• Ik weet niet of hier echt al een topic over is, maar ik ben best wel benieuwd naar de geaardheid van de Q'ers.
    Dus, vertel hier jullie geaardheid. Ik ben best wel benieuwd of hier ook bi's en gay's zitten.
    Ikzelf ben namelijk bi. Like, for sure, en niet om aandacht te trekken of zoiets.

    +ik had nog een vraag. Hoe kun je een lesbienne herkennen? Of hoe doe je überhaupt 'daten' met een lesbienne, of een lesbienne uitvragen? (En met daten bedoel ik flirten, denk ik.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bi, for sure.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Barnabas schreef:
    Mijn hart klopt alleen sneller voor mannen DIKKE TIETEN. (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hetero voor zover ik weet, alle mensen waar ik verliefd op ben geweest waren jongens dus.


    Physics is awesome

    Barnabas schreef:
    Mijn hart klopt alleen sneller voor mannen. (cat)


    Caution first, always.

    Barnabas schreef:
    Mijn hart klopt alleen sneller voor mannen. (cat)

    Het is nogal ingewikkeld. Ik denk wel dat ik me aangetrokken zou kunnen voelen tot vrouwen, maar dan echt de mannelijke potten.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Eyes schreef:
    Hetero voor zover ik weet, alle mensen waar ik verliefd op ben geweest waren jongens dus.


    El Diablo.

    100% Hetero.


    ars moriendi

    Ik ben denk ik nog nooit écht verliefd geweest. Natuurlijk wel ooit iemand wel leuk gevonden. Echt frustrerend gewoon.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    Ik ben denk ik nog nooit écht verliefd geweest. Natuurlijk wel ooit iemand wel leuk gevonden. Echt frustrerend gewoon.

    Misschien verwacht je er dan teveel van..? En anders komt het vanzelf wel een keer!


    ars moriendi

    He(e)tero


    I follow only one rule |

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Misschien verwacht je er dan teveel van..? En anders komt het vanzelf wel een keer!

    Ja misschien verwacht ik er teveel van inderdaad.


    I still think of the guitar bible.

    Barnabas schreef:
    Mijn hart klopt alleen sneller voor mannen. (cat)


    Home is calling.

    Ik heb geen idee. Heb nu een vriend maar stel dat zou uit gaan dan zie ik wel wat er op mijn pad komt.:Y)


    -

    Apocalyptic schreef:
    100% Hetero.


    The odds are néver in our favor.