• Sinds vanavond doet Q. bij mij enorm raar. Het is heel vaak, als ik naar een andere pagina ga, dat de hele lay-out hem een kinda flipt. Mijn balken verdwijnen. Mij hele achtergrond wordt de kleur grijs, letters worden groen. Dit is als ik door het forum aan het dwalen ben. Maar ook als ik gewoon op profielen klik, en als ik stories lees.
    Nu wil ik weten of ik de enige ben die er last van heeft of het echt aan mijn pc ligt...


    Miep

    Ja heb ik ook last van! Nu zelfs, nu ik dit topic open en er op reageer.
    Ik heb mijn laptop ook al eens opnieuw opgestart (zoals de tip van een van de vorige reacties), maar ook bij mij helpt het niet.. ;/


    Inspiration can hit you any time

    Kunnen degenen die hier last van hebben een screenshot posten? Dan kan ik wat beter achterhalen wat er aan de hand is.


    Dit is mijn signature...

    Wow, dit is vervelend. >.<

    @Rutger,

    Ik heb je een screenshot gestuurd. =)

    Mijne laadt soms tyfus sloom, dannn ga ik boos worden, laptop opnieuw opstarten etc, en dan doet ie het weer. (krul)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb het alleen op mijn ipod, maar dat is echt al lang.


    •*• Lululu •*•

    Rutger schreef:
    Kunnen degenen die hier last van hebben een screenshot posten? Dan kan ik wat beter achterhalen wat er aan de hand is.


    Ik wil best een screenshot sturen. Als ik weet hoe dat werkt. Haha. Ik maak wel een foto. Is dat ook goed? Ik heb er nu ook nog last van.


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Ik wil best een screenshot sturen. Als ik weet hoe dat werkt. Haha. Ik maak wel een foto. Is dat ook goed? Ik heb er nu ook nog last van.

    Druk op de knop waarop iets staat als "prtsrcn", open paint, plak het plaatje in paint (CTRL-V), sla het plaatje op, upload hem op Tinypic, kopieer de i]img[/i link en dump deze in een post. Done :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Druk op de knop waarop iets staat als "prtsrcn", open paint, plak het plaatje in paint (CTRL-V), sla het plaatje op, upload hem op Tinypic, kopieer de i]img[/i link en dump deze in een post. Done :Y)


    O DAAR ZIT DIE KNOP.
    ghehe, ik heel mijn toetsenbord afzoeken gisteren... Gevonden


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    O DAAR ZIT DIE KNOP.
    ghehe, ik heel mijn toetsenbord afzoeken gisteren... Gevonden

    Hahaha, sorry, volgende keer zet ik erbij waar hij ongeveer zit ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.




    Miep

    Donoghue schreef:
    [IMGAGES]

    Volgens mij ging daar iets niet helemaal goed, maar ik zie wel wat je bedoeld. Vervelend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Niet helemaal perfect. Maargoed...


    Miep

    Dat heb ik ook gehad op mijn gsm en nu is het nog steeds zo :c erg vervelend


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Volgens mij ging daar iets niet helemaal goed, maar ik zie wel wat je bedoeld. Vervelend.


    Mijn paint werkt niet mee. Maar het printscrenen lukt in ieder geval.
    Het is echt irritant. Ik moet iedere keer pagina's doorklikken voordat ik weer eens een gewone pagina tegen kom en iets kan doen. Als ik eenmaal in het forum zit gaat het wel, maargoed....


    Miep

    Oké, afkloppen, maar ik heb het idee dat het iets minder wordt... Het is nu niet meer om de pagina het geval maar om de twee à drie pagina's, wat al een hele verbetering is...


    Miep