• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek haar na. Toen ze terug kwam met alleen water keek ik wat beteutert, maar ik nam het wel aan en begon rustig te drinken. Ik knikte als andwoord op haar vraag. Ze nam een pil in. Moest dat hier? Ik hoopte van niet want ik haatte pillen. Ik dronk mijn water rustig verder. "Ik ben zanger en slaggitarist van een punkrock band." Ik dronk het laatste beetje water op. "En jij?" Ik had eerlijk gezegt geen idee wie ze was. Misschien herkende ik de naam bij, maar zo op het eerste gezicht leek ze me een gewoon meisje, maar dat zou in deze kliniek niet.


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie FOy.
    Ik grinnik even zacht door zijn beteuterd gezicht en zie hem vies naar de pil kijken "Het is tegen mijn hoofdpijn" gebaar ik richting de hechtingen. "Ik ben zanger en slaggitarist van een punkrock band" hij drinkt wat "en jij"?" hij kijkt me even aan. "ehm vanaf mijn 3de speel ik in reclame, ik ben een model voor kindermerken en ik heb Renesmee in Twilight gespeeld" vertel ik ;en glimlach even. "mag ik weten waarom jij hier zit?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde. Tja, die film had ik dus niet gezien. Ik zette het glas neer en vreubelde wat met de rand van mijn trui. Ze vroeg waarom ik hier zat. Had ze dan niet opgelet? "Paniekaanvallen, zoals je net al hebt gezien." Ik trok de mouwen van mijn trui tot over mijn handen. "En waar zit jij voor?" Nu durfde ik het wel te vragen. Al pushte ik niet. Dat bracht niks goeds.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Ik grijnsde toen hij U Smile begon te spelen. Het feit dat Niall mijn liedjes leuk vond, deed me glimlachen. Het was fijn om Niall zo te zien. Normaal speelde ik U Smile op de piano, maar de gitaar was geen probleem. Met een glimlach begon ik ondertussen ook U Smile te spelen. Ik hield me stil, om ik wilde Niall's stem horen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    "owja" mompel ik even dommig "ehm ik ben bang voor scherpe dingen en de dood" ik merk dat ik even bloos.
    Vergeleken met hem en andere die hier zaten kreeg ik het gevoel alsof ik me aanstelde.
    "Kom we gaan terug naar Grant" mompel ik en ik sta op.

    Niall Horan.
    Even weg getrokken in mijn eigen wereldje waar ik gewoon de kleine onbezorgde Niall was die 24/7 Justin luisterde en filmpjes keek.
    En ik gaf toe, ik genoot er even van. Zonder dat ik het weer merkte begon ik met Baby dat was ook gewoon een mooi liedje.
    Terwijl ik met mijn ogen dicht speel bonkt mijn hoofd op de maat mee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Foy.
    "owja" mompel ik even dommig "ehm ik ben bang voor scherpe dingen en de dood" ik merk dat ik even bloos.
    Vergeleken met hem en andere die hier zaten kreeg ik het gevoel alsof ik me aanstelde.
    "Kom we gaan terug naar Grant" mompel ik en ik sta op.

    Niall Horan.
    Even weg getrokken in mijn eigen wereldje waar ik gewoon de kleine onbezorgde Niall was die 24/7 Justin luisterde en filmpjes keek.
    En ik gaf toe, ik genoot er even van. Zonder dat ik het weer merkte begon ik met Baby dat was ook gewoon een mooi liedje.
    Terwijl ik met mijn ogen dicht speel bonkt mijn hoofd op de maat mee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde naar haar. Ik maakte geen grappen over haar angsten. Ik wilde ook niemand om grappen te maken over mijn aanvallen en me een aansteller te noemen. Ik knikte naar haar. Het was wel goed om terug te gaan. Ik was nog wat shakey op mijn benen, maar het ging wel. Ik liep rustig achter haar aan de gang op. "Hebben ze hier ook iets van drank? dat helpt vaak met wat rust." Ik keek de gang rond. Het was hier echt heel rustig. Dat was op zich ook wel weer heel erg fijn, al was ik ook van die drukke krappe tourbus gaan houden.


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie FOy.
    Ik schudmijn hoofd" Nee volgens mij zit hier ook iemand met een drank probleem dus dat zou niet echt goed samengaan" glimlach ik.
    Uit mijn grootte zak van mijn vest tover ik een borstel en begin mijn lange donkerbruine met lichte krul haren te borstelen. Ik moest er wel goed uitzien. Zodra we de hoek omgingen en Grant ons zou zien stopte ik hem weer wg. "We zijn er weer" mompel ik luchtig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [was op vakantie, wat kan ik schrijven?]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [miss. kun je Grant verwelkomen en alex]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte. Geen drank dus. Misschien kon ik het wel bij een van de therapeuten bietsen. No way dat ik alle tijd hier droog ging staan. Zeker niet nu de aanvallen zo erg waren. Ik liep rustig achter haar aan twrwijl ze haar haar borstelde. Gelukkig was ze niet zo lang, dus ik kon haar nog bijbenen. Ik keek om het hoekje naar Grant. "Misschien kan ik het best ergens rustig iets gaan zitten doen. Ik wil jullie niet lastig vallen." Ik had ze gestoort en wilde ze niet langer ophouden. Misschien kon ik wel drank of een kamer gaan zoeken. Dat was wel handig.


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Foy.
    Ik kijk hem even aan "Je viel ons niet lastig tenmiste mij niet." mompel ik en zucht even als ik hoofdpijn krijg. Ik plof neer op een bankje en sloot even mijn ogen "dit haat ik echt zeg" mompel ik in mezelf. ik zucht nogmaals. "sorry ik ben saai" verontschuldig ik me. Ikwas echt een saai persoon door de hoofdpuijn/.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Selena Marie Gomez

    'Kom, we laten hem even alleen' fluisterde ik in Justin's oor. Ik legde de gitaar weg en pakte Justin's hand. Zacht trok ik hem mee de deur uit. De deur sloot ik voorzichtig en ik glimlachte. 'Niall is echt lief' zei ik. Hij kon goed gitaar spelen, en zijn stem had ik al ergens in een video gehoord. Een gaap verliet mijn mond. Snel sloeg ik mijn hand voor mijn mond en bloosde.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    (Zijn er ook therapie-uren of niet?)


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Gevuld door gedachtes merkte ik niet dat ze weg gingen. Ik slik even en begon wat andere liedjes te zingen.Ik begon Little Things te zingen met Zayn in mijn gedachte.
    ik dacht aan de moment dat ik hem vertelde dat ik op hem was. Zayn zijn ogen, waren prachtig, onbeschrijfelijk mooi. En dan heb ik het nog niet gehad over zijn lange wimpers waardoor hij bambi ogen had. Tranen welden op uit mijn ogen maar stug speelde ik door voor Zayn. Nooit meer zal hij zijn stukken meer zingen, ik zou nooit zijn stem meer horen, hem ruiken of hem mogen vasthouden. Aan het einde stopte ik en begon ik te huilen. Voorzichtig zet ik mijn gitaar opzij en rol me op als een balletje. Waarom Zayn???? Waarom niet ik?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan