• Sinds vanavond doet Q. bij mij enorm raar. Het is heel vaak, als ik naar een andere pagina ga, dat de hele lay-out hem een kinda flipt. Mijn balken verdwijnen. Mij hele achtergrond wordt de kleur grijs, letters worden groen. Dit is als ik door het forum aan het dwalen ben. Maar ook als ik gewoon op profielen klik, en als ik stories lees.
    Nu wil ik weten of ik de enige ben die er last van heeft of het echt aan mijn pc ligt...


    Miep

    Donoghue schreef:




    Dit heb ik dus ook. Kan geen foto's uploaden met m'n mobiel.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heb ik laatst ook gehad. Even je browsergeschiedenis verwijderen en het moet opgelost zijn. Werkte bij mij :')

    Dit is overigens het topic wat ik toen heb aangemaakt: Topic

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 13:30 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    gingercheeks schreef:
    Ik heb nergens last van iig...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Donoghue schreef:




    Dit heb ik dus ook.


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Dit heb ik dus ook.


    Wis je browser geschiedenis eens? Bij mij werkte het ook, ik heb er vandaag nog geen last van gehad...


    Miep

    Backfire schreef:
    Daar niks van gemerkt, maar 't gebeurt wel zeer regelmatig dat ik niet op de site kom of dat deze ontieglijk traag is.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Ik kreeg continu de error: "502. Bad Gateway"


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Ik kreeg continu de error: "502. Bad Gateway"


    Dat heeft niks met het topic te maken en na 2 keer het gezegd hebben snappen we het wel hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik kwam gister avond niet eens op quizlet. Elke keer deed dat ding er een jaar over en daarna zij de pagina error fout-__-


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Dit topic gaat NIET over de pagina errors, database problemen en dat soort shit. Daarvoor is het algemene topic.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.