• Wie kent de Harlem Shake? Het is echt een hit op Youtube. Het is de bedoeling dat 1 iemand begint met dansen en de andere mensen doen alsof ze niks door hebben. Na 10 seconde danst iedereen mee raar ook.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik kan er niets aan doen, maar vind het best grappig.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    DamnBieber schreef:
    (...)Zijn dat slippers? Wat is het eigenlijk of heb ik een trend gemist?

    Dat zijn van die enorm lelijke, rubberen klompen met gaten in. http://www.torfs.be/crocs-slippers-zwart-114819

    Incredulity schreef:
    (...)
    Dat zijn van die enorm lelijke, rubberen klompen met gaten in. http://www.torfs.be/crocs-slippers-zwart-114819
    Dat bedoelde ik met slippers ik had ze ook............... Toen ik 8 was toen waren ze echt in


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Dat bedoelde ik met slippers ik had ze ook............... Toen ik 8 was toen waren ze echt in

    + OH GOD, hoe heb ik die dingen ooit mooi kunnen vinden.

    Ghehe, wij hebben er eentje opgenomen in de dansschool. Het slaat echt nergens op, maar daarom is het juist zo leuk om te doen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Dragneel schreef:
    (...)
    + OH GOD, hoe heb ik die dingen ooit mooi kunnen vinden.
    Ik ook ik echt zo van dan. Yess ik heb crocs gekregen!!! Als ik nu mensen met crocs zie denk ik echt heb je nog wel een leven??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    De enige die ik een leuk vind is die met het Noorse leger. (epische slaapzak moves). Verder is dit typisch iets als planken, owlen en dergelijke dingen. Het eerste is leuk maar daarna is het allemaal hetzelfde.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik vind het voor eventjes wel leuk en grappig, maar begint saai te worden haha ;p


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het wordt echt gewoon te veel gedaan, maar het was wel lol om mijn leraar een keer vaag zien te dansen xd


    yeehh

    Volgens mij ben ik de enige die het echt briljant vindt :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Blazerer schreef:
    De enige die ik een leuk vind is die met het Noorse leger. (epische slaapzak moves). Verder is dit typisch iets als planken, owlen en dergelijke dingen. Het eerste is leuk maar daarna is het allemaal hetzelfde.
    oWEN??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)oWEN??

    Sorry?


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik bedoelde Owlen??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ach zo, pardon ik dacht dat je mij verwarde met iemand.

    Owlen is precies zoals het klinkt: als een uil ergens op zitten. Op je hurken met de handen tussen je voeten op een dun randje.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Die eerste is echt gaaaaaaf


    Life is hard and then we die