• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ja, natuurlijk. Je kraamt nu dezelfde woorden als Scooter uit. Alsof ik dat moet geloven. Trouwens, ik heb meer dan dertigmiljoen fans, ik heb bijna elk beroemdheid ten vriend, ik heb een geweldige familie. Dus wat moet ik met jou als vriend? Jij snapt niet hoe het is om vanaf je twaalfde een zangcarière te hebben' zei ik, en ik draaide me om, om weer naar Christopher te lopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Met grootte ogen kijk ik hem aan 'weerje stik er maar lekker in. Laat iederesn maar vallen"gil ik boos en storm weg. De tdanen wegduwend loop ik naar Cher haar kamer en ga zcht door haar haren.

    Niall Horan denk van wel

    Ik glimlach even 'zullen we een keer samen een nummer zingen en filmen?' stel ik voor. Hijj was echt aardig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik denk even na. "Dat is wel leuk ja, maar welk?" Ik kende veel liedjes, maar mijn hoofd was wazig. Gelukkig was Naill voor zover ik kon beoordelen een heel aardige jongen die het me niet aan zou rekenen. Stomme medicijnen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    "leuk idee maar welje?' ik dacht na " misschien Payphone van Maroon5 stel ik glimlachend voor . Ik was wel blij dat ik niet de enigste was met mijn probleem. We hadden dezelfde probleem en intresse


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik dacht even na en legde mijn gitaar weer op mijn schot neet om de eerste rij accoorden te spelen. "Vind ik prima. Zullen we het op onze kamer doen?" Ik was bang geweest dat hij me helemaal de kamer uit zou schoppen. Toch was ik nu ook weer blij dat ik niet alleen was. Dat zou nog erger zijn geweest.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Alex stelt voor om het op onze kamer te doen en ik knik 'ja is goed. Als we het dan meerdere keer opnemen de eene keer gitaar dan de bass,drum en piano enzo en de achtergrond geluide llakken we alles achter elkaar"glimlach ik

    Ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    smakelijk

    Alexander William Gaskarth
    Ik knikte. Hij wist hier echt veel van. Ik stond op en hield de gitaren vast. "Zullen we dan gaan?" Ik bewoog mijn neus heen en weer. Het voelde vreemd, maar ik kon er weinig aan doen. Nog een geeuw verliet mijn mond. Ik zou proberen zo snel morgelijk van die sonde af moeten komen. Dit hielp namelijk echt niet.


    Bowties were never Cooler

    [thanks nog]

    Niall Horan
    "zullen we dan gaan?" ik knik, toch handig de keren dat ik geholpen heb bij Little Thins en Kiss You. Glimlachend pak ik twee keyboarden, twee gitaren, een bass gitaar en ik dacht na "de drum moet maar hier dan. En ik denk dat we better de piano pakken, want dat klink mooier. Als we nu beginnen met gitaar, bass, zang en achtergrond zang oefenen kunnen we het deze week nog opnemen" glimlach ik. Ik zie dat hij zijn neus beweeg en doe het zelfde, mijn neus gaat heen en weer en het slangetje voel ik weer zitten. Zoals veel fans zeiden, ik at als een konijn en mijn neus bewoog als die van een konijn heen en weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik knikte. "Klinkt prima. Ik heb trouwens nog mijn eigen keyboard in mijn koffer zitten. Dan hoef je niet zo veel te sjouwen. Ik had de gitaren al vast, maar de bas en het tweede keyboard zorgden al voor twee handen vol voor hem. Ik grinnekte even door zijn konijnen neusje. Ik ging even met mijn neus over die van hem. Zijn neus was zacht. "Kom." Ik begon rustig richting onze kamer te lopen. Sneller dan dit ging het toch niet. Ik was moe door de medicijnen. Van honger werd ik druk, van eten rustig. Ik gaf een trap tegen de deur die open vloog en legde de gitaren tegen het nachtkastje om mijn keyboard te zoeken.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Glimlachend knik ik. Ik voel hoe hik over mijn nrus gaat en grinnik even. Met een keyboard en bass volg ik hem. Ik vond het fijn om mijn passie met hem te delen. Nu kwam het camarawerk goed uit. Ik had altijd al een oog gejad op fotos en filmpjes maken. Ik pakte mijn camera en zet hem op de standaaed. 'gitaat of piano eerst!?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Na wat gegraaf door mijn spullen toverde ik triomfantelijk mijn keyboard tussen de toep tevoorschijn. Ik keek om naar Naill die zijn camera aan het opzetten was. Mijn ogen bleven hangen bij zijn kont. Nee, Alex. Dat mag niet. Ik schudde snel mijn hoofd en kroop op mijn bed, waar ik ging zitten met mijn keyboard op schoot. "Keyboard lijkt me handig. Die missen ze waarschijnlijk het eerst." De gitaren waren van onszelf en bas speelde hier volgens mij niemand echt, maar piano speelde waarschijnlijk iedereen en iedereen leek zijn uitweg te zoeken in de muziek. Ik plugde het keyboard in en begon Starships te spelen. Man, dat was een irritant nummer, maar wel geinig en het deed me denken aan al onze idiote momenten op tour... De complete tours dus.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.


    Ik knik 'je kent de noten?' vroeg ik voor de zekerheid. Ik hporde dat hij Starchips begon te spelen en glimlach. Ik keek naar zijn gezicht die geconcentreerd was en ik glimlach. Bij hem voelde ik me gewoon fijn alsof hij alles zou acceptere. Ik plug mijn keyboard ook in en glimlach. 'dan doen we nu keyboard en gitaar en ik neem zelf wel de drum en bass pp dan hoef ke er niet heel de tijd bij te zijn' stel ik voor hoj kon dam toch niet beel doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik glimlachte en knikte. "Ja, het is wel even geleden, maar het moet lukken." Ik speelde nog een paar maten door en stopte toen met spelen. "Als je daar echt geen hulp mee nodig hebt vind ik het prima. Anders moet je het gewoon zeggen. Ik help je graag." Ik glimlachte en trok mijn wenkbrauwen wat op voor ik me weer op het keyboard concentreerde. Mijn vingers legde ik vast op de juiste toetsen en ik wachtte op zijn startsignaal


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach 'misschien met dd camera even instellen maar voor de restluky dat wel: snel speel ik de eerstr noten moeiteloos. Daarna keek ik naar Alex. Ik zag dat hij er ook klaar voor was rn zet de camera aan.daarna tel ik af en vlirgen mijn vingers ober de keyboard. Ik glimlach dit was echt leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik hoor hem aftellen. Ik begin te spelen. De eerste maat komt er twijfelachtig uit, maar als ik hem hetzelfde hoor spelen krijg ik een glimlach op mijn gezicht en wordt mijn spel zekerder. Dit was echt leuk. In mijn hoofd zong ik mee terwijl ik speelde. Zo kon ik makkelijker de noten onthouden. Ik keek even op en zag hoe ook hij glimlachend speelde. Mijn glimlach werd daar alleen maar groter door, voor ik toch weer terug moest kijken naar wat mijn handen aan het doen waren.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Bowties were never Cooler