• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.



    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik slaakte een zachte zucht toen het shirt van mijn lichaam was verwijderd en voelde zijn onderlichaam langs het mijne schuren, waardoor ik even naar adem hapte. Zijn lippen kleefden nog even op die van mij en al snel voelde ik zijn lippen over mijn hele lichaam glijden, waardoor ze brandende plekjes achterlieten. Een genietende zucht kwam uit mijn mond en ik sloot mijn ogen, zo ontspannen als ik op dit moment wel niet was. Toen ik zijn vingers over mijn broek voelde trippelen en over mijn rits voelde glijden verkrampte mijn spieren even, voordat er een zachte kreun over mijn lippen gleed en ik begerig wachtte op Anthony's volgende stappen. Hij wist wel hoe hij iemand moest opwinden, dat zeker.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik grijnsde ligt. Ik opende behendig Harry zijn broeksknoop en trok zijn rits naar beneden. Ik plaatste mijn lippen net boven de rand, waarna ik ze op de stof plaatsten die toegankelijk was geworden door het openen van de broek. Ik kwam terug omhoog en ging boven Harry zijn hoofd hangen terwijl ik zijn broek naar beneden duwden met mijn voeten. Ja, na heel wat ervaring, wist ik wel wel wat manieren om een broek uit te trekken. Ik kusten Harry iets ruwer als ervoor. Worden waren overbodig over hoe ik me voelden op dit moment. De lust gierden door mijn lijf. Ik wist niet wat deze jongen met me deed. maar het voelde geweldig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik liet me achterover in het gras vallen terwijl ik nog steeds lachend opzij keek. De reden dat ik ze langer kende was degene die ervoor zorgde dat ik het echt niet wilde weten. Ik pakte mijn beker weer en wilde net zeggen dat ik geen idee tot me iets te binnen schiet.
    'Wij gaan opzoek naar de plek waar suikerspinnen te vinden zijn' zei ik vrolijk en schoot overeind. Het bleef leuk en het was onmogelijk om niet stil te zitten. Ik keek Jayy met een vragende blik aan en wachtte af wat hij ervan zou vinden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Een zucht van verlichting rolde over mijn lippen en ik bewoog mijn heupen iets meer omhoog, zodat Anthony er makkelijker bij zou kunnen. En omdat ik het gevoel niet kwijt wilde, maar dat wilde ik niet toegeven. Daar was ik te trots voor op sommige momenten.
    Anthony kroop terug omhoog en ik maakte een verontwaardigt geluidje, totdat hij met zijn voeten mijn broek wist uit te trekken. Oh, wauw, dat kon ik zelfs niet. Ik kon het wel met mijn lippen en tanden.
    Zijn lippen werden ruw op die van mij gedrukt en hongerig beet ik op zijn onderlip, terwijl ik met mijn handen door zijn haren ging en mijn nagels af en toe lichtjes in zijn hoofdhuid drukte. Ik wilde hem, nu.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Onschuldig trok ik mijn onderlip tussen Harry zijn tanden vandaan. maar zoenden hem daarna toch. Mijn tong speelde met die van hem en met een hand gleed ik over zijn lichaam heen naar beneden. Zachtjes kriebelde mijn vingers over het stof van zijn boxer. Zelf begon ik wel wat last te krijgen van mijn eigen broek dus ik ging iets rechte zitten, zodat ik mijn eigen knoop open kon maken. De rest liet in nog even en ik eindigde de zoen weer. Mijn tong gleed nog een keer speels over Harry zijn lippen en ik keek hem grijnzend aan terwijl ik zijn kaak weer kusten en zijn nek. En gewoon omdat ik het niet kon laten zoog ik daar het bloed naar de oppervlakte.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 20:08 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayy Kilian von monroe
    Ik schoot in de lach. Oke, dat was echt vreemd en had zelfs ik niet op gekomen. Toch stemde ik in en ging ook overeind zitten. ''Op de kermis zijn suikerspinnen.'' Zei ik wijs, Alsof ik de net zo slim was als Einstein. Niet dat ik wist of er überhaupt een kermis in de buurt was. Vast niet. want dan had ik dat wel geweten. Maar ik zou niet weten waar je nog meer suikerspinnen kon halen. Ik nam nog een slok van mijn drinken en zetten mijn zonnebril in mijn haar, terwijl ik Louis aankeek en opstond. ''Kom dan.'' grijnsde ik, terwijl ik nog steeds niet wist waar we nou heen moesten voor suikerspinnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik weet niet tot hoe laat ik nog kan reageren, maar ik zal vandaag en morgen afwezig zijn. Vandaag is nog onbekend vanaf wanneer.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles.

    Een verontwaardigde kreun ontsnapte uit mijn mond, maar al snel voelde ik zijn tong tegen de mijne tikken en een ontspannen zucht was alweer te horen. Ik was snel tevreden gesteld, eigenlijk.
    Anthony begon me te plagen door met zijn hand over mijn boxer te glijden, waardoor mijn erectie nog meer ruimte eiste. De knoop van Anthony's broek maakte hij zelf los en ik wierp hem eventjes een afkeurende blik toe, voordat ik in mijn nek voelde hoe het bloed omhoog kroop. Ik protesteerde vanbinnen, maar ik liet toch een kreun weerklinken. Ik had een hekel aan die afdrukken, vooral in mijn nek. Dan werden er vragen gesteld, en dit keer kon ik moeilijker antwoorden dan normaal.
    Ik drukte mezelf een stukje omhoog en keek Anthony met een zwakke lach aan, voordat ik mijn linkerhand vanaf zijn borstkas tergend langzaam naar zijn broek liet zakken, waar ik enkel bleef hangen en zachtjes over zijn opkomende erectie begon te strijken. Het voelde eventjes vreemd, maar niet heel anders.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony brandon von Monroe
    Harry deed me denken aan de eerste keer dat ik het zelf met een jongen deed. Ik was bloednerveus geweest. Net als de eerste keer met een meisje trouwens. maar dat was allemaal lang gelden. Ik beet even op mijn onderlip toen Harry zijn hand naar mijn broek bracht. Mijn adem bleef even hangen in mijn keel toen hij zachtjes over mijn opkomende erectie streek, waardoor deze nog even net iets meer omhoog ging staan. aanmoedigend kuste ik hem nogmaals zachtjes. gewoon genietend van het moment. Niet denkend aan wat dit allemaal met zich mee ging brengen. Dat Jayy het altijd zag wanneer ik seks had gehad en dat ik tegen hem moest liegen. Gewoon alles even vergeten en van Harry genieten. En dat was niet zo heel moeilijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik keek lichtelijk onzeker naar Anthony om zijn reactie af te wachten. Hij beet op zijn onderlip en kwam ietsjes omhoog, waarna ik zijn zachte lippen tegen die van mij kon voelen. Ik slikte en bracht nu beide handen naar zijn broek, terwijl ik op mijn ellebogen steunde en mijn spieren zich even wat extra moesten aanspannen. Langzaam trok ik zijn broek omlaag, iets wat zoveel makkelijker was dan bij een meisje met haar strakke jeans, en al snel had ik hem tot over zijn knieën gekregen. Verder zou hij het zelf moeten doen, mij lukte het namelijk niet.
    Twijfelend dacht ik na over mijn volgende stap, voordat ik mijn lippen weer tegen die van hem drukte en verder ging met strelen over de bobbel in zijn boxer. Ik wist even niet meer te bedenken, het was nogal nieuw.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Mijn blik viel op Harry zijn buikspieren toen hij deze moest aanspannen om mijn broek uit te doen. Het zag er allemaal wel heel goed uit. ik schopten mijn broek uit toen deze bij mijn knieën was beland en kuste Harry terug. Hij was zo schatig als hij zo onzeker was. mijn nagels krasten zachtjes over zijn zij en zachtjes drukte ik een kusje op zijn neus. ''Ontspan.'' Fluisterde ik zacht, waarna ik terug op zijn bovenbenen ging en me zo naar achter schoof. Mijn lippen planten op zijn sekslijntjes die boven zijn boxer uitkwamen. Mijn wijsvingers glipten langzaam onder het elastiek. Ik keek door mijn wimpers heen om Harry zijn reacties goed in de gaten te houden. langzaam trok ik de stof van zijn kont en kwam zijn erectie tevoorschijn. En eerlijk. Ik had niet gedacht dat hij zo groot geschapen zou zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik voelde zijn nagels over mijn zij krassen en zijn lippen drukten nog even tegen mijn neus aan, voordat Anthony fluisterde dat ik moest ontspannen. Ik legde mezelf terug op het bed, slaakte een zucht om mijn spieren zo goed mogelijk te laten ontspannen en deed mijn best om mee te kijken naar wat Anthony aan het doen was. Zijn lippen voelde ik op mijn huid en zijn vingers gleden onder de elastiek van mijn boxer, voordat hij de stof van mijn lichaam langzaam verwijderde. Het schaamrood verscheen op mijn kaken en ik blikte snel naar het plafond toe, bang om zijn mening te horen. Het leek alsof ik mijn eerste keer opnieuw ervaarde, maar dan met een jongen. Normaal gesproken was ik helemaal niet onzeker als ik naakt was, maar voor Anthony was dit toch wel iets anders.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik glimlachte bij het zien van Harry zijn reactie en drukten mijn lippen tegen zijn eikel als teken dat het goed was. Ik liet mijn vingertop een keer over de gehele lengte van zijn erectie glijden waarna ik zijn eikel in mijn mond nam. Dit gevoel moest hij wel kennen. Nu moest ik het nog waarmaken om het beter te doen dan al die stomme hoertjes. Mijn tong gleed een rondje, waarna ik hem langzaam hellemaal in mijn mond bracht. Mijn ogen waren gefixeerd op Harry's gezicht en terwijl een hand rustig zijn ballen masseerde gleed de anderen over zijn borstkas heen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Zijn lippen drukten tegen mijn eikel aan en ik keek als automatisch weer naar hem, waardoor ik kon zien dat hij zijn vinger over mijn lengte liet glijden en uiteindelijk mijn eikel in zijn mond nam. Ik ontspande me weer een beetje en legde me weer naar achteren, waarna een kreun uit mijn mond ontsnapte zodra zijn tong een rondje had gedraaid en mijn hele erectie langzaamaan in zijn mond werd gebracht. Zijn handen leken zich te verspreiden over mijn hele lichaam en al snel versnelde mijn ademhaling, terwijl ik iets regelmatiger begon te kreunen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    De kreunen van Harry, klonk als muziek in mijn oren en zorgde ervoor dat ik iets sneller ging en iets harder zoog. Mijn vingers gleden over zijn borstkas, drukten af en toe ik zijn navel of kriebelden over zijn tepels. Totdat ik me wat bedacht. Harry's zijn erectie verliet mijn mond en ik likte nog een keer over zijn lengte waarna ik omhoog kroop. Zachtjes kuste ik hem. Terwijl ik met mijn hand even door zijn krullen ging. "Wil je weten wat echte seks is?" Fluisterde ik in zijn oor, waarna ik even over zijn oorlel likte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''