• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wat heb ik gemist?]

    Zayn Malik

    'Liam is in mijn bezit. Meekomen, Lee!' zei ik en ik trok Liam onder Mackenzie vandaan, zodat dat Mackenzie met een zacht plofje neerkwam op de grond, gewoon zittend. Liam pakte ik aan zijn arm en sleurde hem mee naar boven. 'Jij bent zo goed in liefde. Hoe kan ik Perrie terug krijgen?' mompelde ik terwijl ik hem mee trok naar de slaapkamer. Het kistje op mijn bed lag open, in Liam's zicht. Shit shit shit. Drugs lagen erin. Ja, ik weet het, ik ben gek maar na één keer proberen wilde ik het alleen maar.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Niall James Horan.
    Zayn en Liam gaan weg na een doelloos gesprek. "ik had mijn koekjes met Demi gedeeld" zeg ik uit het niets maar toch heel trots. Iedereen wist da tik het amper deelde. "Wacht Mackenzie omdat jij zwanger bent en mij geholpen hebt doe ik het zo" Zodra de slagroom op de cake zit doe ik bij ons er een berg M&M's op. Bij Liam en Zayn doe ik er maar een paar. "zo en nu eten" grijns ik blij, eten was mijn leven

    [Niall horode van Hazza dat Lou kanker eheeft, liam krijgt 2ling


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Zayn, ik ben geen liefdesadvi-' Maar toen ik het kleine kistje op Zayn's bed zag, liep ik er naar toe. Er zaten een aantal zakjes met vieskleurige poedertjes in. Drugs. Heel erg veel, maar Zayn kon zoveel kopen als ie wilde. Met open mond keek ik ernaar. Zonder ook maar één woord te zeggen, pakte ik het doosje, gooide het dicht en trok Zayn aan zijn oor mee. Beneden zette ik het kistje in het midden neer. 'Kijk eens wat ik bij Zayn vond' zei ik, en ik maakte het kistje open. Ongelovig keek ik Zayn aan. 'Waarom?' kwam er als enige uit mijn mond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Liam en Zayn waren boven, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [@Jolene, ik heb de reactie met Penelope aangepast. Zou je met Douglas willen reageren?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis Tomlinson

    Ik trek schone kleren aan nadat ik me afgedroogt had. Mijn telefoon was gechrashed.. Waarschijnlijk door de vele tweets van fans. Hij lag nu op mijn nachtkastje aan de oplader in de hoop dat hij het straks weer deed. Ik droog mijn haar met de fhöne en doe het goed door er wat gell in te doen. Ik gaap en was mijn handen voor ik de badkamer uit loop. Geen idee waar iedereen is. Ik trek sokken en vans aan voor ik opzoek ga naar de rest.

    Demi Lovato

    Ik draag een luchtig jurkje met platte schoentjes die matchen met de rest van mijn kleren. Ik haal nog een borstel door mijn haar. Mijn ogen had ik opgemaakt en ik leg de zonnenbril die erbij hoorde weg. Wat verveeld loop ik door het huis. Ik wilde iets doen... Maar wat? Ik had van beneden uit de koelkast een flesje vitamine water gepakt waar ik nu een slokje uit nam voor ik opzoek ging naar de andere.

    [is Liam nu weer bij Nialler en Mackz ofwat??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Douglas Booth

    'Ik heb trouwens mijn script af. Zou je hem een keer willen lezen?' Vraagt ze me. Ik knik en kijk haar aan. 'Ja tuurlijk maar waarom heb je een script geschreven? Je krijgt tekst.' Zeg ik een beetje in de war. 'Heb je trouwens al van Louis gehoord, dat hij ziek is?' Ik knik langzaam. 'Ik vind het zo erg...' Ik zucht. 'Ik ook. Hun fans weten het volgens mij nog niet eens. Ik vraag me af hoe ze dat gaan vertellen het is niet niets.' Zeg ik en sta op. 'Ik ga even naar mijn kamer ik moet nog wat dingetjes voorbereiden voor morgen.' Zeg ik en glimlach kleintjes voor ik de trap op naar boven toe ga naar mijn kamer. Daar sluit ik de deur achter me.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte om Niall en pakte een cake voor mezelf met wat slagroom. Grijnzend stopte ik het in mijn mond en keek toe hoe Liam en Zayn terugkwamen. Ik fronste even en opende het kistje dat Liam op de vloer gooide. Mijn ogen werden groot en hoofdschuddend keek ik naar Zayn. Hopend dat het geen drugs waren pakte ik een plak cake en spoot er wat slagroom op en stak het naar de jongens uit. ''Cake?'' een hopeloze poging was het. Een vriend van me was verslaafd aan drug en het was vreselijk om hem zo te zien.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    Ik grinnik als Liam Zayn aan zijn oor meetrekt maar als hij een kistje met zakjes erin gooit vergaat mijn lach.
    Ik stap ernaar toe en zie de drugs. "Zaheeeeeyn waarom je zou stoppen, dit is echt niet lief van je" zeg ik itswat kinderlijk, maar zo was ik eenmaal.
    Ik schud zuchtend mijn hoofd "Geef je geld dan aan een goed doel voor zielige kinderen in plaats van drugs. Dat doe ik ook" ja het was waar, ik doneerde elke maand ook een flink bedrag aan goede doelen, beter dan mijn geld te verspillen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Beschamend keek ik weg. 'Nee, bedankt' antwoordde ik op Mackenzie's cakevraag. 'Ik had het één keer geprobeerd, maar ik kan niet stoppen' fluisterde ik en ik bloosde, wat je niet kon zien vanwege dat mijn huid getint was. Zuchtend liet ik mezelf neerzakken op de grond. Fijn, nu wist heel de wereld het.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Niall James Horan.

    'Ik had het één keer geprobeerd, maar ik kan niet stoppen' en laat zich zuchtend zakken, owja fuck de Camera;'s.
    "Li cammera's " gebaar ik snel. "Zayn waarom ben je begonnen?" vraag ik als volwassene en ga naast hem zitten. Ik omhels hem plots "Alsjeblieft Zayn, mijn part jat je mijn eten als je maar stopt" zeg ik zacht maar dit keer wel menend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik pakte het kistje en legde het op mijn schoot. ''Cocaïne, denk ik.'' mompelde ik zacht. Ik zuchtte even en gooide het kistje weer op de grond neer. Eten was nu ook geen optie meer, ik had weer nergens zin in. En bedankt stemmingswisseling. Ik keek naar Liam en klopte op de vloer, zodat hij naast me ging zitten. ''Zitten. Nu.'' beviel ik met een zwakke glimlach.


    I don't want you to die, I want you to suffer.