• Wie kent de Harlem Shake? Het is echt een hit op Youtube. Het is de bedoeling dat 1 iemand begint met dansen en de andere mensen doen alsof ze niks door hebben. Na 10 seconde danst iedereen mee raar ook.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    PUKKELxDING schreef:
    Die eerste is echt gaaaaaaf
    Ja, maar soms vind ik dat ze zich echt uitsloven.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik snap niet wat sommigen daar aan geinig vinden...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Toevallig gaan ze dit maandag bij mij op school doen :')


    •*• Lululu •*•

    Ik was gister avond naar een tienerdisco en toen deden we dit ook.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Skerries schreef:
    Ik snap niet wat sommigen daar aan geinig vinden...


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Voor iedereen die denken dat de Harlem Shake vergelijkbaar is met flashmobs, it's not.
    De Harlem shake kan net zo goed in je eentje.
    Zoals deze twee:




    Die tweede kijken op eigen risico.
    (cat)


    Tell me about it, stud.

    TienerDisco ik was erbij en ik sta er op het einde op. Die jongen in het midden is Noah je kent hem misschien van Holland Got Talent Noah.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 14:03 ]

    ha dat ken ik! mijn school heeft het gedaan:



    overigens een radiokanaal heeft geprobeert ons te beaten daarna door 'eentje met meer mensen te maken':


    en een van de bekendste stranden hier die het na onze school ook perse wou doen:


    het is echt vet om met je school te doen ik heb zelf niet mee gedaan maar zitten kijken :P
    overigens ergens zie je een dude rondlopen in het filmje met alleen een witte handoen en als je -je afvraagt of hij daat wat onder aan heeft, eerst was het voor iedereen onduidelijk alleen ik heb een foto gezien waarin je het randje van zijn onderbroek kon zien dus ja hij heeft er wat onder aan (nogsteeds respect dude respect!)


    Dont say why me, say try me