• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Foy
    Lieve Mackenzie. Ik heb Madison Square Garden binnen één uur vol gekregen. Dat is nog nooit iemand gelukt behalve Michael Jackson' 'Mijn hele Believe tour was binnen een kwartier uitverkocht en toen het Kerstmis was, heb ik voor de derde keer voor President Obama opgetreden' ik grinnik "dat lukt mij niet, maarja acteren is anders dan zingen. "wel gaaf lijkt me." geef ik toe

    Niall Horan
    "Zolang het nodig is" zegt ze en ik knik zacht. "Twee maal per dag krijg je een nieuwezak, dus dan komen we jullie halen. Begrepen?" en ik knik. Dus nu kreeg ik via een slangetje voedsel en medicijnen, gatsie dat klinkt ranzig. Zuchtend sta ik op en voel aan het slangetje. Zuchtend sta ik op en loop weg. Ik plof neer bij Justin, Cher en Mackenzie. "hoi"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'De allereerste keer dat ik op MSG optrad..' grinnikte ik. 'Mijn stembanden waren twaalf dagen ervóór opgezwollen. We moesten het bijna afzeggen. Ugh, ik moet zelfs nu nog die vieze dinosauruskots drinken' mompelde ik. En ik keek op. 'Heb ik dat nou echt gezegd? Maar goed. Een vies drankje wat er voor zorgt dat je keel sneller beter wordt' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    'De allereerste keer dat ik op MSG optrad. Mijn stembanden waren twaalf dagen ervóór opgezwollen. We moesten het bijna afzeggen. Ugh, ik moet zelfs nu nog die vieze dinosauruskots drinken' en ik begin te lachen Heb ik dat nou echt gezegd? Maar goed. Een vies drankje wat er voor zorgt dat je keel sneller beter wordt' vermakkelijk kijk ik Justin aan.

    Niall Horan
    In gedachte verzonken pluk ik aan het slangetje wat uit mijn neus komt en naar het zakje lijkt. Ik hoopte dat ht niet veel opviel maar ja een slang bij je neus valt wel op dus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ik trek even wat anders aan. Dit zit niet lekker' klaagde ik. Mompelend liep ik naar mijn kamer en zuchtte even. Lekker dan, een kamergenoot. Als hij maar niet dacht dat ik plek maakte voor zijn spullen, om al mijn haarspullen, schoenen, kleren, beanies en snapbacks waren véél belangrijker dan hij. Ja, ik klink arrogant maar ik heb nou eenmaal veel ruimte nodig. Op het gebied van ruimte, ben ik net een vrouw. Uit de kast pakte ik een outfit, ik liep de badkamer in en kleedde mijn om. Ook mijn haar deed ik anders en gewoon omdat het erbij hoorde, zette ik een zonnebril op. Glimlachend keek ik via de spiegel naar mijn outfit en liep terug naar Mackenzie, waar Cher verdwenen was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Ik glimlah en wacht op hem af terwijl Cher wegloopt. "verveeling" mompel ik zacht als Justin terug is "heey Niall" begroet ik de jongen en richt me weer terug op Justin. "heb je ideen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Nee. Is hier ergens een sportzaal ofzo, dan kan ik je eens een sport leren wat haast niet mis kan gaan' grijnsde ik en ik keek Mackenzie recht aan. 'Basketbal' Mijn ogen glommen alleen al bij het woord.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    'Nee. Is hier ergens een sportzaal ofzo, dan kan ik je eens een sport leren wat haast niet mis kan gaan' ik schiet in de lach "heey dat is niet lief" Basketbal' zijn ogen beginnen te glimmen en ik grinik "waarom ook niet" lachend kijk ik hem aan.

    Niall Horan.
    Ik hoor Justin over sport praten "Mag ik misschien mee doen?" vraag ik zacht en kijk naar Justin.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Natuurlijk! Kom' zei ik, en ik trok Niall en Mackenzie mee. Snel ging ik alle zalen en kamers af. 'BINGO!' gilde ik blij en ik maakte een sprongetje. Er was een grote sportzaal met baskets. Vrolijk rende ik erin en keek even beteuterd naar mijn kleren. Ach, het kon ook zo. Ik deed de rode blouse uit, om vervolgens ook het shirt uit te doen. Als een debiel huppelde ik naar het rek waar allemaal ballen in lagen en pakte er één basketbal uit. Ik ging in het midden staan, liet de bal een aantal keer stuiteren, rende zo naar het basket en sprong hoog, waarbij ik de bal in het basket gooide. Toen ik landde, ving ik de bal alweer op. 'Perfecte hoogte' mompelde ik en ik keek naar Mackenzie en Niall. 'Met teams doen? Misschien wilt er nog wel iemand meedoen' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik heb besloten dat dit toch wat handiger was. Geen grijs meer ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    hij trok mijn en Niall mee en riep blij toen hij de kamer had. snel pakte hij een bal en stuiterde een paar keer Met teams doen? Misschien wilt er nog wel iemand meedoen' ik grijns "ik ga met Justin" lachend spring ik op Justin zijn rug.

    Niall Horan.
    Ik glimlach als zik ze vrolijk bezig zie Ineens denk ik weer aan het slangetje"ik ewet eigenlijk niet of ik wel mee mag doen" zeg ik zacht en kijk maar mijn schoenen. Toen ik ging fitnissen ging het ook fout.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sidestap schreef:
    [Ik heb besloten dat dit toch wat handiger was. Geen grijs meer ;D]
    die snap ik niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik zat helemaal boven op de tribune in de basketbal zaal. Het was hier gister ook helemaal uitgestorven geweest en nu ook nog. Toen ik halverwege een liedje was kwamen er 3 mensen binnen: Justin, Naill en MacKenzie. Naill had net zo'n slangetje als ik. Ik zuchtte zacht en zette een ander liedje in. Ik hoorde ze praten, maar probeerde ze te negeren. Ik hield opzich wel van basketball, maar football vond ik leuker. Ik keek naar mijn gitaar en Raven's jersey. Dat deel van thuis had ik nog wel. Hopelijk hadden ze hier wel ergens een goede tv, want ik wilde vanavond de Raven's wedstrijd zien. Zack en Jack hadden belooft een Get Well, Alex bordje omhoog te houden. Hopelijk zou ik het zien.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik kijk het zaaltje rond en zie op de tribune Alexander zitten. Hij had net als ik een slangetje bij zijn neus zitten.
    Aarzelend loop ik naar hem toe. "hoi" mompel ik "waarom moet ik dit eigenlijk. Ik snap er eerlijk gezegd geen reed van" mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Vast wel. Alleen we moeten nog één iemand hebben' mompelde ik. Ik ving Mackenzie op en lachte. 'Wacht, zo kunnen we er beter bij' grijnsde ik en ik zette haar op mijn schouders, waarna ik de bal omhoog gooide in de hoop dat ze hem op zou vangen.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 15:01 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    "Vast wel. Alleen we moeten nog een iemand hebben" mompeld Justin. "wacht zo kunnen we er beter bij" grijnst hij en ik slaak een gilletje als hij me op zijn schouders zet. Hij gooit de bal om hoog en behendig van ik hem om de bal ringloos erin te gooien. "Misschien kan Alex meedoen?" stelt Niall voor. "wat heeft hij bij zijn neus?" vraag ik zacht aan Justin.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan