnzend. Misschien was ik wel een beetje te gemeen bezig, maar ik vond het wel leuk om naar hem te kijken zo. Zijn bewegingen waren vloeiend, zijn spieren duidelijk te zien en zijn blik leek niet eens gespannen te staan. Ik was oerstom als ik dit lichaam aan me voorbij liet gaan, toch?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    ''Je bent gemeen, weetje dat.'' Wees ik Harry op zijn gedrag. ik verstrakten mijn kaken iets. Ik begon het nu toch wel moeilijk te krijgen. Oke, ik vond het wel weer leuk geweest. Ik deed een bootcamp jump en stond zo weer recht voor Harry zijn neus. Wat hij kon, kon ik ook. Ik ging nonchalant voor hem op de grond zitten. ''Waar blijft mijn water dan?'' Vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen en een schuin hoofd. Alsof ik totaal met hem op een lijn zat en het doodnormaal was dat ik mezelf net voor opgedrukt had. Alsof ik dat had verwacht toen hij het over zijn methodes had om fit te blijven in plaats van seks.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    "Dat wist ik inderdaad. En je vindt het niet eens erg." zei ik smalend, voordat mijn lachje verdween toen hij overeind kwam. Ik keek omlaag zodat ik hem kon aankijken en schudde mijn hoofd onmiddellijk. "Nee, je was nog niet klaar."
    Met een lichte grijns keek ik hem aan en dit keer kon ik het niet laten om hem toch een stuk uitgebreider te bekijken nu hij zo voor me zat. De blokjes waren mooi te herkennen en zijn armspieren waren duidelijk te zien, maar niet te overdreven. Hij had spieren op de plaatsen waar hij ze nodig had en zijn lichaam beviel me uitzonderlijk goed. Door deze gedachtes kreeg ik wel blosjes op mijn wangen en ik beet op mijn lip, voordat ik mijn ogen neersloeg.
    "Enkel water?" vroeg ik stilletjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von monroe
    oke, toen Harry me ook al geen water wilde geven vond ik hem echt wel een beetje gemeen. Maar toen hij me uitgebreid begon te bekijken vergat ik het al snel. Het schaamrood kwam op mijn kaken en ik beet op mijn lip. ''Bevalt het?'' vroeg ik stil. Het was een serieuze vraag. Niet eentje om over op te scheppen omdat ik zelf zogenaamd wist dat ik er goed uitzag. Want zo zeker was ik namelijk helemaal niet over mezelf. Ik grijnsde ligt toen ook Harry zijn ogen neersloeg en rode blosjes op zijn wangen kreeg. ''Heb je me meer te bieden dan?'' Vroeg ik licht uitdagend. natuurlijk wilde ik geen water. Dat was wel het laatste waar ik nu zin in had.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 23:12 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik staarde peinzend naar de vloer en knikte langzaam. "Uitzonderlijk." murmelde ik tussen neus en lippen door, waarna ik snel overeind kwam voordat mijn fantasieën op hol zouden slaan. Ik had geen zin om te denken aan seks met hem in een hete doucheruimte terwijl mijn zus beneden ongestoord haar huiswerk maakte. Wacht, nu dacht ik er toch aan. Shit.
    Mijn ademhaling was lichtelijk versneld en ik kon voelen hoe ik opgewonden raakte, waardoor ik mijn ogen even stijf dichtkneep en mezelf naar de deur draaide. "Het hangt ervan af wat je wilt." zei ik met een hesere stem dan normaal, iets waarvoor ik mezelf wel voor mijn kop kon slaan. Dit kreeg je dus als ik mijn gedachtes de vrije loop liet gaan, fijn.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik grijnsden en niet zo zuinig ook. Harry leek wel van slag enen door zijn hese stem wist ik waardoor. Geruisloos stond ik op en ging ik voor hem staan. "Wat ik wil?" Fluisterde ik zacht. Ik kon hem nog veel verder tot waanzin drijven. "Ik wil jou." Mijn adem blies in zijn gezicht en ik pakten Harry bij zijn heupen om hem dichter naar me toe te trekken. "Dus als je me dat zou kunnen geven graag. Harry was iets langer dan ik was waardoor ik makkelijker mijn lippen op zijn kaak kon drukken. Zachtjes kuste ik zijn warmen, zachten huid. Mijn lippen leken bijna weg te smelten. Ik kusten rustig en voorzichtig naar zijn nek en wachten zijn reactie af.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 23:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik slikte toen Anthony opstond en voor me kwam staan. Zijn woorden drongen bij me binnen en maakte ervan dat ik mezelf nog ietsjes warmer voelde worden dan ik al was. Ik ademde nog iets sneller toen ik voelde hoe onze lichamen dichter naar elkaar toe getrokken werden, voordat ik zijn lippen op mijn kaak voelde drukken.
    Zijn lippen gleden telkens ietsjes lager totdat ze mijn hals bereikten, waardoor er een zachte kreun uit mijn mond ontsnapte. Ik slaakte een zachte zucht en liet mijn vingers uiteindelijk lichtelijk aarzelend over zijn borstkas glijden, terwijl een hongerige blik in mijn ogen ontstond. Ik wilde het, maar ik was nogal onzeker. Niet dat een jongenslichaam zo anders was, maar er zat heus wel verschil in.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik glimlachten tegen Harry zijn huid aan toen ik hem hoorde kreunen. Zijn vingertoppen ging uiteindelijk aarzelend over mijn borstkas en ik voelde hoe de huid onder zijn aanraking gloeiden. Enkel Mijn duimen gleden onder Harry's shirt en cirkelde rondjes boven zijn broek. "Gewoon doen wat je altijd doet." Fluisterde ik zachtjes om hem wat moed in te spreken. Het was niet heel anders dan met een meisje. Alleen zat het gaatje ergens anders, had ik geen borsten en waren de handeling war anders als het aankwam op het orale gedeelte. Ik haalden mijn lippen uit Harry zijn nek en kuste hem daarna zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Een rilling gleed over mijn rug toen ik zijn duimen boven mijn broekrand voelde cirkelen en ik knikte langzaam na zijn woorden. Doen wat ik altijd deed, doen wat ik altijd deed... Ik herhaalde het riedeltje in mijn hoofd telkens opnieuw en liet mijn vingers iets zekerder van mezelf over zijn borstkas trippelen, voordat ik speelse rondjes rondom zijn tepels begon te draaien en zijn lippen begerig in ontvangst nam. Zijn lippen smaakten naar drop, zoute drop. Ik liet mijn tong over zijn onderlip glijden en leunde tegen de deur aan terwijl ik hem verder streelde. Inderdaad, het voelde goed. Er was niks om me zorgen over te hoeven maken op dit moment. Behalve Gemma beneden, maar die zou toch niks vermoeden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Aan Harry zijn manier van handelen kon ik opmerken dat hij al iets zekerder van zijn zaak werd. Zijn vingers die rond mijn tepels dansten zorgde voor kippenvel en zijn tong ie over mijn onderlip gleed zorgde ervoor dat ik hem zoenden. Mijn tong gleed tussen zijn lippen en en streelden die van hem. Aangezien Harry al tegen de deur stond, ging ik zelf nog iets dichter tegen hem aanstaan. Mijn handen gleden nu helemaal onder zijn shirt en mijn vinger gleden langs zijn zij. Dit voelde echt heel goed. Wie had dit ooit gedacht vanmorgen? Dat ik even mooi met de flirt van de school zou staan zoenen en nog veel meer van plan was. Elk meisje dat ooit week in Harry zijn armen viel had ik uitgelachen. Ik had nooit gesnapt hoe ze zich nog zo door hem konden laten inpalmen, terwijl ze wist doe hij was. En nu. Ik snapte die meisjes opeens heel goed. Harry was gewoon onweerstaanbaar.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 0:06 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik zie het umh niet echt goed wat we moeten doen? (rooster)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles.

    Tevreden nam ik de strelingen van zijn tong aan en drukte ik mijn lippen nog ietsjes feller op die van hem. Zijn handen onder mijn shirt en zijn vingers over mijn zij maakte dat ik telkens warmer werd vanbinnen. Mijn vingers bleven over zijn borstkas dansen, maar al snel gleden ze naar zijn broeksband toe, waar ik enkel overheen trippelde met mijn vingertoppen. Ik wist precies wat hierna zou volgen en ik vond het niet eens meer zo erg dat ik op jongens viel. Ik wist enkel nog niet wat ik zou ondernemen na de seks. Zou ik reageren zoals ik altijd deed of werd het iets anders? Ik schudde mijn hoofd eventjes licht, dat zouden we dan wel weer zien en merken. Nu eerst even profiteren van Anthony's lichaam, want dat zou iedereen wel eventjes willen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik was even vergeten hoe ik moest ademen zodra Harry zijn vingers over mijn broek heen trippelden. ik rolde zijn shirt iets omhoog, maar trok deze nog niet uit omdat dan zijn handen mijn lichaam zouden moeten verlaten. Langzaam pakte ik Harry wat beter beet zodat ik hem op kon tillen en hem op mijn voeten neer kon zetten. Zo draaide ik me rustig om en schuifelde ik naar het bed. Mijn lippen verlieten voor geen seconden die van Harry en mijn tong gleed over zijn gehemelten. Ik duwden Harry uiteindelijk op het bed zodra we daar waren belang en met mijn benen aan weerszijde van zijn lichaam kwam ik boven hem hangen. Mijn ogen scande zijn gezicht en mijn adem blies in zijn gezicht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Mijn shirt werd een stukje omhoog gerold en een zachte grom ontsnapte uit mijn mond toen hij het toch niet uittrok. Toch werd ik wat steviger vastgepakt en op Anthony's voeten geplant. Zijn lippen drukten nog steeds tegen die van mij en zijn tong over mijn gehemelte zorgde ervoor dat de rillingen over mijn rug bleven lopen. Even later lag ik onder hem op het bed en ik staarde hem vol verwachting aan toen zijn ogen mijn gezicht scanden.
    "Wat doe je?" fluisterde ik zachtjes, terwijl ik met mijn vingers over zijn wangen gleed, zijn hals, zijn borstkas en zijn sekslijnen. Zijn huid was hartstikke warm onder mijn vingertoppen en ik voelde mezelf al behoorlijk opgewonden raken.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 11:49 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik grijns ligt. ''Naar je kijken.'' Fluister ik al net zo zachtjes terug. Mijn handen trippelen weer over zijn zij en rolden zijn shirt verder op om hem uiteindelijk over zijn hoofd te trekken. Ik genoot van Harry zijn vingers die over mijn lichaam gleden. Uiteindelijk duwde ik mijn onderlichaam iets tegen die van hem. Ik plaatsten mijn lippen op die van hem. Heel kort en zacht. Ze bleven even plakken toen ik ze er af trok en al snel plaatste ik ze op zijn kaak en nek. Ik verschoof wat lichaam wat naar achter zodat ik op zijn bovenbenen zat. Zijn tepels. Mijn handen kriebelde nog in zijn zij. Zijn navel. Ik keek onder mijn wimpers door naar Harry zijn reactie. Zijn sekslijn.
    mijn vingers gleden naar zijn broek en ik ging even speels met mij vinger over zijn nog dichten rits.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''