• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lil Twist - Christopher Lynn Moore

    Grijnzend sleepte ik mijn koffers mee naar binnen. De poort was open en dicht gedaan, en ik was naar binnen gegaan. Nu opzoek naar Justin. Ik liep maar naar de kamer die me al eerder was aangegeven. Via de telefoon had ik het kamernummer gehoord. Zuchtend gooide ik de koffers op het bed, zette mijn zonnebril nog eens goed op. Ik liep het gebouw door en hoorde een aantal geluiden. Toen ik de zaal binnenkwam, zag ik Justin en nog drie anderen waarvan één klein meisje, en twee jongens. Met een lach op mijn gezicht leunde ik tegen de muur aan. 'Hé, Bieber!' riep ik.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    [Sorry als mijn personage eerst goed moest gekeurd worden:Y)]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Mackenzie Foy
    Ik grinnik "heey dat is niet lief" roep ik grijnzend en storm op hem af. "Biebsel verdedigen nu" beveel ik hem grijnzend. Ik hoorde de deur open gaan "Bieber!" roept een jongen en ik kijk op. Oke hem ken ik niet. Geconcentreerd spring ik grijnzend op de rug van Alex "pak de bal"

    Niall Horan.
    Ik grijns als Alex de bal onderschept, de slangetjes waren best irritant. Door mijn neus ademen kwam er amper lucht binnen. In de hoop dat Alex een bal naar mij gooit ga ik vrij staan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wat kan ik met mijn perso's doen?]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 18:02 ]


    El Diablo.

    [uhm Grant kan ook komen basketballen en uhm miss. kan ronaldo ook gezellig erbij komen=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik ren al dribbelent vooruit. Halverwege mijn sprintje voelde ik Kenzie weer op mijn rug springen. Met nog twee stappen stond ik voor Naill en wist ik te pasen naar hem, waarna ik MacKenzie van me afschudde. Ik heeg wat omdat ik niet door mijn neus kon ademen, maar het ging opzich redelijk voor nu.


    Bowties were never Cooler

    [Ronaldo is naar Californië remember? Haha, ik kan later wel 3 maandjes skippen zodat hij terug is, maar of iedereen het ermee eens is... Ik stuur Grant wel (: ]


    El Diablo.

    [owja lolololol., zeg Sylvesti hoe moet ik het me eigenlijk voorstellen die sonde=)

    Niall Horan.
    Ik grinnik kort als Mackenzie op Alex' zijn rug springt en hij paast de bal naar mij. Ik richt en mik in het net "yes vier twee"glimlach ik blij.Ik was al best moe aan het worden, ik wist niet dat het kwam door de medicijnen, dat ik actief was of omdat ik eten binnen kreeg. Ik heb al een hele lange tijd amper iets gegeten, ik deed twee dagen met een halve cracker..

    Mackenzie Foy
    Alex gooit de bal naar Niall die scoort en maakt zich los van me "nou hou ik wil winnen" zeur ik met een grijns om mijn mond.
    "Jullie zijn goed ik ben slecht" pruil ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Goed... Niall was dus flauwgevallen en ik had hem niet meer gezien. Ik kijk even voor me uit en duw mezelf dan van de bar af. Wat zal ik eens doen... Basketbal misschien? Verveeld loop ik naar het basketbalveld en kijk naar de rest. 'Yo!' grinnik ik en plof op een bankje..


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Ik liet de anderen maar voor wat het was, en rende gelijk naar Christopher. 'Twist?' vroeg ik met een grijns. 'Wat doe jij hi-. Oh laat maar, ik weet het denk ik al' lachte ik. 'Nicki nog gesproken?' vroeg ik. Sinds ik samen met Ludacris had gewerkt, was ik goede vrienden met veel rappers. Natuurlijk was ik al helemaal blij toen ik Nicki Minaj leerde ontmoeten, maar als ik ooit nog een beroemdheid tegen kwam was het niet meer zo speciaal. Want hé, beste vrienden met de grootste sterren zorgt ervoor dat je meer sterren ten vriend krijgt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lil Twist - Christopher Lynn Moore

    'Twist?' vroeg Justin. Ik omhelsde hem even vriendschappelijk en grinnikte. 'Wat doe jij hi-. Oh laat maar, ik weet het denk ik al' lachte hij. Grijnzend knikte ik. 'Assholes dat ze zijn. Me hierheen sturen. Ik dacht dat ik vrij was' mompelde ik. Nicki nog gesproken?' vroeg hij. 'Jup. En een fucking saaie toespraak gekregen over Mariah Carey' zuchtte ik. Wat was ik geïrriteerd en wat verveelde ik me. Uiteindelijk was ik maar gewoon weggegaan. Mijn blik gleed over de zaal. Eikels dat ze waren, me hierheen sturen. Ik had medelijden met Justin. 'En wie zijn je kleine vriendjes hier?' vroeg ik.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Justin Drew Bieber

    'Jup. En een fucking saaie toespraak gekregen over Mariah Carey' Mijn wenkbrauw ging omhoog. 'Nog steeds ruzie met Mariah? Hoe lang gaat het nog duren?' mompelde ik. 'En wie zijn je kleine vriendjes hier?' vroeg hij. 'Ze stellen hunzelf wel voor' zei ik. Met vrienden zoals Chaz en Ryan was ik gewoon mezelf. Maar met Drake of Little Twist was ik toch net iets anders, als je begreep wat ik bedoel. Ik had ook geen zin meer om uit te worden gescholden, dus deed ik maar gewoon mee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Zo)

    Alexander William Gaskarth
    Ik grijns en geef Naill nu wel een high five. Ik zie dat hij moe is. Ik kan ook niet ontkennen dat ik dood op was. Waarschijnlijk alleen door de medicijnen en het moeten veteren van voedsel. Ik keek naar hem. "Zullen we gaan jammen?" vroeg ik aan hem. Dqn konden we ten minste zitten.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    "niall horan'stel ik mezelf snel voor. "zullen we gaan jammen?' stelt Alex voor en uk knik. :ik ga mijn gitaar halen'glimlachend loop ik naar mijn kamer en met de giraar om mijn schouder loop ik pibgelend terug.

    Mackenzie foy

    "mackenzie 'stel ik mezelf vriendelijk voor. Ik kijk glimlachend naar de jongen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik glimlachte en keek even naar de nieuwe jongen. "Alex." zei ik. Naill liep weg om zijn gitaar te halen. Ik klom de tribune op en haalde mijn gitaar. Ik hoorde Naill al pingelen. Zelf ging ik ook zitten en begon ik te tokkelen. Ik neuriede zacht mee, maar de ziel zat er niet in. Stomme medicijnen.


    Bowties were never Cooler