• Ik weet niet of hier echt al een topic over is, maar ik ben best wel benieuwd naar de geaardheid van de Q'ers.
    Dus, vertel hier jullie geaardheid. Ik ben best wel benieuwd of hier ook bi's en gay's zitten.
    Ikzelf ben namelijk bi. Like, for sure, en niet om aandacht te trekken of zoiets.

    +ik had nog een vraag. Hoe kun je een lesbienne herkennen? Of hoe doe je überhaupt 'daten' met een lesbienne, of een lesbienne uitvragen? (En met daten bedoel ik flirten, denk ik.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hetero, 100% zeker.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb nooit echt iets voor iemand gevoeld, dus ik kan het verder ook niet zeggen. I'll see.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Barnabas schreef:
    Mijn hart klopt alleen sneller voor mannen. (cat)


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Ik ben hetero, voor zover ik weet. Nou heb ik ook nog nooit iemand gezoend, wel een paar crushes gehad (bleken allemaal klojo's te zijn, of van die jongens die schatjes zijn maar niks in je zien(dus das goed voor je zelfvertrouwen-.-), en dat waren allemaal jongens, maar ja, life can go many ways, and you'll just have to see which way yours goes.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    hetero


    Remember to be ridiculous.

    Wilhelmina schreef:
    Ergens tussen bi en hetero in, not sure yet.


    Tell me about it, stud.

    Barnabas schreef:
    Mijn hart klopt alleen sneller voor mannen. (cat)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ben nou niet ooit al écht verliefd geweest, maar als ik kijk, kijk ik eerder naar jongens dan naar meiden :Y)
    Ik kan mezelf ook niet voorstellen met een andere vrouw eigenlijk, dus ik ga er nog altijd vanuit dat
    ik 100% hetero ben.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 12:09 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    gingercheeks schreef:
    Hetero :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Backfire schreef:
    Hetero, as far as I know :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    hetero althans dat denk ik nu, ik ben er nog niet echt helemaal uit..... dus vraag het me over 3 jaar nog maar eensXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Op dit moment hetero. Omdat ik me op de een of andere manier nog steeds ongemakkelijk voel bij holebi's. Maar zeker ben ik het natuurlijk -nog- niet.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    (Closet) Bisexual, paar mensen weten het pas en dat laatste wil ik ook weten ;D desperate


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Endure schreef:
    Ben nou niet ooit al écht verliefd geweest, maar als ik kijk, kijk ik eerder naar jongens dan naar meiden :Y)
    Ik kan mezelf ook niet voorstellen met een andere vrouw eigenlijk, dus ik ga er nog altijd vanuit dat
    ik 100% hetero ben.

    Kijk, en dit heb ik dus anders. Ik ben wel eens verliefd geweest, op een jongen. Ik heb wel andere jongens "leuk" gevonden maar dat was bij lange na geen verliefdheid, maar als ik ergens loop, kijk ik écht nooit naar jongens, en wél naar meiden. En soms zelfs zo erg dat ik gewoon niet kan ophouden met kijken. Ik vind meiden ook altijd knapper dan jongens. Ik vind een jongen niet snel knap (ook niet lelijk, maar meestal "normaal" ) Daarnaast vind ik jongens niet snel aardig en raak ik echt nooit bevriend met ze omdat ik me gewoon niet mezelf voel in hun buurt. En that makes me question about myself...

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 9:57 ]


    Chaos is a ladder.

    Apocalyptic schreef:
    100% Hetero.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli