• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik stopte met spelen en luisterde naar Naill. Dit nummer kende ik niet. Ik sloot mijn ogen en boog wat voorover al luisterend. Zijn stem was mooi, maar ik miste ook die van Jack als we samen vreemde nummers zongen. We waren twee idioten, maar wel dolgelukkig in ons leven, net als Zack en Rain natuurlijk met hun vriendinnen en onze band.


    Bowties were never Cooler

    NiallHoran.
    Helemaal in gedachte verzonken dacht ik aan Zayn. Wanneer hij moest lachen, schoot ik negen van de tien keer in de lach. Daarom was het mijn favoriete nummer, ok een het was een lekker nummer om te zingen. Glimlachend open ik weer mijn ogen "Zayn?" mompel ik verbaasd en kijk naar de jongen naast me. Zayn zat met zijn gitaar in zijn handen en keek me grijnzend aan. Tranen welde op en blij trok ik hem in omhelzing en zoende hem, Hij was gewoon terug!!

    xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Ik ben dood moe. Ik ben misselijk. Ik heb hoofdpijn. Dus ja, het gaat wel goed ja' mompelde ik sarcastisch en ik gaapte even. 'Ik ga nog even slapen. Neem Justin even alleen, dan kan je hem vragen waarom ie zo doet' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    'Ik ben dood moe. Ik ben misselijk. Ik heb hoofdpijn. Dus ja, het gaat wel goed ja' zegt ze sarcastisch "oke dat was inderdaad een domme vraag" grinnik ik mee.
    'Ik ga nog even slapen. Neem Justin even alleen, dan kan je hem vragen waarom ie zo doet' geuwt ze en ik knik "als er iets is roep me maar oke"zeg ik moederlijk en druk een kus op haar slaap en trek de deken over haar heen en doe de gordijnen terug "weltrusten" glimlachend pak ik in de badkamer een glas water en zet deze op haar nachtkastje. Vervolgens loop ik weer naar Lil Twist en Justin. "ik moet je spreken, en wel nu" zeg ik streng en trek Justin aan zijn hand mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik trok een wenkbrauw op toen hij Zayn zei. Ik keek nog vreemder op toen hij naar voren leunde en me zoende. Wat was dat nou? Ik trok terug en keek naar Naill. "Dude? Wat was dat? Ik heb een friend met benefits." Nee, Jack was niet mijn vriendje, maar dat was alleen de titel die we er niet aan wilden plakken. Friends with benefits. Zo noemden we het. Dat was goed genoeg. De fans noemden ons Jalex. Ontkennen deden we het al lang niet meer, al zouden we het nou ook niet toegeven, gewoon om een privéleven wat privé te kunnen houden.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Dude? Wat was dat? Ik heb een friend met benefits." ik schrik op uit mijn droom en staar met grootte ogen naar Alex. "Ik, Ik dacht . Zayn" stotter ik en mijn gezicht word vuurrood. Konden ze me niet beter opnemen met een etiketje 'zwaar gestoord' erop. "ik dacht dat Zayn hier zat
    " gluister ik zacht maar ook verdrietig Ik had het zo graag gewild. Beschaamd wend ik mijn hoofd de andere kant op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Chagrijnig keek ik naar Mackenzie. Zuchtend liep ik mee en ging vóór haar staan. 'Wat moet je?' siste ik. Ik had Cristopher al zo'n week niet gezien, niet veel maar goed, en dan kon ik niet eens met hem praten. Ongeduldig keek ik Mackenzie aan. Mijn ogen knepen zich tot spleetjes en wachtten tot een antwoord.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    "wat moet je" sist hij bozig "gast waarmee ben je bezig. Eerst ben je bevriend met Niall en hij komt binnen gewandeld en je doet gelijk kut tegen iedereen" roep ik verontwaardigend. "Dat hij je vriend is mkijn best, maar hij verpest de ware Justin. En als je niet normaal gaat doen tegen Cher mij of Niall dan doe ik je echt wat aan" sis ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Gelijk rolde ik met mijn ogen toen ze begon te praten. 'De ware Justin? Serieus? Ik doe niks fout' zei ik onschuldig. Een grinnik verliet mijn mond. 'Alsof jij mij wat aan kan doen' lachte ik. 'Little Twist is één van mijn beste vrienden. Hij veranderd me heus niet, anders zou ik het zelf wel merken' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexander William Gaskarth
    Ik keek hem aan toen hij zei dat hij dacht dat ik Zayn was geweest. Hij keek weg en leek het er lastig mee te hebben. Ik legde een hand op zijn schouder. "Rustig maar. Zo erg is het niet." Ik voelde me schuldig tegenover Jack, maar ik voelde me ook schuldig tegenover hem. Hij zag er nu zielig en gebroken uit en daar kon ik niet tegen. Ik legde de gitaren weg en trok hem in mijn armen.


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Foy
    Ik ben gsen kleuter meer' roep ik boos 'onee want zijn frapjes zijn zo grappig zeg' boos kijk ik hem aan 'je kwetst hier iedereen'

    Niall Horan.
    Ik bijt op mijn lip en voel hem mij in omhelzing trekken. 'het is zo moeilijk. Ik houd zoveel van hem, en hij laat me in de steek nu ik hem nodig heb' zucht ik hopeloos 'ik wordt er gek door ik kan niet meer slapen of ik heb nacht.errie" zucht ik geïfiteerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ik kwets helemaal niemand' beet ik haar toe en ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Je mag dan geen kleuter meer zijn, maar je bent nog lang niet volwassen' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexander William Gaskarth
    Ik streek zacht over zijn rug. "Het is goed, Naill. Als je wil blijf ik bij je s nachts." Ik wilde niet dat hij over de rand ging en er een einde aan maakte. Ookal kende ik hem niet heel goed, zelfmoord was nooit het andwoord. Ik haalde een hand door de jongen zijn haren. "Ik weet dat alles niet goed zal komen, maar je kan er echt mee leren leven." zei ik zacht in zijn oor.


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Foy
    Boos kijk ik hem aan ' misschien kwavleeftijd niet maar ik ben wel ouder dan jou. Ik laat me tenmiste niet beïnvloeden door vrienden" zeg ik kalm en kijk hem aan. Wacht jij maar af. Als die zogenaamde vriend hier weg is kom je naar ons maar ik vertel je we willen je niet twrug. Misschirn heb je mazzel met Niall naar die zal dan oik de enigste ziijn'

    Niall Horan.
    ' als je wilt kan ik snachts bij je blijven slapen" steld Alex voor rn ik glimlach zwakkjes. dankbaar kijk ik Alex aan. ' maar val jij ook op jongens omdat je het over een vriend had?' ik kijk hem eveb aan en haal diep adem om me rystig te maken. Ik had het geviel dat ij stemmingswisseligenvkreeg van de medicujnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik glimlachte een beetje en knikte. "Dat klopt. Maar ook op meisjes. Ik bent een vaag geval." Ik dacht even aan Jack die nu thuis zat. Hij had gezegt dat hij zou bellen, maar Jack kennende kon dat nog wel even duren. Ik sloot mijn ogen even en geeuwde. Ik was moe, maar had geen zin om te slapen. Ik zou straks wel gewoon gaan douchen, dan ging het vast beter.

    [Slapen ze nou op dezelfde kamer?]


    Bowties were never Cooler