• Sinds vanavond doet Q. bij mij enorm raar. Het is heel vaak, als ik naar een andere pagina ga, dat de hele lay-out hem een kinda flipt. Mijn balken verdwijnen. Mij hele achtergrond wordt de kleur grijs, letters worden groen. Dit is als ik door het forum aan het dwalen ben. Maar ook als ik gewoon op profielen klik, en als ik stories lees.
    Nu wil ik weten of ik de enige ben die er last van heeft of het echt aan mijn pc ligt...


    Miep

    Ik heb nergens last van iig...


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    gingercheeks schreef:
    Ik heb nergens last van iig...


    26 - 02 - '16

    Ik heb nergens last van. Misschien ligt het gewoon aan je pc?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    Ik heb nergens last van. Misschien ligt het gewoon aan je pc?


    Idk. Ik zou niet weten waar het aan ligt. Alle andere sites werken prima maar Q. vertoont kuren de laatste tijd. Ik kan opeens niet meer op de site, en dan een uur later weer wel. En nu dit. Ik heb een laptop die nog niet héél oud is.


    Miep

    Ik heb nog niets gemerkt.


    Keep on smiling

    Ik heb niks gemerkt en ik werk op dit moment op 2 laptop´s (en net ook nog op een PC). Dus ik gok dat het toch echt aan jou ligt. Ik zou alleen niet weten wat. Misschien eventjes je PC / Laptop opnieuw opstarten? Dat helpt vaak :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja! Ik ook verschillende keren vandaag.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    DarkSavior schreef:
    Ik heb niks gemerkt en ik werk op dit moment op 2 laptop´s (en net ook nog op een PC). Dus ik gok dat het toch echt aan jou ligt. Ik zou alleen niet weten wat. Misschien eventjes je PC / Laptop opnieuw opstarten? Dat helpt vaak :Y)


    tnx. ik zal het proberen


    Miep

    DarkSavior schreef:
    Ik heb niks gemerkt en ik werk op dit moment op 2 laptop´s (en net ook nog op een PC). Dus ik gok dat het toch echt aan jou ligt. Ik zou alleen niet weten wat. Misschien eventjes je PC / Laptop opnieuw opstarten? Dat helpt vaak :Y)


    Oke, I tried. Maar het heeft niet geholpen. Ik zal gewoon offline gaan voor vandaag en morgen wel verder kijken want het is bloedirritant


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Oke, I tried. Maar het heeft niet geholpen. Ik zal gewoon offline gaan voor vandaag en morgen wel verder kijken want het is bloedirritant

    Hmm, okay. Raar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het op mijn mobiel, echt raar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Daar niks van gemerkt, maar 't gebeurt wel zeer regelmatig dat ik niet op de site kom of dat deze ontieglijk traag is.


    i put the fun in funeral

    Ik heb het ook, maar eerder heb ik ook last gehad van teksten die vervagen... Volgens mij word Q op die momenten gewoon aangepast ofzo...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heb er niets van gemerkt?


    Bad decisions make good stories.

    Nopes. Not noticed anything.


    Quiet the mind, and the soul will speak.