• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jaaaaaaaaaa ahahahah].
    Niall James HOran.
    Ik kijk even rond en merkte dat ik alleen was. Lipbijtend sta ik op en veeg mijn tranen weg. Met mijn gitaar liep ik terug naar de hut en besloot om alvast wat spullen in te pakken voor 'de verhuizing' . Ik liep de kamer in en ik zie iemand op het bed van zayn zitten "wat doe jij hier?" vraag ik zacht en kijkh em scherp aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik schrik als ik opeens een boze stem hoor. Mijn vingers schieten vals over de snaren van de gitaar. Hier was ik dus al bang voor geweest. "Ik slaap hier." zei ik zacht. Ik leg mijn gitaar voorzichtig terug in haar koffer en schuif naar achter tegen de muur. Ik vond Naill nu best wel eng. Ik snapte het wel, maar ik had toch wezelijks niks mis gedaan? De dame aan de balie had me deze kamer toegewezen en dit bed was leeg geweest, net als het grootste deel van deze kant van de kamer. Mijn ogen waren groot. Dit was geen aanval, maar dat zou het wel kunnen uitlokken, al zou dat niet snel gebeuren net na de vorige.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Mijn ogen worden groot. Hij sliep hier.....en Zayn dan. Hadden die mensen hier verdomme geen gevoelens, Zayn is een dag weg en ze doen gelijk dit.
    "kun je neit ergens anders" mompel ik chagerijnig. Van binne wist ik dat hij er niets aan kon doen amar toch. "waarom?" schreeuw ik ineens erg hard.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zag zijn ogen groot worden. Ow help. Aan zijn stem was duidelijk te horen dat hij boos was en wel op mij. "Ik denk het niet." Mijn stem begint langzaam hoger te worden van angst. Als hij vraagt waarom kruip ik nog wat verder naar achter, met mijn rug tegen de muur. "Beneden hebben ze me deze kamer toegewezen. Ik kan er ook niks aan doen. Doe me geen pijn." piepte ik. Ik wist dat hij als non-agressief bekend stond, maar dat wist ik nu niet zo zeker.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan.
    Ik zucht zacht en laat me moedeloos op het bed zakken. “waarom? Waarom?” prevel ik zacht terwijl mijn tranen branden. Ik bijt op mijn lip. Ik kon moeilijk zeggen da hij een andere slaap plaats moest gaan zoeken. “Is het goed dat ik de matrassen omwissel en je op mijn bed gaat slapen?” vraag ik trillerig. Misschien kinderachtig maar ik wou gewoon bji Zayn zijn zijn geur en alles.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Nou, ik vraag het wel even wat ie wilt houden. De rest gaat naar Zayn's familie. Selena? Ga maar alvast slapen' zei ik tegen haar en ik drukte een kus op haar mondhoek. Zacht sloop ik naar Niall's kamer, klopte even aan en stak mijn hoofd om de hoek. 'Justin hier. Niall? Is het goed als ik alle spullen van Zayn kom halen? De dingen die je wilt houden kun je pakken' Ik glimlachte even naar de andere jongen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Zacht begin ik te snikken en hoor ineen sde deur open gaan "Justin hier. Niall is het goed als ik alle spullen van Zayn kom halen? de dubgeb due he wilt houden kun je pakken" hij glimlacht even naar de jongen tegen over me. Ik knik "I=ik wil helpen" zeg ik zacht en kijk Justin aan. Bijtend op mijn lip keek ik naar wat foto's op zijn kastje. Ik besloot een foto van Zayn en een groepsfoto te pakken.
    Daarna liep ik terwijl tranen stroomde naar zijn kleding kast en doe hem open. Ik twijfel, had ik heir wel het recht op. Moesten zijn ouders niet eerst alles kiezen....
    Ik besluit een van Zayn zijn lievelings truien te pakken en een shirt van hem, gewoon voor de geur. Na lang twijfelen besloot ik om ook een van zijn oorbellen te pakken en leg het allemaal neer op mijn bed waar ik naast ga zitten. Waarom was dit gewoon zo moeilijk. Ik dacht na was er nog iets wat ik graag wou...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik kijk naar de jongen die opeens in snikken uitbarst. Ik knik en klim van het bed af. Dan komt er nog een jongen binnen. Bieber. Als ze beginnen over spullen verdelen begin ik me heel ongemakkelijk te voelen. Met mijn gitaar in mijn hand schiet ik langs Justin en Naill. "Sorry" mompel ik en begin over de gang te zwerven opzoek naar dat muzieklokaal. Ik kon het niet vinden. Uiteindelijk laat ik me dan zakken op een muurtje in de tuin. Ik begin rustig te tokkelen. Jasey Rae dit keer. Ik was bang, alleen en moe. Meer dan alleen wat gitaar spelen stond mijn hoofd niet naar. Mijn ogen stonden op oneindig.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 18:36 ]


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Goed zo, Niall' glimlachte ik. Ik liep naar binnen en pakte de rest van Zayn's kleren. Ik pakte de koffer die hij had gebruikt en stopte daar de rest van alle spullen in. De koffer ritste ik dicht en ik zette hem naast Niall's bed. Daarna ging ik bij Niall zitten. 'Hij is trots op je, Niall. Dat beloof ik je. Hij kijkt vanuit de hemel naar je toe' glimlachte ik naar hem. 'En alle fans zullen je steunen. Alle fans zullen bidden voor Zayn' vertelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.

    Hij is trots op je, Niall. Dat beloof ik je. Hij kijkt vanuit de hemel naar je toe' glimlachte hij naar me. 'En alle fans zullen je steunen. Alle fans zullen bidden voor Zayn' Ik knik zwak "het is zo moeilijk Justin" fluister ik zacht. "wat als ze denken dat het mijn schuld is, want dat is het ook. dan gaan ze me haten" zeg ik wanhopig en ik kijk hem angstig aan.

    [douche]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Verveeld kijk ik even om me heen en loop dan naar de vrouw die ik herken als Elena.
    Ze werkt achter de balie en geeft de roosters enzo.
    'Yo El, welke kamer heb ik?' vraag ik en kijk haar aan.
    'Kamer 17, je oude kamer dus' ik knik en pak de sleutel aan.
    Het rooster laat ik liggen, ze komen me maar halen.
    Verveeld loop ik naar de kamer en open de deur..


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    'Ze zullen niet kwaad op je zijn. Ze zullen je alleen maar steunen, net zoals ik' glimlachte ik. Ik stond op en keek nog een keer vertederd naar Niall.'Ik ga naar Selena, naar mijn kamer. Hopelijk kom je zo ook' zei ik en ik liep de kamer uit om vervolgens naar mijn eigen kamer te lopen waar ik een jongen tegenkwam. Hé, hij speelde in Glee. Glee had ik altijd al een leuke serie gevonden, ahoewel ik het niet meer echt volgde. 'Uhm. Hi. Wat doe jij hier bij mijn kamer?' vroeg ik hem, ietwat ongemakkelijk. Ik glipte snel naar binnen en keek naar de hut. Gelukkig stond hij nog goed. Mijn bril schuifde ik weer wat goed op en ik keek nieuwsgierig naar de jongen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Grant Gustin

    Opeens kwam er een jongen bij, en ik keek even op. Oh, Justin Bieber. We coverden wel eens liedjes van hem bij Glee. 'Uhm. Hi. Wat doe jij hier bij mijn kamer?' vroeg hij en ik laat mijn blik even over hem glijden. 'Dit is mijn kamer, nou ja, 3 maanden geleden nog wel. Voor ik naar Californië moest' mompel ik. Ik keek even naar de kamer waar ook een soort hut stond, en ik zucht onhoorbaar. Ik loop naar mijn bed en leg mijn koffer erop. Ik open hem en begin alles uit te pakken..


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    'Oh, dat wordt moeilijk om Niall hier te laten slapen' mompelde ik zacht en ik zuchtte. Ik kreeg ineens een idee en pakte mijn gitaar. Zo kroop ik de hut in en ging op mijn matras zitten. Ik zou wel wachten tot dat iedereen erin was. Een kampvuur maar dan zonder vuur. Oké, dat klonk doodsaai maar liedjes spelen en samen zingen was erg gezellig. Met mijn blik vooruit gevestigd, niet bepaald kijkend naar de gitaar begon ik OMG van Usher te spelen. Usher had ik al zo'n maand niet gezien, maar ik durfde te wedden dat hij binnenkort samen met Scooter of Drake zou verschijnen. Heel misschien zou Taylor ook komen, en Miley. Het waren tenslotte ook de beste vriendinnen van Selena.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Dankbaar kijk ik Justin na. Toen bedCht ik me het kettinkje. Hij had het van ons gehad op zijn verjaardag. Ik liep naar de kast en vondt hem. Snel deed ik hem om. Ik ging hem er nooit meer afdoen. Met een zucht pakte ik de spullen en liep terug. Ik zag de andere jongen die ik vaag van liedjes herkdnde. 'justin zouden ze het erg vinden als ik dit neem?" vragend kijk ik hem aan.

    Mackenzie FOy.
    Verveeld kijk ik rond en besluit naar de hut te gaan. Als ik binnen ga zie ik Niall, Justin, Cher en de knappe jongen. Ik kruip naast Justin en luister naar zijn gitaar en naar Niall. "Hij is knap" mompel ik in mezelf over Grant

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 15:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan