• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato speciaal voor Niall

    Ik ben nerveus.. Wat als ze me niet aardig vinden. Ze zitten hier al een tijdje dus ik begrijp het prima als ze niet zitten tewachten op een nieuw huisgenoodje. Ik haal diep adem en open de deur. Met mijn koffer loop ik de woonkamer in. Er is niemand daar dus dump ik mijn spullen voor nu eventjes op de tafel en bank. Buiten hoor ik stemmen. Wat verlegen loop ik op de geluiden af en glimlach als ik groot en deels heel One Direction zie.

    Liam James Payne

    Ik keek op en mijn ogen werden groot. Een grinnik verliet mijn mond. 'Demi Lovato. Hoeveel sturen ze nog?' grinnikte ik. 'Hi! Ik ben Liam Payne, dit zijn Niall, Zayn, Mackenzie en Louis' stelde ik ze voor. In één sprong, sprong ik op en ik liep naar Mackenzie toe. Soepel tilde ik haar van de stoel af, ging zelf zitten en zette Mackenzie weer op mijn schoot. 'Geregeld' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik schrik wakker als ik mijn naam voorbij hoor komen. Ugh vanacht had ik slecht geslapen zeg. Ik wreef even in mijn ogen, was er een nieuw iemand? Mijn ogen zochten rond en bleven haken bij Demi waana ik grootte ogen kreeg. Wisten ze soms van mijn crush op haar? In de hoop dat mij haar zat en mij ogen niet te vermoeid waren liep ik richting haar. 'ehm hoi ik ben Niall Horan' en bedenk me dat LIam me net al voorstelde en ik voelde me rood worden. Na goede eerste indruk Hora


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    'Hi! Ik ben Liam Payne, dit zijn Niall, Zayn, Mackenzie en Louis' Ik glimlach en zwaai kort. 'Demi' Zeg ik en kijk op als Niall naar me toe komt. 'ehm hoi ik ben Niall Horan' Ik glimlach naar hem en steek mijn hand uit. 'Demi Lovato.' Antwoord ik en schud zijn hand. 'Ik geloof dat ik een beetje binnen kom vallen zo te zien?' Lach ik als ik iedereen zo zie zitten.

    [Ben even douchen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kga slapen... Heb pilletjes ingenomen....

    Niall Horan.
    Bu haat ik echt het blozn.'we+ehm..'hakkel ik en ik wordt rood.
    'eigrnlijk is nieuw gezdlschap wel leuk' mompel ik en ik kijk naar de grond. Fijn nu had ik het echt verpest. Ach waarom zou ze ook iets met mij eillen hebben ik bedoel ik ben niet knap of gespierd..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Mijn hart smelt als hij rood word en stotterd. 'we+ehm..'hakkel' Ik kan het niet helpen maar ik heb nu al een enorm zwak voor Niall. Ik glimlach bemoedegend naar hem. 'eigenlijk is nieuw gezdlschap wel leuk' Ik glimlach opnieuw. 'Dat is heel lief van je Niall.' Zeg ik en haal een hand door mijn haar terwijl ik de groep rond keek. Het verbaasde me dat Harry niet bij Louis was. Sinds ze iets hadden waren ze zo'n beetje onafscheidelijk geweest toch?

    Niall Horan.
    "dat vind ik heel lief van je NIal'wauw nu moest ik wel een tomaat zijn. 'ik ga'ik probeer wat te gebaten voor ik half struikelend wegloop naar de keuken. Fijn nu dacyt ze dus dat ik een freetzak was. Ow wacht dat was ik ook. Ik kon mezelf wel voor mijn kop skaan. Snel pakte ik een rol koekjes en een fles cola. Snel plof ik naast LOuis. 'iemand drinken?' vraag ik zacht en kijk snel rond terwijl ik voor LIam en Louis alvast inschenk wetend het antwoord. Zo rustig als ik kon probeer ik de koekjes op te maken en ik zucht zacht als ik inzie dat ik ze ga delen. Oke alles voor Demi.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Penelope Charlotte Stone.
    Met een zucht sloeg ik het bestand op. Eindelijk had ik mijn script af. Ik was er al een lange tijd mee bezig, maar kon maar niet beslissen over een bepaalde scène. Nu was het me eindelijk gelukt. Het was niet mijn eerste script, maar zeker een script waar ik tevreden over was. Dat was ik over de vorige niet. Ik klapte mijn laptop dicht en stond op. Ik trok mijn neonoranje schortje goed en keek naar het witte topje wat ik erboven droeg. Hij was half een naveltopje, maar de andere helft was langer en viel tot over de helft van mijn short heen. Ik had alweer slippers aan, maar ik vond het niet erg meer dat ik zoveel kleiner was dan de rest. Ik was het desnoods al gewend. 'Dooooug?' Riep ik door het huis, op zoek naar Douglas. Waar zou hij uithangen? Ik had geschokt gereageerd toen ik de uitslag had gehoord van Louis. Hoe kon zo'n fantastisch persoon als hij was nou ziek zijn? Ik liep naar beneden en zag een meisje staan, die ik niet kende. Zodra ik dichterbij kwam zag ik dat het Demi Lovato was. 'Oh, wauw,' mompelde ik en stapte op haar af. 'Hi, ik ben Penelope. Leuk je te ontmoeten,' vrolijk glimlachte ik naar haar.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Demi Lovato

    Kon hij nog schattiger worden? Hij loopt struikelend weg en ik kijk hem lachend na. Wat een schatje. Hij komt later terug met koekjes en cola. Ik glimlach als een ander meisje me aan spreekt. 'Hi, ik ben Penelope. Leuk je te ontmoeten,' Ik schud haar hand. 'Leuk je te ontmoeten ik ben Demi.'Ik ga wat verlegen naast Niall zitten en bedank hem als hij me een glas cola voor houd. We zouden hoe dan ook goede vrienden worden!

    Douglas Booth

    Ik heb gedouched als ik Penelope hoor roepen. 'Dooooug?' Ik lach en droog me af voor ik me aankleed. Ik doe wat gell in mijn haar en loop met nat haar naar beneden. Ik herken Demi en stel me voor. Altijd leuk nieuwe mensen. Ik sla mijn armen om Penelope heen en druk wat kusjes in haar nek. 'Je had me geroepen?' Vraag ik plagend en draai me haar een rondje.

    Penelope Charlotte Stone.
    Demi schudde mijn hand. 'Leuk je te ontmoeten, ik ben Demi.' Ik glimlachte naar haar en lachte toen ik een paar armen om me heen voelde. Douglas' parfum bereikte mijn neus en ik snoof de heerlijke geur op. Hij drukte een paar kusjes in mijn nek en ik begon al maar harder te lachen bij het gevoel. 'Je had me geroepen?' vroeg hij plagend en draaide me een rondje. 'Ja, ik kon je niet vinden,' antwoordde ik en drukte een zachte kus op zijn lippen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Javadd Malik

    'Hé, wat?' gaapte ik. Oh, in slaap gevallen in het water. Niks raars aan. Toen ik opkeek, zag ik Demi Lovato. Douglas en Penelope waren er nu ook. Liam had Mackenzie op zijn schoot en ja hoor, ik was weer alleen. Met moeite rende ik door het zwembad. Slechte conditie en ook nog eens niet kunnen zwemmen. Uitgeput kwam ik bij de andere aan. 'Sorry. In slaap gevallen' hijgde ik en ik trok mezelf het water uit. 'Oh fijn. Nu heeft iedereen een vriendin behalve ik. En niet alleen een vriendin, ik durf te wedden toekomstig echtgenote' Misschien overdreef ik wat. Chagrijnig ging ik op de grond zitten. 'Zayn Malik' mompelde ik richting Demi. Als een speer stond ik op en rende ik naar binnen. Daar rende ik snel naar boven en negeerde de steken in mijn zij. Ik pakte mijn laptop en rende weer naar de tuin. 'Je zei niet dat ik geen Skype mocht' grijnsde ik naar Mackenzie en ik startte Skype op. Al gelijk was Danny online die ik ook meteen belde. 'Hé, Zayn!''Hé, Dan. Kun je heel even moeite doen? Je krijgt er geld voor''Zo mag ik het horen. Wat wil je van me?' Ik lachte even. 'Twee pakjes sigaretten naar het huis brengen?''Ik ben er binnen tien minuten!' Met een glimlach sloot ik af.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 21:51 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Mijn topics. Waar kan Hazza heen?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Naar Lou!]

    [Hij's bij 't zwembad toch?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you