• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.



    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik kreunde ietsjes luider wanneer Anthony zijn tempo versnelde. Zijn vingers leken overal op mijn lichaam te trippelen en ik sloot gelukzalig mijn ogen, totdat hij mijn erectie uit zijn mond liet glippen. Ik keek verontwaardigt op en wilde hem weer omlaag duwen, maar zijn hand ging door mijn krullen heen en zijn fluisteringen bezorgden me kippenvel.
    Ik maakte een zacht, goedkeurend geluidje en knikte langzaam, voordat ik mijn hoofd naar hem toe draaide en een zacht kusje op zijn lippen drukte. Nieuwsgierig keek ik hem aan en wachtte ik af, terwijl ik met mijn vingers over zijn sleutelbeen gleed.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik glimlachte goedkeurend en kusten Harry nogmaals zachtjes. Ik verplaatste me tussen mijn benen en zorgde ervoor dat Harry zijn benen om mijn middel klemde. Ik moest dit voorzichtig aanpakken en daarom liet ik mijn boxer nog even aan. Ik stopten mijn wijsvinger en middelvinger in mijn mond en maakte ze nat, voordat ik me weer voorover boog. Ik kusten Harry's schouderen en mijn hand verdween tussen zijn benen. "Gewoon rustig blijven en ontspannen." Waarschuwde ik de krullenbol onder me. Het gaf me eigenlijk een verschrikkelijk goed gevoel dat ik hierin de eerste was. Maar het feit dat ik hem pijn gig doen was wat minder. Ik drukten mijn lippen stevig op die van Harry terwijl ik tegelijkertijd mijnwijsvinger enorm langzaam bij hem naar binnen duwden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Anthony kuste me nogmaals en hij kroop omlaag tussen mijn benen, voordat hij mijn benen om zijn middel klemde. Ik slikte, wetend wat er zou gaan gebeuren. Ik was weliswaar niet heel slim, maar je moest niet slim zijn om dit op te merken.
    Ik knikte nog eens na zijn woorden en richtte mijn ogen weer op het plafond, hopend dat ik er niet te veel last van zou gaan hebben. Ik wilde het wel, anders had ik me nu allang aangekleed. Zijn lippen werden stevig tegen de mijne gedrukt en ik voelde hoe één van zijn vingers tergend langzaam bij me naar binnen werd geduwd, waardoor ik even verkrampte. Het was niet bepaald pijnlijk, maar het gaf ook geen prettig gevoel. Toch wist ik dat dit nog niet was wat ik zou moeten verwachten. Ik liet mijn lippen van die van hem glijden en drukte een kusje op zijn neus, als teken dat het goed was. Ik wist heus wel dat ik eraan moest wennen, zo snugger was ik nou ook wel weer.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Door het kusje op mijn neus wist ik dat het goed was. Zachtjes bewoog ik heen en weer. Waarna ik mijn wijsvinger erbij stopten. Dit was alleen om aan het gevoel te wennen. Straks zou hij er wel degelijk last van krijgen. Ik duwde mijn neus in het keeltje van Harry's wang en Kuste zijn huid en kromde mijn vingers iets, waarna ik heen en weer bewoog. Ik haalde na een korte tijd mijn vingers uit Harry en trok mijn boxer naar mijn knieën. Maar omdat ik erop zat, kreeg ik hem niet verder. Ik ging recht zitten en legde mijn handen op zijn heupen. Mijn erectie drukten tegen Harry zijn kont maar ik bleef even wachten en keek Harry vragend aan. Nu kon hij nog terug.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Anthony begon op een heel rustig tempo heen en weer te bewegen en stopte er een tweede vinger bij, waardoor mijn mondhoek even omlaag trok en ik een grimas op mijn gezicht kreeg. Ik voelde zijn lippen op mijn wang en zijn vingers kromden, waardoor er een zachte piep uit mijn mond kwam. Ik liet mijn hoofd ietsjes meer naar Anthony hangen, voordat hij zijn vingers uit me haalde en rechtop ging zitten. Hij trok zijn boxer omlaag en ik verbaasde me van zijn lengte, die een stuk groter was dan ik had gedacht. Ik slikte en voelde zijn handen op mijn heupen, zijn erectie tegen me aan drukkend voordat ik een zucht slaakte en de lakens tussen mijn handen klemden om vervolgens langzaam te knikken. "Toe maar."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik slikte even toen Harry aangaf dat ik het moest doen. Ik trok zijn billen iets uit elkaar en hield Louis nauwlettend in de gaten. Mijn eikel drukten ik tegen zijn anus aan. Ik vond het echt niet prettig om te weten dat ik hem pijn ging doen. Toch deed ik het. Ik pinde mijn vingers in zijn heupen en duwde mijn eikel bij Harry naar binnen. Mijn adem bleef af en toen hangen en de druk op mijn buik werd groter, omdat Harry nog zo strak was. Maar dat voelde wel veel beter aan. Misschien hadden we het eerst andersom moeten doen, maar dat was nu te laat. Ik


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik ben terug! Ik had ook een MRI vandaag, daarom reageerde ik niet.)

    Harry Edward Styles.

    Ik voelde zijn eikel tegen mijn lichaam drukken en concentreerde me heel achteloos op mijn ademhaling, niet dat -dat veel zou gaan uithalen. Ik voelde zijn nagels in de huid op mijn heupen voordat ik voelde hoe Anthony zichzelf bij me naar binnen bracht, waardoor er een kreun van pijn uit mijn mond kwam. Ik liet mijn hoofd in mijn nek hangen en beet op mijn lip om de meeste pijn kwijt te raken, iets waar ik jammer genoeg niet compleet in wist te slagen. Aan de andere kant wist ik dat ik liever had dat Anthony dit als eerste deed dan iemand anders. Ik klemde mijn benen nog iets strakker om hem heen, liet mijn heupen vieren en keek hem met een arendsblik aan. "B-Beweeg."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [is niet erg. hoe ging het?]

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik beet op mijn lip toen ik zag dat Harry pijn had en hield me meteen stil. Mijn duimen draaide geruststellend rondjes over Louis huipen die hij liet vieren. Zijn blik sprak boeksdelen en ik knikte langzaam na zijn worden. Ik zetten mijn knieen beter in het bed en bewoog mijn huipen tergend langzaam weer terug. en dit keer beet ik op mijn lip van het goede gevoel wat dat opleverde. 'Rustig maar Curley. Straks vind je het gewelig.' Beloofde ik Harry zacht. Ik veerde mijn heupen al iets soepeler terug en ik raakte hierbij Louis zijn prostraat. Misschien zou dat hem goed doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Laten we zeggen dat ik er niet heel blij van werd. x'D)

    Harry Edward Styles.

    De duimen van Anthony draaide rondjes over mijn huid en ik wist mijn lichaam te ontspannen, voor zover me dat nog niet was gelukt. Zijn knieën werden dieper in de matras gedrukt en ik voelde hoe hij zijn lid in me liet bewegen. Het gaf niet het gewenste gevoel, eerlijk gezegd. Mijn tanden bleven in mijn lip boren totdat ik de ijzeren smaak van bloed kon proeven. Ik hoopte maar dat Anthony zijn woorden waar zou maken, anders zou ik er niet echt plezierige herinneringen aan overhouden.
    Op het moment dat ik dit dacht voelde ik een ander gevoel, iets wat een stuk prettiger voelde. Dit keer verliet een kreun van genot mijn mond, ook al was de pijn een beetje dubbel. Toch schemerde het gevoel van opgewondenheid nog door en ik drukte mijn heupen ietsjes omhoog, terwijl ik de lakens langzaam tussen mijn vingers door liet glijden en mijn handen ontspande.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Dat is niet zo mooi ;c]

    Anthony Brandon von Monroe
    mijn blik bleef strak op Harry gericht en een bloedspor werd zichtbaar op zijn onderlip. Armen jongen. Ik stak mijn hand uit naar zijn gezicht en ging met mijn vinger langs zijn wang en met mijn duim ging ik over zijn onderlip. Ondertussen maakte ik langzaam dezelfde beweging met mijn heupen en Harry kreunde. Het werd dus al beter. ik pakten zijn heupen weer goed beet. Ik moest me echt inhouden dat ik niet in een keer te hard zou gaan, want ik wilde echt meer. Maar eerst moest harry helemaal van de pijn af zijn, dus bleef ik nog langzaam om hetzelfde tempo bewegen en mikte ik automatisch goed. Mijn duimen wreven nog altijd rustig over zijn liezen heen en ik keek goedkeurend naar de benauwde jongen. Hij zag er atlijd al goddelijk uit. Maar zo.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 16:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    De vingers van Anthony streken over mijn gezicht en ik wist een glimlachje te produceren, voordat hij mijn heupen weer vastpakte en ik hem een vrij tevreden blik schonk, aangezien hij een langzaam tempo aannam. Ik voelde zijn duimen nog steeds geruststellende rondjes maken en ik voelde zijn blik op me brandden. Mijn gekreun werd iets regelmatiger en soepeler naarmate de pijn langzaamaan verdween. Nou ja, het ebde weg. Ik liet mijn hoofd een stuk genietender in mijn nek hangen en drukte mijn heupen nog iets omhoog, terwijl ik Anthony een goedkeurende blik gaf.
    "Sneller."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Toen Harry aangaf dat ik sneller moest, liet ik me dat geen tweede keer zeggen. Ik hield het anders echt niet meer. Niet dat ik meteen op hoge snelheid ging, want dat bewaarde ik als laatste. Omdat Harry zijn heupen iets omhoog drukte, kwam ik nog wat dieper en een kreun rolde over mijn lippen. Het gevoel was veel intenser dan normaal, omdat Harry nog zo strak was. Mijn stoten waren regelmatig, diep en de halen waren lang. in tegenstelling tot mijn ademhaling die kort en jegaagd was. Ik had echt de neiging nu mijn mobiel te pakken en een foto van Harry te maken. Hij lag er zo geweldig bij zo, dat het me alleen nog maar meer opwond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Mijn mond viel bijna open toen Anthony zijn tempo versnelde en zijn uithalen redelijk diep waren, waardoor hij telkens die juiste plek wist aan te tikken. Ik hoorde hoe ik begon te hijgen en begon mijn heupen op het ritme van Anthony aan te passen, waardoor ik het gevoel nog iets fijner kon ervaren. Een kreun gleed over Anthony's lippen en ik werd er alleen nog maar extra opgewonden van, waardoor ikzelf ook regelmatige kreunen liet weerklinken door de kamer. Ik klemde de lakens weer tussen mijn vingers en liet mijn rechterhand naar mijn eigen erectie glijden om zo mezelf langzaam af te trekken. Alles op z'n tijd, anders was de lol er al snel vanaf.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik wilde net zeggen dat Harry zichzelf aan moest raken toen hij zijn hand al naar zijn erectie bracht. Ik zetten iets meer snelheid achter mijn stoten en de kreunen bleven over mijn lippen vliegen. Ik liet mijn hoofd ere in mijn hoofd iets in mijn nek maar mijn ogen bleven op Harry zijn handelingen gericht. Dit was echt het beste wat ik ooit gezien had. Mijn tenen kromde in de lakens en mijn vingertoppen drukten in Harry zijn huid.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Anthony stootte nog ietsjes harder en ik hoorde hoe zijn gekreun samen met die van mij de kamer vulde. Zijn vingertoppen voelde ik in mijn huid prikken en ik versnelde het ritme van mijn hand, waardoor ik nog iets luider begon te kreunen en daarbij ook nog gek werd van het genot dat Anthony me telkens weer teruggaf door zijn stoten. "Fuck."
    Ik hoorde mijn ademhaling steeds onregelmatiger worden en af en toe stokte deze zelfs. Mijn hoogtepunt kwam steeds dichterbij en ik kantelde mijn bekken ietsjes, zodat Anthony nog iets dieper zou kunnen komen.


    Reading a good book is like taking a journey.