• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    "Sorry, ik had even wat afleiding nodig" zegt hij zacht, ik kijk hem niet begrijpend aan. Waarom deed hij ineens zo verdrietig ofzo.
    "Louis heeft kanker" zegt hij, het duurde even tot het me door drong. Mijn ogen worden groot "G-gaat hij dood?" vraag ik zacht. Ik ga naast hem zitten en sla een arm om hem heen, wat super zielig voor Hazza. Uit medelijden gaf ik hem een m&m. "Ik wist het niet, s-sorry" fluister ik en geef nog een M&M. "Hoelang weten jullie dit al" Ik voelde me buiten gesloten, blijkbaar wist iedereen het al behalve ik. Daarom was iedereen zo emotioneel en kort af. Ze hadden het mij gewoon niet verteld!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb geen idee, we hopen natuurlijk van niet, maar wie weet...' Geen idee waarom ik het zei, natuurlijk ging Louis niet dood, hij mocht niet dood. Een zacht geluidje verlaat mijn mond als Niall zijn arm om me heen slaat en ik bijt kort op mijn lip. 'Je hoeft geen sorry te zeggen Ni. We hadden het iedereen eigenlijk tegelijk moeten vertellen.' Ik wist eigenlijk niet of de rest het ook al wist, ik wist alleen dat Zayn, Liam en Mackenzie het wisten, dan nu Niall, maar ik had eerlijk gezegd geen idee. 'Niet lang, vanochtend volgens mij,' ik had niet echt meer een idee wel dag het was, dus ik kon er naast zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan.
    Ik kijk hem even aan en voel mijn ogen waterig worden. "Lou mag niet weg" fluister ik zacht. Ik dacht weer gelijk heel positief ahum sarcasme.
    Als automatisme gaat mijn hand tussen de zak en mijn mond heen en weer. "en nu?" ik kijk hem als een klein kindje aan. Ik vond dit niet leuk, oke wie zou dit wel leuk vinden? Niemand althans dat hoopte ik dan maar, als Lou er niet was was er geen One Direction, geen liedjes meer zingen en schrijven, niet meer touren. Zonder dat ik het doorhad drupte een paar tranen uit mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    'Ik wil er niet eens aan denken wat er gebeurd als hij er straks niet meer is.' Ik zucht zachtjes en haal opnieuw mijn schouders op. 'Afwachten hoe het gaat nadat hij zijn eerste chemo heeft gehad, denk ik, veel kunnen we toch niet doen.' Deze keer keek ik wel Niall aan en slaakte een zacht kreetje toen ik zag dat hij aan het huilen was, mijn armen sloeg ik om zijn middel en ik trok hem tegen me aan. 'Niet huilen,' mompelde ik, maar ondertussen voelde ik al wel dat er ook bij mijn tranen over mijn wangen liepen, alweer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'We krijgen gewoon een tweeling' fluisterde ik, waarbij ik mijn armen om Mackenzie sloot. 'Dit was wel het laatste wat ik verwachtte. Maar gelijk ook het beste' meende ik, en ik liet een zucht van geluk horen. Ik liet Mackenzie los, maar pakte haar handen vast en keek haar aan. 'Ik kan het ook niet geloven. Het is geweldig' zei ik en ik drukte een kusje op Mackenzie's lippen. 'Ik ben zo blij' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik begin harder te snikken als Harry een kreetje slaakt en me knuffeld. "Niet huilen mompelt hij.
    "Lou is te jong voor dit" snif ik zacht. "Eindelijk dacht ik dat geluk me toe lachtte, ik had gepraat met Demi, toen was er iets met Mackenzie en nu dit. Waarom wordt er nou nooit eens iets leuks gegunt" ik verstop mijn gezicht in Harry's shirt en voelde me weer de kleine Niall van begin X-Factor. Huilen om dat hij misschien niet door ging.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Ik sloot mijn ogen, om de tranen toch een beetje proberen tegen te houden en knikte uiteindelijk. 'Het is toch leuk dat je met Demi hebt gepraat? Of is dat nou zo verkeerd afgelopen?' Eigenlijk had ik gewoon de hele tijd naar Louis gestaard, zonder me ergens anders mee bezig te houden. Ik fluister wat sussende woordjes naar Niall en wrijf met mijn handen door zijn haar heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en pakte het doosje pillen om er één in te nemen. Hopend dat de pijn af zou nemen in het komende uur. Ik drukte een kus op Liam's lippen en grinnikte even. "Je weet toch wel dat het dubbel erger gaat worden? En je tour dan?" mompelde ik. Ik pakte zijn hand vast en begon er mee te spelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan.
    "Het is toch leuk dat je met demi hebt gepraat? Of is dat nou zo verkeerd afgelopen?" ik voel hem wat door mijn haar wrijven en hij fluisterd wat woordjes naar me wat helpt. "Ze vind me ook leuk" fluister ik zacht en glimlach even kort."Ik deed eerst kortaf omdat ik dacht dat ze niets met me wou beginnen zeg maar en toen later heb ik het verteld" fluister ik en hang wat tegen hem. Ik voelde me echt een klein kind nu en misschien was ik dat ook nog wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Een glimlach verschijnt rond mijn lippen. 'Dat is toch geweldig?' Ik begreep niet precies waarom hij dit als niet leuk zag. 'Dat je haar leuk vind? En toen? Wat heeft ze gedaan? Awh, ik vind het echt heel schattig.' Met mijn linkerhand blijf ik gewoon doorgaan, waar ik mijn rechterhand juist laat afzakken naar zijn middel, zodat hij niet van de stoel af kan vallen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Dat regel ik wel. Ik kies mijn zwangere vriendin toch echt vóór de tour. Dan zoekt Paul het maar uit' zei ik. 'Dat het dubbel zo zwaar gaat worden, maakt mij niks uit. Ik zal er altijd voor je zijn' beloofde ik haar met een scheve glimlach. 'Je weet toch wel dat je buik nu twee keer zo groot wordt?' grinnikte ik. Voor de grap prikte ik een keer in Mackenzie's buik en ik keek even het kamertje rond. 'Ik denk dat we moeten gaan' merkte ik op toen ik pas door had dat het voor de rest alweer leeg was. Zo gelukkig als het maar kon hield ik Mackenzie's hand stevig vast en liep met haar het ziekenhuis uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.

    'Dat is toch geweldig?'. 'Dat je haar leuk vind? En toen? Wat heeft ze gedaan? Awh, ik vind het echt heel schattig.' Ik bloos even wat " Naja ze had het niet verwacht en knuffelde me en zei ze dat ze me schattig en leuk vond" mijn wangen worden vuur rood. "Maar ik weet niet of ze me leuk vind in de manier da tik haar leuk vind" zeg ik zacht en onzeker. Wie weet bedoelde ze leuk gewoon in persoon om mee om te gaan, en dat schattig hoeft niets te beteken want Liam vond me ook schattig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Een vertederd geluidje verlaat mijn mond als ik zie hoe zijn wangen langzaamaan rood worden. 'Dus jullie vinden elkaar leuk? Dan moet je wel actie ondernemen, Nialler, ik weet zeker dat ze jou ook leuk zal vinden en dat heeft ze sowieso toch al tegen je gezegd.' Een kleine gaap verlaat mijn mond en ik sluit mijn ogen voor een seconde, ik sliep wel echt slecht de afgelopen dagen. 'Ik weet zeker dat ze je leuk vind, iedereen vind jou namelijk leuk en schattig, dus daar kan je niet omheen.' Grijnzend prikte ik een keer in zijn zij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte breed en drukte een kus op zijn neus. "Dat hoef je niet te doen." zei ik en glimlachte waterig. "Anders kan je toch uit de band worden geschopt?" vroeg ik. Ik zag dat er paparazzi buiten zaten te wachten en slikte. "En wat gaan we hun vertellen?" Ik gaf een kneepje in zijn hand en honderden gedachten raasden rond in mijn hoofd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan.
    'Dus jullie vinden elkaar leuk? Dan moet je wel actie ondernemen, Nialler, ik weet zeker dat ze jou ook leuk zal vinden en dat heeft ze sowieso toch al tegen je gezegd.' Ik glimlach als hij gaapt maar mijn wangen blijven rood "Maar misschien bedoelt ze leuk als in leuk om te zien en niet als in leukleuk" leg ik hem vaag uit .
    'Ik weet zeker dat ze je leuk vind, iedereen vind jou namelijk leuk en schattig, dus daar kan je niet omheen.' Ik word nog roder als hij zegt dat iedereen mij leuk en schattig vind. "Dus nou zeg je dat als Demi me leuk vind en jij zegt dat dan ook dus dan ben je verliefd op me" ik grijns even naar hem en maak een spastische beweging "heey niet lief ja" zeg ik verontwaardigd gespeeld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan