• Ik weet niet of hier echt al een topic over is, maar ik ben best wel benieuwd naar de geaardheid van de Q'ers.
    Dus, vertel hier jullie geaardheid. Ik ben best wel benieuwd of hier ook bi's en gay's zitten.
    Ikzelf ben namelijk bi. Like, for sure, en niet om aandacht te trekken of zoiets.

    +ik had nog een vraag. Hoe kun je een lesbienne herkennen? Of hoe doe je überhaupt 'daten' met een lesbienne, of een lesbienne uitvragen? (En met daten bedoel ik flirten, denk ik.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Voor zover ik weet val ik alleen op jongens, maar er kan nog van alles gebeuren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    Voor zover ik weet val ik alleen op jongens, maar er kan nog van alles gebeuren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Meliourry schreef:
    Voor zover ik weet val ik alleen op jongens, maar er kan nog van alles gebeuren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apocalyptic schreef:
    100% Hetero.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb, om eerlijk te zijn, geen flauw idee. Ik neig ernaar bi te zeggen, maar ik heb nog nooit een vriend of vriendin gehad en ben ook nog nooit iemand tegengekomen waarmee ik zoiets had willen hebben. Ik zie wel hoe het loopt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kwijt schreef:
    Hetero, voor zover ik weet. Het kan bij mij denk ik nog alle kanten op, maar ik denk toch wel Hetero.


    None but ourselves can free our minds.

    Biseksueel.
    Stiekem denk ik dat er in iedereen wel wat biseksueels zit.


    Bad decisions make good stories.

    Backfire schreef:
    Hetero, as far as I know :3


    26 - 02 - '16

    Anarose schreef:
    Biseksueel.
    Stiekem denk ik dat er in iedereen wel wat biseksueels zit.

    Dat denk ik niet, eigenlijk. Van nature zijn organismen gemaakt om zich voort te planten, en dat kan alleen met de andere sekse. Homoseksualiteit is niets raars, maar wel iets anders dan "het natuurlijke". Ik heb nooit iets voor een vrouw gevoeld, moet er niet aan denken iets met een vrouw te doen en weet zeker dat ik hetero ben. Dat kan toch net zo goed als dat iemand homo kan zijn?


    ars moriendi

    Bi, daar ben ik vrij zeker van.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb geen flauw idee. Als ik iemand 'leuk' vind (niet echt verliefd) kan dat zowel een jongen als een meisje zijn. Ik ben pas twee keer echt verliefd geweest en dat was in beide gevallen op een jongen. Ik denk dat ik ook wel verliefd kan worden op een meisje. De toekomst zal het uitwijzen. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    99 % homo x'D Ik durf die 1% niet uit te sluiten, al lijkt het nu wel onwaarschijnlijk voor me dat ik ooit iets voor een vrouw zou voelen. ^^


    Take me to wonderland

    Oreteh schreef:
    99 % homo x'D Ik durf die 1% niet uit te sluiten, al lijkt het nu wel onwaarschijnlijk voor me dat ik ooit iets voor een vrouw zou voelen. ^^


    Wow, jij ben echt, like, de eerste 'gay' in dit topic.
    Anyway, hoe gaat het bij jou in de liefde?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb me tot nu toe alleen nog maar tot mannen aangetrokken gevoeld, en ik zie mezelf ook niet echt met een vrouw 'samen' zijn.

    Ik denk hetero, maar ik ben denk ik nog te jong om daar iets over te kunnen zeggen, denk ik. Ben ook nog nooit in een 'serieuze' relatie geweest. :')


    help