• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Okay, rustig maar. Er hoeft niet gezworen te worden op dode huisdieren.]


    Bowties were never Cooler

    [Mr. Noedels is altijd al half dood geweest. Net toen ie echt begon te leven na zo'n maand, at de kat hem op. Arme goudvis]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ziele poot...

    Maar volgens mij gaan we veels te ver off-topic

    Weltruste!]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 22:20 ]


    Bowties were never Cooler

    [Denk ik ook. Oké, ik schrijf niks meer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Trolol jullie zijn droog. En nog bedankt silvsti of hoe je het ook shrijft.

    Macjenzie Fiy.
    Uk glimlah ik loop wel nee' oke eigenlijk was hij echt aardig. 'hoe oud ben je eigenlijk?' nieuwsgierig kijk ik hem aan. Als we om de hoek zijn kijk ik hem ecen aan 'ik denk dat je met Grant op de kamer nag' zeg ik iegswat jaloers.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte en begon rustig te lopen. "Vijventwintig. En jij?" Zij kon nog niet zo oud zijn. Een jaar op 15 maximaal. Het maakte mij niks uit, maar het was toch maar een raar gevoel dat hier sterren van alle leeftijden met problemen worstelden. Ik keek naar haar. Ze leek wel jaloers dat ik bij Grant op een kamer zat. Ik wist het niet eens. Misschien had hij wel hele vervelende trekjes, net als ik. Ik liep naar de balie en klopte op het luikje. Er werd niet open gedaan dus ik klopte nogmaals en wachtte toen geduldig af.

    (Is het zeker bij wie Alex kan slapen?)


    Bowties were never Cooler

    Nee maar ik denm dat dig logisch is...

    Mackenzie Foy.
    'dertien"zeg ik en volg hem verder. Hij kloot op het luikje die dicht vlijft maar we blijven geduldig wachten 'het is hier wel gezellig. In het weekend mogen we twee uur buiten de poort mee naar de stas. In de tuin mag je tot het dobker is en we hebben hier eigenlijk alles'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik had dus gelijk, ze was echt piep jong. Ik keek naar haar. Ze begon over hoe goed het hier eigenlijk was. "Ook een plek waar ik rustig gitaar kan spelen?" Ik wilde gewoon ergens kunnen zitten, schrijven en spelen. Meer niet. We mochten naar buiten, dat was wel heerlijk. Het luikje ging open. Ik draaide me er naar toe. "Hallo. Moet ik nog een aantal dingen vragen?" De kleine vrouw met rood haar knikte. "Is er een dag rooster? En waar kan ik slapen? Alle kamers lijken bezet." Ik keek naar haar en zag haar in allemaal papieren rommelen.

    (Of hij gaat in Zayn's kamer en zorgt voor veel drama.)


    Bowties were never Cooler

    Jaaa samen met grant hahaahha... Doe dat wel.

    Mackenzie Foy.
    Ik knik "er is een muZiekkamer met instrumenten."het luikje ging open en de vrouw beanteoorde alles. 'de dagrooster komt. Je slaapr op kamer 11" mijn ogen worden groot. "wacht wat dat is de kamer van Zayn.'zeg ik verontwaardigd. 'mensen komen en gaan'mompeld ze. Ik laat me neer ploffen op een bankje en staar voor ne uit. Hij is een dag dood en er slaapt oemand anders. Hoe moest Niall zih wel niet voelen..of Cris als hij yerug kwam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik grijsde toen ik hoorde dat er ook een muziekkamer was. Ik draaide me naar de dame en luisterde. 11 dus. Direct begon MacKenzie tegen te sputteren. Ik kreeg dus de kamer van een dooie, fijn. Ik voelde me direct schuldig en kreeg het gevoel alsof ik hier direct de woede van de groep op mijn hals zijn krijgen, zelfs nu het niet mijn schuld is. Ik neem mijn kamersleutel en rooster aan en stap weg. Ik draai me weer naar MacKenzie. "Ga maar vast. Dan zet ik mijn spullen weg." Ondanks dat ik niet wilde dat iedereen me haatte moest ik toch mijn spullen dumpen. Ik was namelijk niet sterk genoeg om dit allemaal de hele tijd mee te slepen.


    Bowties were never Cooler

    Macke zie Foy.
    Ik knik rn loop richting jusin. Als ik hem vind kijk ik gem aan'die Alex moet op Zayns kamer slapen"zg ik en zuht even. Alles van Zayn lag er nog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik liep naar de kamer aan het einde van de gang. Ik opende de deur en ging naar binnen. Aan een kant van de kamer lagen nog allemaal spullen. Waarschijnlijk van Zayn. Ik liep alles dus waar het was. Ook kwam ik niet aan de kast. Ik legde al mijn spullen aan het voeteneind van het lege bed bij het raam. Ik maakte het bed op en ging er toen zonder mijn schoenen aan op zitten. Ik hees mijn gitaar uit d'r koffer op mijn schoot. Zacht begon ik te tokkelen. Al snel begon ik Therapy te spelen. Ik zong mee. Ik voelde me zo alleen en bang, net als die eerste keer toen ik bij de psychiater kwam.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Ik ook. Zullen we zo maar naar bed gaan?' vroeg ik aan Selena, waarna ik een kusje op haar lippen drukte. Ik zag Mackenzie en glimlachte naar haar. 'Zal ik meehelpen opruimen? En het is toch niet erg als Selena ook in de hut komt slapen?' vroeg ik aan Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ik zucht even zacht "Justin, hoe kunnen ze dit Niall aandoen...?" het blijft even stil "Beter stoppen we alles even in zijn koffer om later te kijken of Niall en zijn ouders iets willen hebben nog en nee het is wel gezellig vrouwelijke mensen om me heen" ik knipoog even naar Selena.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Misschien als Naill nu langs gaat, Alex ziet en flipt?]


    Bowties were never Cooler