• Ik weet niet of hier echt al een topic over is, maar ik ben best wel benieuwd naar de geaardheid van de Q'ers.
    Dus, vertel hier jullie geaardheid. Ik ben best wel benieuwd of hier ook bi's en gay's zitten.
    Ikzelf ben namelijk bi. Like, for sure, en niet om aandacht te trekken of zoiets.

    +ik had nog een vraag. Hoe kun je een lesbienne herkennen? Of hoe doe je überhaupt 'daten' met een lesbienne, of een lesbienne uitvragen? (En met daten bedoel ik flirten, denk ik.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Backfire schreef:
    Hetero, as far as I know :3


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Absoluut hetero.


    You are beautiful, you are love.

    Ik dénk bi of lesbisch, maar ik ben nog nooit verliefd geweest dus zeker ben ik niet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Wow, jij ben echt, like, de eerste 'gay' in dit topic.
    Anyway, hoe gaat het bij jou in de liefde?

    Nu? Vreselijk. x'D


    Take me to wonderland

    Oreteh schreef:
    (...)
    Nu? Vreselijk. x'D


    Ahw. Why? ):


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb geen idee, ik denk bi, maar dat kunnen ook de ontwikkelende hormonen zijn gezien mijn leeftijd XD
    In ieder geval wel bischierig, al moet ik zeggen dat ik vrouwen net zo aantrekkelijk kan vinden als mannen, hoewel ik toch meer naar mannen (het liefst een beetje verwijfd tochwel) neig...

    Laat ik het er op houden dat ik overal voor open sta XD

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 14:49 ]


    Let it come and let it be

    gingercheeks schreef:
    Hetero :Y)


    •*• Lululu •*•

    Like, zoóóó hetero (cat)

    ...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Madonna schreef:
    Ik heb geen flauw idee. Als ik iemand 'leuk' vind (niet echt verliefd) kan dat zowel een jongen als een meisje zijn. Ik ben pas twee keer echt verliefd geweest en dat was in beide gevallen op een jongen. Ik denk dat ik ook wel verliefd kan worden op een meisje. De toekomst zal het uitwijzen. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Woodbury schreef:
    Like, zoóóó hetero (cat)

    ...

    DUH. Maar we hadden wel in het hoofd om ons haar te milimeteren en rood te verven, een aso-bril op te doen en steeds kauwgum te kauwen.
    Mhihihi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hetero. (:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 15:25 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Welch schreef:
    Ik heb me tot nu toe alleen nog maar tot mannen aangetrokken gevoeld, en ik zie mezelf ook niet echt met een vrouw 'samen' zijn.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Barnabas schreef:
    Mijn hart klopt alleen sneller voor mannen. (cat)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Combustible schreef:
    Ik heb geen idee, ik denk bi, maar dat kunnen ook de ontwikkelende hormonen zijn gezien mijn leeftijd XD
    In ieder geval wel bischierig, al moet ik zeggen dat ik vrouwen net zo aantrekkelijk kan vinden als mannen, hoewel ik toch meer naar mannen (het liefst een beetje verwijfd tochwel) neig...

    Laat ik het er op houden dat ik overal voor open sta XD

    Ik denk hetero, maar ik ben er nog niet echt achter.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."