• Ik weet niet of hier echt al een topic over is, maar ik ben best wel benieuwd naar de geaardheid van de Q'ers.
    Dus, vertel hier jullie geaardheid. Ik ben best wel benieuwd of hier ook bi's en gay's zitten.
    Ikzelf ben namelijk bi. Like, for sure, en niet om aandacht te trekken of zoiets.

    +ik had nog een vraag. Hoe kun je een lesbienne herkennen? Of hoe doe je überhaupt 'daten' met een lesbienne, of een lesbienne uitvragen? (En met daten bedoel ik flirten, denk ik.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gay/bi, not sure. Nou ik herken het vaak wel aan het uiterlijk, en aan bepaalde trekjes.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik weet niet zeker wat mijn geaardheid is.
    Ik ben nog nooit verliefd op een meisje geweest, maar ik heb het gevoel dat dat wel zou kunnen gebeuren.
    Hoe ik ze zou kunnen herkennen weet ik echt niet :')
    Het enige wat ik weet is dat lesbiennes zich meestal wat mannelijker kleden en gedragen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hetero, zeker weten.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik weet het niet zeker, eerlijk gezegd.


    The universal language of art.

    Hetero.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Beide, I guess. Geen idee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scabbia schreef:
    Ik ben gewoon hetero :3
    Maar ik ken iemand die overduidelijk lesbienne is, want je ziet het aan haar uiterlijk. Ze kleed zich als een jongen en haar haren zijn ook zo geknipt.
    En ik ken ook nog 2 mensen die Bi zijn.


    Kan je wel zeggen dat die persoon lesbienne is, alleen maar afgaande op het uiterlijk? Ik ken namelijk ook zo'n meisjes, maar die zijn gewoon heteroseksueel.


    Ik ben heteroseksueel ^^.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 10:34 ]


    I believe in yesterday.

    Gay ;D


    state of love and trust <3

    Ik ben gewoon hetero (: As far as i know, but i don't think it's gonna change ;p/
    Ik ken overigens wel twee jongens die homo zijn, en twee meisjes die bi zijn (:
    En ik ken een meisje die zich heel erg als een jongen kleed, en ook een lange tijd een relatie met een meisje heeft gehad. Ik weet alleen niet of zij lesbi is of bi, ik ken haar namelijk verder niet zo ;p

    Pff, het is best lastig om te zien of iemand lesbi is of niet. Bij sommige zie je het namelijk overduidelijk, bij anderen dan weer niet..


    Inspiration can hit you any time

    Barnabas schreef:
    Mijn hart klopt alleen sneller voor mannen. (cat)


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Bisexual.


    † Love? I want to sleep.

    Apocalyptic schreef:
    100% Hetero.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ergens tussen bi en hetero in, not sure yet.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    hetero, er zijn al wel een paar meisjes die verliefd op me waren, maar ja je kunt dat moeilijk forceren....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    nerveus schreef:
    Ik ben hetero, heb er lang mee in de knoop gezeten, maar uiteindelijk kwam ik erachter dat ik nooit echt verliefd ben geweest op een meisje en dat ik er eigenlijk ook niet aan moet denken en al misselijk wordt van het idee ;)
    Daarbij niets tegen homo- of bisexuelen ;)


    This ^^