• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Ik ging zitten en bleef gefronst kijken. Toen pas, na vijf seconden barstte ik uit. 'Hoe kon je dat nou doen?! En je wilde stoppen met roken. Hoe kom je aan die drugs? Wáárom wilde je het proberen? Wat voor een idioot ben jij?!' riep ik uit. Hoe kon Zayn dit doen? Hij was nog geen vijfentwintig en wilde zijn leven schijnbaar al kapot maken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    Ik kijk even ietswat angstig naar Liam. 'Hoe kon je dat nou doen?! En je wilde stoppen met roken. Hoe kom je aan die drugs? Wáárom wilde je het proberen? Wat voor een idioot ben jij?!' schreeuwt hij boos. Bangig sta ik op en loop zo stil mogelijk weg uit de kamer. Als Liam zo als nu echt boos werd dan was ik echt bang van hem. Vaak sloot ik mezelf dan een tijd op tot hij rustiger weg. In gedachte verzonken had ik niet in de gate dat Demi voor me liep en botste tegen haar aan. "ow shit sorry" bloos ik en was blij dat ik haar nog had kunnen opvangen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Ik weet niet waarom' zuchtte ik. 'Het spijt me, ik had het niet moeten doen. Ik zal hulp vragen' mompelde ik en ik liep snel naar de keuken, waar ik op het aanrecht ging zitten.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Penelope Charlotte Stone.
    Douglas knikte en keek me aan. 'Ja, tuurlijk. Maar waarom heb je een script geschreven? Je krijgt tekst.' Aan zijn gezicht te zien was hij in de war. Ik schudde mijn hoofd en grinnikte zacht. 'Nee, ik bedoel dat ik één script geschreven heb. Een eigen film, weet je wel? Ik zal het straks aan je geven.' Douglas zuchtte even. 'Ik ook. Hun fans weten het volgens mij nog niet eens. Ik vraag me af hoe ze dat gaan vertellen, het is niet niets,' zei hij en stond op, waardoor ik in de stoel bleef zitten. Ík ga even naar mijn kamer, ik moet nog wat dingetjes voorbereide voor morgen,' zei hij en glimlachte kleintjes voor hij de trap op naar boven verdween.
    Ik knikte even in niets in het bijzonder en bleef even zitten, waarna ik opstond en naar de keuken liep. Daar zag ik Zayn zitten. 'Hé Zayn,' begroette ik hem glimlachend en ging naast hem zitten.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    Voor de derde keer voelde ik een vreselijk schuldgevoel. 'Wat is er mis met me? Ik schreeuw tegen iedereen, ik laat iedereen weglopen of slecht voelen' piepte ik. Zuchtend keek ik naar de grond. 'Ik wil niet dat Zayn een drugverslaafde wordt. Dan is het zo erg, dan moet ie uit de band. En dan valt de hele band uit elkaar' Ik begon druk te praten en keek op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte even en knikte. "Zayn, je moest er sowieso niet aan beginnen. Ik ken iemand en die is tot nu nog verslaafd, wil je dat het bij jou ook gebeurd?" Zei ik en keek hem met een dodelijke blik aan. Sommige mensen waren gewoon ongeloofelijk op een slechte manier, drugs een keer proberen was al een grote fout van hem. Ik haakte mijn arm door die van Liam heen en zuchtte. Ik mocht nu niet gaan stressen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    'Hé Zayn' hoorde ik Penelope. 'Wát? Ga jij me ook al uitschelden omdat ik drugs gebruik?' mompelde ik en ik keek op. Met een zucht liep ik de tuin in waar mijn laptop stond, en nam hem mee naar de keuken. 'Sorry' zei ik snel en ik zag dat Doniya online was op Skype. Gelijk belde ik haar en nam ze op. Haar gezicht stond niet blij. 'Drugs?' vroeg ze ongelovig. 'Ook hallo, Do' mompelde ik. Achterin zag ik Safaa verschijnen. 'Zaynieee!' riep ze. Lachend zwaaide ik naar haar. 'Saffiee! Hoe gaat het?' vroeg ik gelijk, Doniya negerend. 'Ik mis je' pruilde ze. 'Ik jou ook, princess' zuchtte ik. Mackenzie vanaf de woonkamer negeerde ik ook maar.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:07 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Demi Lovato

    Ik loop net de hoek om als ik omver gelopen word. Ik verlies mijn evenwicht maar word gelukkig nog net op gevangen door.... Niall. Ik knipper verbaast met mijn ogen. "ow shit sorry" Ik glimlach en ga weer recht staan. 'H-het geeft niet het was ook mijn schuld dus sorry.' Glimlach ik en haal een hand door mijn lange bruine haar. 'Gaat het met je?' Vraag ik dan maar.

    Niall James Horan.
    'H-het geeft niet het was ook mijn schuld dus sorry.' ik glimlach even en zie hoe ze haar hand door haar glanzende haren haalt. 'Gaat het met je?' vraagt ze aan me ik knik en zucht "beetje veel aan mijn hoofd" mompel ik en zucht weer. Waarom deed Zayn dit, zijn sigaretten oke maar ook drugs erbij? Nee, we moesten hem helpen hoe dan ook dit ging niet goed aflopen anders. Ik wou niet dat One Direction moest stoppen om zoiets.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Hij zucht en knikt dan. "beetje veel aan mijn hoofd" Ik kijk hem meelevend aan. 'Ik snap het wel. Mackanzie die zwanger is, Louis die ziek is het is allemaal erg veel.' Ik leg kort mijn hand op zijn arm. 'Het komt wel goed echt.' Ik glimlach. 'Probeer je op leuke dingen te richten dat helpt.' Voeg ik er aan toe en trek mijn hand weer weg.

    Niall James Horan.
    Ik glimlach door har medelevende blik, ze was echt lief en schattig. 'Ik snap het wel. Mackanzie die zwanger is, Louis die ziek is het is allemaal erg veel.' kort legt ze haar hand op mijn arm en ik voel kippenvel over mijn lijf trekken en ze laat een brandende plek achter "Het komt wel goed echt" glimlacht ze. .' Ik glimlach. 'Probeer je op leuke dingen te richten dat helpt.' en trekt haar hand weg. "Ik hoorde dus net dat Lou ziek is, Liam kwam met het nieuws dat het een tweeling word. Het is wel heel erg leuk en ze mogen me Ome Niall noemen maar ik ben bang dat One Direction straks stopt. Kinderen kosten veel tijd en energie, hij kan haar niet met twee kinderen laten zitten en optreden. Hij moet mee opvoeden en er zijn voor haar en zijn kinderen. en Zayn is aan de drugs en gaat het straks ook nog mis mee en dan is het helemaal dag dag One Direction" zucht ik na een ratel gesprek. Wat Liam ook ging zeggen ik vond dat hij niet kon verwachten dat Mackenzie de kinderen ging opvoeden of heel de tijd mee zou reizen. Zij had ook een leven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Penelope Charlotte Stone.
    'Wàt? Ga jij me ook al uitschelden omdat ik drugs gebruik?' mompelde Zayn en keek op. Geschrokken keek ik hem aan. Wat? Gebruikte Zayn drugs? Voordat ik het kon navragen stond hij op en kwam niet veel later terug met zijn laptop. 'Sorry,' zei hij vlug en ik schudde mijn hoofd. 'Het is niks.' In stilte keek ik hoe hij zijn twee zusjes begroette en glimlachte zacht. Ik wilde dat ook, ik wilde ook een zusje of broertje. Maar mijn ouders vonden een kind wel genoeg. Een lange zucht rolde over mijn lippen en ik sprong van het aanrecht af, naar buiten toe. Daar liet ik me op de rand van het zwembad neerzakken en stak mijn voeten in het water. Diep in gedachten verzonken staarde ik naar het water, terwijl ik zacht met mijn voeten erdoorheen bewoog.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Demi Lovato

    "Ik hoorde dus net dat Lou ziek is, Liam kwam met het nieuws dat het een tweeling word. Het is wel heel erg leuk en ze mogen me Ome Niall noemen maar ik ben bang dat One Direction straks stopt. Kinderen kosten veel tijd en energie, hij kan haar niet met twee kinderen laten zitten en optreden. Hij moet mee opvoeden en er zijn voor haar en zijn kinderen. en Zayn is aan de drugs en gaat het straks ook nog mis mee en dan is het helemaal dag dag One Direction" rateld hij achter elkaar. Ik knipper verbaast met mijn ogen. 'Niall..' Ik kijk naar hem. 'One direction gaat heus niet zo snel uit elkaar. Geloof me maar/' Ik glimlach naar hem. 'En misschien moeten jullie wel minder optredens doen voor Liam en zijn kindjes maar dat is dan toch niet zo erg? Ik bedoel je zult ze vast geweldig vinden.'

    Niall James Horan
    "Niall One Direction gaat heus niet zo snel uit elkaar geloof me maar" glimlacht ze naar me. Shit ik was weer eens aan het ratelen geweest, ik zag het de verbaasde blik in mijn ogen. 'En misschien moeten jullie wel minder optredens doen voor Liam en zijn kindjes maar dat is dan toch niet zo erg? Ik bedoel je zult ze vast geweldig vinden.' en ik grijns onwillekeurig "Ik heb ze al beloofd dat we vaak naar Nando's gaan" grijns ik. Je kon me gek noemen ofzo maar het was belangrijk dat je daar vaak ging eten. "Ik was aan het ratelen he?" mompel ik zacht en sla me denkbeeldig voor mijn hoofd. "Na dan ga ik je denk maar vertrouwen" grinnik ik. Mijn eigen zorgen even vergetend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=148547]Klik![/url

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 20:27 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."