• Wie kent de Harlem Shake? Het is echt een hit op Youtube. Het is de bedoeling dat 1 iemand begint met dansen en de andere mensen doen alsof ze niks door hebben. Na 10 seconde danst iedereen mee raar ook.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    We hebben het vanmiddag in de klas gedaan ik mocht beginnen. Ik plaats hem wel als hij klaar is.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    God, ik had gehoopt dat één topic genoeg zou zijn


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    God, ik had gehoopt dat één topic genoeg zou zijn


    26 - 02 - '16

    Ze deden dat bij ons in de overvolle lift op school van de week. ik dacht dat ik dood ging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind 't wel grappig.
    Alles beter dan dat vage Milking van eind vorig jaar.

    Dragneel schreef:
    Ik vind 't wel grappig.
    Alles beter dan dat vage Milking van eind vorig jaar.
    -_- dat was echt niet tof


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dragneel schreef:
    Ik vind 't wel grappig.
    Alles beter dan dat vage Milking van eind vorig jaar.
    -_- dat was echt niet tof Maar ik denk toch dat dit ongeveer 1/2 weken zal blijven en dan weer weg zal gaan (Hype)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ben er nu al klaar mee, lol.


    ars moriendi



    Tada, op mijn school :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb het 1 keer gezien, maar ik vind het niet veel leuks aan


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Junns schreef:
    (...)

    Het is ook gewoon de naam van de 'dansmove'. En het is niet echt een flashmob. Want er zit altijd een cut in zo'n filmpje tussen die ene persoon die danst en dan opeens iedereen. Dus een flashmob kan je het niet echt noemen.
    Ik wordt echt gek van al die filmpjes, maar die van het leger vind ik nog wel het leukst.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Apocalyptic schreef:
    Ik ben er nu al klaar mee, lol.


    26 - 02 - '16

    Jaimes schreef:


    Tada, op mijn school :')

    Lol.
    Alleen vind ik het leuker als iedereen gewoon heel droog bezig is, alsof het de normaalste zaak van de wereld is, daar lijkt het eerder alsof ze zich als idioten voor de camera uit staan te sloven.

    Om de een of andere reden kan ik bij die van dat leger alleen maar kijken naar dat ding dat op de grond aan het wiebelen is.


    I believe in yesterday.

    Essentials schreef:
    Om de een of andere reden kan ik bij die van dat leger alleen maar kijken naar dat ding dat op de grond aan het wiebelen is.
    Ja die 2 in die slaapzakken


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,