• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oorspronkelijk wel maar aangezien we 2 begeleiders hebben Alexia word neit echt gebruikt en Nevaja isbijna nooit echt in de rpg lukt het niet echt. Dus mocht je willen ik zeg pak een begeleider....]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte. Ik was altijd wel bang dat ik mensen lastig viel. Ik duwde een pluk haar achter haar oor. "Nee, je bent lief en gezellig." Ik zag dat ze last kreeg van hoofdpijn. "Wil je dat ik een asperientje voor je haal?"Ik keek bezorgt naar het kleine meisje. Ik was erg begaan met mensen, hoe slecht ik ze ook kende. Daarbij moest ik toch naar de balie, dus waarom niet voor een asperine?

    (En als we nou samen de begeleider spelen?)

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 20:26 ]


    Bowties were never Cooler

    [ik vind het goed. er werd af en toe een beetje begeleid... alleen zal ik de komende tijd nog wel maar later minder aangezien ik nog 8 weken school heb en dan de examens starten-_- en ik in nog 3 andere rpg's speel=)

    Mackenzie FOy.
    Ik bloos even als hij zegt dat ik lief en gezellig ben en voel hoe hij een pluk achter mijn oor schuift. "wil je dat ik een asperientje voor je haal?" vraagt hij bezorgd en ik schud mijn hoofd. "Nee dankje, ik heb net wat sterkers genomen en ik denk dat dat samen niet goed werkt" ik grinnik even zacht. "maar toch bedankt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ik ben er volgende week maar heel weinig want dan zit ik in America. Veel success alvast trouwens)


    Bowties were never Cooler

    [tahnks, vanaf nu kom ik op mobiel maar niet te lang aangezien ik zo wil gaan slapen...begin ziek te worden=(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waar in Amerika zit je? ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Beterschap!

    Twee uur land inwaards en naar het zuiden van San Francisco]


    Bowties were never Cooler

    Alex Gaskarth
    Ik keek naar haar. Dan was het goed. "Mooi zo. Loop je mee naar de balie of ga ik alleen?" Ik vonr het bijden geen probleem. Alleen zijn was beangstigend maar ook rustgevend. Eenzaamheid voelde ik daarbij toch wel. Ik voelde me hier echt niet zo thuis. Ik wilde naar Baltimore, naar huis. Dat ging natuurlijk niet. We hadden een jaar tot de volgende tour en vanaf hier kon ik ook liedjes schrijven en opnemen. Ik had mijn noteblock, MacBook en gitaar bij me, dus het kwam wel goed. Toch was ik bang dat ik hier geen vrienden zou maken, omdat ik raar was.


    Bowties were never Cooler

    [Leuk (: Ik kan helaas niet naar Amerika, maar dat word dan weer in een andere vakantie ofzoiets. En nu stop ik met typen om anders ga ik zo'n heel onzinverhaal zitten typen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Haha]


    Bowties were never Cooler

    [Wel jammer dat je niet naar New York, East Harlem gaat. Heeeeel misschien kwam je daar nog Mia of Jane tegen. Maar ach, Amerika is groot en mooi]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ja en waar ik naar toe ga is het 15 graden :D]


    Bowties were never Cooler

    [Oehh, lekker (; ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [uhu
    Wil je trouwens reageren op Evenings in London? Of gaat het niet?]


    Bowties were never Cooler

    [Zit op iPod, gaat niet. Maar ik zweer het je op het graf van mijn goudvis Mr. Noedels, morgen reageer ik.]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 22:04 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."