• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Hm, weet ik niet. Ik denk het niet, ze begrijpen het wel' knikte ik naar Niall. Ik begon One Time te spelen en zingen. Mijn eerste liedje, en ik was er trots op. De jongen die nog altijd buiten de hut was, hoorde ik niet meer. Ondertussen keek ik zingend naar Cher, Mackenzie en Niall. Een grijns kwam er op mijn gezicht.

    [Haha, ik moest die link gewoon even kwijt. Echt mooi hoe hij live zingt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    whahaha

    NiallJames Horan.
    Ik glimlach even en zing zacht mee. Ik kende echt alle liedjes. Met mijn rug tegen de muur en mijn kont op het matras en Zayns trui in mijn handen sloot ik mijn ogen en zing zachtjes mee. Het was niet verkeerd om bij je idool te zitten, het hielp me wel. alleen vond ik het niet leuk alshij zag hoe zwak is was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik heb zin ind rama]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Selena Marie Gomez

    Ik liep naar Justin's kamer en hoorde een prachtig bekende stem uit de hut. Buiten de hut zag ik een jongen en stak mijn hand op, waarbij ik naar hem glimlachte. Daarna kroop ik ook de hut in en was doodstil. Voorzichtig ging ik bij Mackenzie zitten en keek naar Justin.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Justin kan ook heel goed live zingen. Hij heeft echt een mooie stem]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Justin Drew Bieber

    De laatste akkoorden speelde ik en ik stopte. 'Iemand nog een verzoekje?' glimlachte ik. Gitaar speelde ik al sinds mijn derde. Letterlijk. Ik ging altijd bij één van Pattie's vrienden op schoot zitten en begon een deuntje te spelen die ik had gehoord. Nieuwsgierig keek ik Mackenzie aan, om daarna naar Selena te kijken, Niall en dan Cher.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mama wordt letterlijk gek van me=)
    Niall Horan
    "iemand nog een verzoekje?" vraagt hij. Ik pak mijn gitaar erbij "It will Rain?" vraag ik aan hem en kijk hem aan.
    Dat was echt gewoon een mega mooi nummer die voor kippenvel zorgd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Oké. Bruno Mars, mooi nummer' glimlachte ik. Ik liet mijn vingers over de goed gestemde snaren gaan en wachtte tot Niall ook begon te spelen. Vragend keek ik hem aan terwijl ik door speelde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik glimlach even zacht naar justin. Het was fijn om gewoon even liedjes met de gitaar te spelen.
    IK plaatste mijn vingers op de accoorden en begin te spelen. Met mijn ogen dicht zoals gewoonlijk speel ik en zing ik met het nummer mee. Ik kon altijd in mijn eigen wereld verdrinken met gitaarspelen daarom hield ik er ook zo van


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Na een tijdje werd ik door een van de medewerksters naar binnen gestuurt. Toen ik door de gang liep hoorde ik It Will Rain van Bruno Mars vanuit een kamer klinken. Met mijn gitaar om mijn hals begon ik zacht mee te spelen. Het geluid kwam uit de eerste kamer. Ik bleef angstvallig tegen de deurpost geleunt staan. Ik bleef alsnog spelen. Misschien zou het ze opvallen, misschien niet. Het was opzich een erg mooi liedje. Ik hoorde Naill en Justin's stemmen. Zij speelden blijkbaar alleen de accoorden, dus ik tokkelde er rustig losse noten tussendoor. Het klonk zo wel leuk. Toch durfde ik niet dichterbij te komen.


    Bowties were never Cooler

    [Ben Brit awards aan het kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Ineens helemaal vrolijk en hongerig meldde ik dat ik wat eten ging zoeken. Vrolijk huppel ik naar de kueken en pak een pak choco koekies en een fles fanta neem ik mee. Ik deed een maf dansje en liep terug. Halverwege begon alles voor mijn zicht duizelen. Ik liet alles uitm ijn handen vallen en zocht naar een muur. Ik grijpte mis waardoor ik hard op de grond viel "auw!" zeg ik hard en lsaak een kreetje. Mijn hoofd begint weer pijnlijk te bonzen terwijl alles wazig was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Ik sms nog snel wat vrienden, en kijk op als ik iemand hoor.
    Ik sta op van het bed en loop de gangen op. Al snel zie ik Mackenzie.
    Ik kniel bij haar neer, 'you alright?' vraag ik.


    El Diablo.

    Mackenzie Foy.
    Ik hoor vage geluiden om me heen en ineens verschijnt iemand in mijn gezichtsveld. "you alright?" hoor ik een jongens stem.
    "Mijn hoofd" kreun ik zacht. Mijn hoofd voelde alsof iemand met zijn voet erop trapte en met stenen erop sloeg.
    Hard begint mijn hoofd te kloppen en ik doe vermoeid mijn ogen even dicht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    "Mijn hoofd" kreunt ze zacht en ik knik even.
    Ik plof naast haar en leg mijn hoofd tegen de muur.
    'Dus.. Waarom zit jij in deze hel' mompel ik...


    El Diablo.