• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lil Twist - Christopher Lynn Moore

    'Mackenzie' stelde het kleine meisje zich voor. 'Zitten hier kinderen? Wat heeft ze gedaan, een pop afgepakt?' grinnikte ik. 'Niall Horan' stelde de blonde jongen zich voor. 'Oh, kijk. Eentje die in een popbandje zit. Dat word dus geen auto's in de fik zetten' mompelde ik. 'Alex' zei nog een jongen. 'Dus door dìt mis ik alle feestjes? Het leven heeft dus echt niks meer te bieden. Zelfs geen strippers?' Mijn stem was puur sarcasme.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Niall Horan.
    Ik loop glimlachend naar Alex. 'hoelab hen je je gitaar?' ik kijk hem vragend aan. Ik mocht Alex wel.

    Maclenzie

    Beledigend kijk ik hem aan 'ik ben misschien dertien maar ik ben GEEN kind neer"sis ik naar de jongen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Ik kijk naar de rest en haal een hand door mijn kapsel. Ik zucht even en laat me tegen de deur vallen. Nonchalant leun ik tegen de muur en kijk naar die rapper. Lil Twist ofzo, dat was het volgens mij.. 'Dus door dìt mis ik alle feestjes? Het leven heeft dus echt niks meer te bieden. Zelfs geen strippers?' zegt hij en ik hoor het sarcasme. Ik grinnik zacht, 'je kan altijd op vrijdag en zaterdag de stad in om ze op te zoeken.' lach ik, ik deed wel met hem mee dan hoor.. Meestal hadden die chicks ook drugs bij zich....


    El Diablo.

    Alexander William Gaskarth
    Ik glimlachte. "Een jaar of 5 denk ik. Zij is een van mijn oudsten." Ik streelde zacht de hals van de gitaar. "Blijven we hier zitten of gaan we ergens anders heen?" Ik mocht Naill wel. Hij had vreemde trekken, maar ik ook en hij was erg aardig.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Ik moest lachen om de opmerking die hij over Mackenzie maakte. Dus door dìt mis ik alle feestjes? Het leven heeft dus echt niks meer te bieden. Zelfs geen strippers?' Christopher's stem was één en al sarcasme. 'Ik weet het. Hier is niks te doen. Gelukkig ben jij er, ik heb me hier kapot verveeld. Selena is pas gister gekomen' vertelde ik hem. Godzijdank waren Selena en hij ook goede vrienden, anders had ik een probleem. 'Je kan altijd op vrijdag en zaterdag de stad in om ze op te zoeken' lachte de ene jongen. Met een grijns maakte ik een instemmend geluidje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MAckenzie Foy

    Gekwetst kijk ik naar Justin en ik loop chagerijnig weg. Zodra ik Cher gevonden heb plof ik nerr. 'na aanbBieber hebbem we ook niet meer'zucht ik zacht.

    Niall Horan.

    Ik negeer dr belediging. 'we gaan wel ergens anders. Speel je allren gitaar of ook andere instrumenten?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik sta op. "Ook piano." Ik loop rustig achter hem aan naar een plek met weinig mensen. "En wat speel jij allemaal?" Ik had wel eens een stukje video gezien waar hij gitaar speelde, maar meer wist ik ook niet.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik glimlach even 'uhm naast gitaar piano, bass en drum' toch wel trots erop. Ik was gewoon muziekaal 'ik heb het meZelf aangekeerd toen ik acht was en gitaar speel ik vanaf ik vier was' ik pak twee krukjes. 'dat slangetje is irri'mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik keek hem bewonderend aan. Dat waren erg veel instrumenten. Ik keek naar de krukjes en ging zitten. "I know. Maar ik heb al geprobeerd het eruit te trekken, maar dat gaat echt niet. Ik voel me zo afgestompt met die medicijnen in mijn bloed." Ik ga zitten en laat mijn vingers zacht over de snaren gaan.


    Bowties were never Cooler

    Cher Lloyd

    'Ik heb gehoord dat Lil Twist hier is. Door hem gat Justin zo doen, denk ik' mompelde ik. Ik was net even gaan kijken. 'Op internet had ik gelezen dat Justin door hem wiet heeft gerookt' zuchtte ik. Dat zou nog eens wat worden. Met een zucht stak ik mijn hand op, en liep toen weg naar mijn kamer. Mompelend liep ik me op het bed vallen en gaapte even. 'Waarom ben ik nou opgestaan' kreunde ik geïrriteerd. Mijn hoofd liet ik op het kussen vallen en mijn ogen vielen dicht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Hij keek me bewonderend aan en glimlachend keek ik terug "I know. Maar ik heb al geprobeerd het eruit te trekken, maar dat gaat echt niet. Ik voel me zo afgestompt met die medicijnen in mijn bloed." ik knik "Ja je word er ook moe van. En dan het eten blegh dat gevoel is echt vies. Hoe zit dat vast??" mompel ik neiuwsgierig. Zacht begin ik When I Was Your Man te spelen

    Mackenzie Foy
    heb gehoord dat Lil Twist hier is. Door hem gat Justin zo doen, denk ik 'Op internet had ik gelezen dat Justin door hem wiet heeft gerookt' Ik knik "het is een sukkel. Hij loopt grapjes te maken dat ik kind ben en een barbie heb gestolen waardoor ik hier zit. Hij is gewoon gek in zijn hoofd" mopper ik. Ik volg Cher naar haar kamer "gaat het wel?" bezorgd ga ik naast haar po bed zitten en woel met mijn vingers door haar nu korte haren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik hoorde hem spelen. Ik keek naar zijn handen en speelde mee. "Ik snap het. Ik heb geen idee hoe het vast zit, maar volgens mij zit die vast met een soort haakjes ofzo van binnen." Ik zuchtte en begon zacht te zingen. Krakend, maar zuiver. Ik speelde rustig verder, maar verlangde naar vodka. Of whiskey of andere drank. Ik geeuwde af en toe. Niet van moeheid, maar van de medicatie.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik hoor hem mee spelen en glimlachm, dit kon ik uren doen. Gitaar spelen, muziek maakte me altijd rusitg, ik was al heel vaak in slaap gevallen met mijn gitaar. Het kalmeerde me. . "Ik snap het. Ik heb geen idee hoe het vast zit, maar volgens mij zit die vast met een soort haakjes ofzo van binnen." ik trek een vies gezicht "dat klinkt ranzig" ik hoor hem zingen en glimlach, hij had een mooie stem. Glimlachend in gedachte zong ik mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik glimlachte toen ik hem hoorde zingen. Het was mooi en helder. Ik sloot mijn ogen even en speelde rustig verder. Ik werd hier te rustig van. Dat waren de medicijnen. Ik zuchtte zacht en zong verder. Ik opende mijn ogen weer en keek naar zijn slangetje. Opzich viel het niet erg op. Als je erop lette merkte je het wel, maar opzich was zowel de vloeistof als de pleister huidskleurig. Ik frummelde even aan mijn slangetje toen ik even kon stoppen met spelen. Het was echt irritant. Hoe zou ik zo kunnen slapen?


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    In gedachte verzonken merk ik niet dat Alex na het nummer stopte terwijl ik verder ging met een bruggetje naar mijn favoriete nummer U Smile van Justin.
    Al zijn liedjes kon ik op gitaar, drum, bass en piano. Zachtzing ik de tekst mee die ik moeiteloos opdreunde van het vele zingen. Even verzonken in mijn eigen wereld . Gelukkig had ik niet last van het slangetje tijdens het zingen maar het voelde wel raar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan