• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik kijk op als Naill opeens voor me staat. Ik stop met spelen en glimlach weekjes. "Hey" Ik zucht bij zijn opmerking. "Ik denk omdat jij bent neer gegaan en ik geen hap heb gegeten de afgelopen maand ofzo." Naill stelt voor of ik mee kan doen met basketball. "Ik zou het wel leuk vinden, maar ik ben er niet heel goed in." Ik legde mijn gitaar naast me neer en ging staan. Ik voelde nu de bekende afgestomtheid te voelen die ik altijd door mijn medicijnen kreeg. Hierdoor nam ik ze niet. Ze maakten me saai en lusteloos. Toch wilde ik wel meedoen met basketball. Het was misschien het enige opstootje wat ik de komende tijd zou krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Goed gedaan!' riep ik en ik klapte in mijn handen. Al snel pakte ik Mackenzie's benen weer vast. 'Sorry' grinnikte ik. 'Weet ik niet. Waarschijnlijk zodat hij genoeg voedsel binnen krijgt. Geen zorgen, ze helpen hem' fluisterde ik naar boven. Even rilde ik omdat het nou niet bepaald lekker warm was, en de koude lucht mijn ontblote bovenlijf aanraakte. Als ik begon, zou ik het wel warm krijgen. 'Hé, Alex' riep ik naar de jongen. 'Zin om mee te doen?!' riep ik weer. Langzaam schudde ik mijn hoofd. 'Goed of niet, het is voor de lol. Daar gaat het om' grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 15:18 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    "Ik denk omdat jij bent neer gegaan en ik geen hap heb gegeten de afgelopen maand ofzo." ik zucht zacht "Ik was gewoon aan het sporten, ik sport bijna nooit dus dan hoef ik toch niet gelijk zo'n ding" klaag ik even . "Ik zou het wel leuk vinden, maar ik ben er niet heel goed in." ik grinnik "ik ben er ook niet goed in hoor.
    "Hoelang speel je gitaar?" neiuwsgierig kijk ik hem aan

    Mackenzie Foy
    Justin klapt vrolijk en juigt even "sorry 'Weet ik niet. Waarschijnlijk zodat hij genoeg voedsel binnen krijgt. Geen zorgen, ze helpen hem' ik knik even "gelukkig maar" fluister ik terug. Ik zie dat hij kippenvel krijgt en hij begint tegen Alex te praten. Grijnzend pak ik hem bij zijn middel en ga er met een soort handstand van zijn nek af "tadaaa dat kan ik ook" lach ik grappend

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 15:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik grinnek en steek mijn duimen omhoog naar Justin als teken dat ik mee doe. Daarna kijk ik even naar mijn gitaar. "Al heel erg lang. Zeker zo 10 a 15 jaar." Ik wist niet precies wanneer ik was begonnen met spelen. Het was erg lang geleden. Maar nog niet in Engeland volgens mij. Daar kon ik nog maar weinig van herrinderen. Ik trok mijn vest uit en rilde. Ik stond hier alleen in mijn t-shirt. Dat was even koud, maar ik zou er straks blij mee zijn. Ik haalde een hand door mijn haar.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 15:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Ik mag maar hopen dat je een beetje snel bent' grapte ik. Ineens kreeg ik een idee. Snel pakte ik mijn iPhone, scrolde even door de lijst en zette hard Million Voices van Otto Knows op. Ik sprintte naar het midden, en gebaarde dat Niall en Alex hierheen moesten komen. Ondertussen gooide ik de bal naar Mackenzie, zodat zij kon beginnen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Al heel erg lang. Zeker zo 10 a 15 jaar." ik glimlach en knik.
    'Ik mag maar hopen dat je een beetje snel bent' hoor ik Justin grappen, ineens pakt hij zijn Iphone en zet muziek op. Hij gebaarde dat we moesten komen wat we ook deden en goi de bal naar Mackenzie. Snel trek ik mijn shirt uit en kijk naar mijn bleke huid. Daarna foccus ik me op het spel.

    Mackenzie Foy
    jusstin gooit de bal en behendig speel ik hem naar de andere kant van het veld. Wanneer ik wil scoren springt Niall ineens voor mijn neus met een grijns en grom ik. Snel paas ik de bal naar Justin en loop vrij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Grijnzend rende ik naar de basket en gooide de bal soepel in het net. 'Zeven - nul!' juichte ik en ik gaf Mackenzie een high-five. Het was zo nutteloos en saai als je alleen maar gewicht hief, of simpel ging joggen. Als je wilde sporten, doe dan tenminste een wedstrijdje of een spel. De gouden ketting deed ik af, en de zonnebril ook. Ik gooide ze bij mijn shirt en blouse, om vervolgens weer op te letten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexander William Gaskarth
    Ik grijns bij justin's woorden en spring van de tribune af. Ja, springen kon ik wel. Ik zag Naill naar MacKenzie rennen, dus zelf besloot ik Justin te dekken. Ik zag de bal zijn kant op vliegen en ik sprong om deze te pakken te krijgen. Ik viel alleen hard op de grond en Justin scoorde een punt. Ik snapte niet waar de zeven vandaan kwam, maar goed. Dit waren er namelijk maar twee als ik goed had opgelet bij basketball op de middelbare school. Ik krabbelde op en keek naar Naill. Ik dribbelde even met de bal en knikte naar hem om diep te gaan. Ver gooien kon ik wel, maar hoe goed zou Naill kunnen vangen?


    Bowties were never Cooler

    [Oh God. Neem me niet kwalijk, ik snap heel basketbal niet maar goed ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik juich luid als Justin scoort "jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" gil ik lachend. Even was ik vergeten dat we verder gingen "Highfive Biebsel" grijnzend knuffel ik hem en geef hem een high five.

    Niall Horan.
    Ik grijns als Alex de bal heeft en hij drippeld. Ik knik even als hij naar me kijkt. De val had er best pijnlijk uitgezien maar blijkbaar had hij nergens last van. Snel ren ik zo hard als ik kon ne hijgend naar het net


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ahah middenlijn score is 3 punten, en dichtbij is 2 punten... ik ben expert ahahah je mag niet dribbel stop dribbel dat is second dribbel en uit voor ander team. Niet lopen met de bal alleeen een Layup]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Inderdaad]

    Alexander William Gaskarth
    Ik draai de bal een keer tussen mijn handen en kijk dan waar Naill staat. De basketball voelde vreemd, maar het zou moeten lukken. De val had pijn gedaan, maar gelukkig niet aan mijn rechter arm. Ikbijt zacht op mijn lip en gooi dan met en slinger de bal zo richting Naill aan de andere kant van het veld.


    Bowties were never Cooler

    [omg le me is happy.. in eerste instatie zou zw gewoon doorgaan tijden mondelinge en pta week is besloten het niet te doen dus morgen 1ste 2 uur pta's jihaaa

    Niall Horan.
    Hij stond wat met de bal en net voor Mackenzie op hem af sprinte gooide hij met een slinger de bal naar me. Mijn ogen volgen de bal en ik spring omhoog waarna ik hem vang. Ik dacht aan de vroegere gymlessen en de tips die Greg me altijd gaf toen we het samen nog wel eens deden in de tuin. Met een Layup gooi ik de bal in de ring en ik grijns blij "twee twee" grijnzend gooi ik de bal naar Justin zodat hij kon uitnemen. Mackenzie stond alweer klaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [En ik heb weer wat minder leuk nieuws. Hamster van zeven is overleden]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kan ik nog meedoen? Wow, Hayden en Brookelle? Ook de eerste keer. Ik vind het echt heel zielig voor Taco, Brookelle


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.