• Jumpers

    Anywhere.
    Anything.
    Instantly.



    Eeuwenlang hebben Jumpers onder ons geleefd - speciale personen met de mogelijkheid om te teleporteren of 'jumpen' naar bijna overal in de wereld. Voor bijna net zo lang, hebben de Paladins, een geheime en machtige orde, ons beschermd tegen deze gevaarlijke en onvoorspelbare individuen, en offeren ze alles om de mensheid veilig te houden.

    Jumpers
    Jumpers zijn eigenlijk gewoon mensen zoals jij en ik, die 'speciaal' zijn door de ene kracht die ze hebben. De kracht om te teleporteren of Jumpen zoals dat word genoemd, Jumpers leven vaak niet meer thuis bij hun ouders en de verstandige Jumpers houden zich gedeisd en proberen zo weinig mogelijk aandacht te trekken.

    Paladins
    Paladins hebben er alles voor over om de Jumpers uit te roeien en zijn dan ook constant bezig met het vinden van Jumpers. Domme Jumpers zijn in het algemeen makkelijk te vinden, hierbij kun je kijken naar rare gebeurtenissen zoals een bankoverval zonder dat er ook maar een deur geopend is. Maar de wat slimmere Jumpers die ook al van het bestaan van de Paladins af weten zijn wat moeilijker te pakken te krijgen, ze verweren zichzelf en zoeken andere Jumpers op.



    Regels
    - Minimaal 4 regels.
    Het liefst meer
    - Houd rekening met elkaar
    Wanneer iemand bijvoorbeeld te druk is met school of een tijdje weg is of iets dergelijks
    - Iedereen speelt met zijn eigen karakter, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Maak je personage geen Gary Stu of Mary Sue
    Dit betekent dat je personage niet mag leiden aan het Superman-syndroom. Je personage ziet er geweldig uit, iedereen valt voor hem of haar enzovoort.
    - Niet godmoden
    Dit betekent dat je alleen je eigen personage bestuurt, en niet die van een ander tenzij je hier toestemming voor hebt.


    Jumpers
    - Lily Anderson - Macabre
    - Vanity Sky Lowland - Jaimes
    - Olive Sarah Parker Pebble
    - Nicklous 'Nick' Holt WillNotLearn
    - Mike Evans - OhMyZiam
    - Nog vrij.


    Paladins
    - Rosean 'Rose' Lilith Delacroix -Macabre
    - Nog vrij.
    - Nog vrij.
    - Matthew Anderson Jolene
    - James Jason Kirk LostMagic
    - Nog vrij.

    Mensen
    - hayley Melody Lilian LostMagic
    - Isabelle “Belle” McCloud Glucio
    - Esmee Hayden Jessiiicaa
    - Chase Morgan Michaelson - WillNotLearn
    - Oliver Drew Dalton - Jolene
    - Nog vrij.


    # Gebaseerd op de film Jumper
    # Rollentopic

    # Praattopic/TalkTopic

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 19:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Begin: Eigenlijk is er niet echt een begin, iedereen begint gewoon op de plaats waar ze op dat moment zijn, huis of iets dergelijks. Vanuit daar werk je verder, zoek je elkaar op als je dat wilt enzovoort.

    & Ik moet eten :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Mijn topics
    Jippie, nu kan ik wel nog een beginpost maken c: )

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 18:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Le topics de moi.]


    help

    [Mijn topics.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Kut had een hele tekst geschreven en ben em kwijt --]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Isabelle “Belle” McCloud || Mens

    Al neuriënd liep ik de straat waar de universiteit waaraan ik nu al een paar jaartjes studeerde uit richting de bibliotheek. Het college van Professor Pentson was weer ongelooflijk interessant en boeiend geweest. Niet dat ik nou zo gek was op de colleges en al het leerwerk dat eraan verbonden zat, maar Pentson kon gewoon onwijs boeiend vertellen en wist altijd de leuke onderwerpen eruit te pikken. Bijna iedereen vond zijn colleges leuk en verliet de zaal dan ook met een goed humeur, net zoals ik. Ik praatte echter vrij weinig met mijn medestudenten. Hoewel ze wat betreft klassieke talen dezelfde interesse hadden als ik, voelde ik mij toch niet helemaal thuis bij hen, maar ik had mij eigenlijk nooit echt thuis gevoeld bij iemand. Niet dat dat mij dwarszat, ik had het geaccepteerd.
    'Goedemiddag, Belle!' Klonk de stem van mijn oudste collega door de bieb. Ik schonk haar een glimlach en groette terug, voor ik hard aan het werk ging met boeken terug op hun plaats zetten. Het was nog niet zo druk in de bibliotheek en er zat dan ook maar één man achterin aan een tafel te lezen. Toen ik langs zijn tafel liep, keek hij op en groette mij met een korte knik, waarop ik hetzelfde deed. Vervolgens richtte ik mij geheel op het boeken wegzetten. Misschien kwam ik er nog wel eentje tegen die ik nog niet gelezen had en interessante informatie kon bevatten

    (Moet nu eten en ga dan weg. Byebye)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 19:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Esmee Hayden || Mens

    Met een zucht draaide ik me naar de lange spiegel, die zich aan de binnenkant van mijn kledingkast bevond. Ik streek voor een laatste keer nonchalant door mijn donkere krullen heen, die een scherp contrast vormden met mijn blanke huid en lichte, heldere ogen, waarin een zelfverzekerde en eigenwijze blik school. Met mijn vingers streek ik voorzichtig over mijn voorhoofd en mijn gezicht vertrok lichtelijk van de pijn. Ik blikte voor een moment naar mijn kleding via mijn eigen spiegelbeeld, om me in het vervolg in een wirwar van donkere krullen om te draaien.
    Het donkere voorwerp dat op mijn bed lag ontlaadde en herlaadde ik om het wapen vervolgens weer op mijn bed terug te gooien.
    Voorzichtig begon ik mezelf uit te kleden, mijn lijf onder de blauwe plekken en mijn kleding onder het bloed. Met een geïrriteerd gezicht gooide ik de verfomfaaide kleding op de grond en trok een nieuw setje uit de kast. Het uitschakelen van deze Paladin had mij meer moeite gekost dan ik in eerste instantie verwacht had.
    'Geweldig,' mompelde ik tegen mezelf en ik hees mezelf, zuchtend en half springend, in een schone jeans, om mijn holster er in het vervolg weer aan te bevestigen en mijn pistool daarin op te bergen.

    [Mainnnnn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rosean 'Rose' Lilith Delacroix
    Eindelijk.
    Eindelijk had ik uitgevonden waar die klootzak woonde. Jaren zijn verstreken en ik heb af en toe misschien net een glimp van hem opgevangen, maar het volgende moment was hij weer verdwenen.
    Ze zouden niet eens moeten bestaan... verschrikkelijk gewoon.
    Ik stond op, betaalde mijn koffie en liep naar buiten om mijn reis door te zetten. Ik was er bijna.. Nog even. Nog heel even.
    Mijn tas bungelde aan mijn rug en ik liep verder; de winkelstraat uit, door naar het donkere bos dat er in de verte te zien was. Een klein glimlachje sierde mijn lippen. Alleen dat bos door en dan was ik er.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [mijn topics, ik post zo wel.]


    Het orakel van Delphi.

    [Ik ga die film ook even kijken, denk ik. Hihihih.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    [Ik ga die film ook even kijken, denk ik. Hihihih.]


    Haha ik kijk m nu, heb m nog steeds niet uit, moest nog koken etc. Heb nu nog maar een uur gehad x'D]

    Vanity Sky Lowland || Jumper
    'Rot gewoon op, Vanity,' zegt ze dan kwaad tegen me, terwijl ze nog veel kwader kijkt.
    'Prima, like I care,' sis ik naar haar en draai me om.
    Ik loop de hoek om en jump me dan weg, terug naar huis. Ik haal mijn kamerdeur van het slot af en laat mezelf dan met een zucht op mijn bed vallen. Ze wil het gewoon niet begrijpen, Alicia, ze snapt mij niet, wíl me niet snappen. Dat soort mensen kan ik niet gebruiken in mijn leven. Al gauw hoor ik een geklop op de deur en mijn broer, Jules, komt binnen.
    'Van, je gaat gezellig mee boodschappen doen met paps en mams en voor mij beslissen wat ik wil eten, want ik heb geen zin om mee te gaan.'
    Ik kijk hem aan met een sceptische blik.
    'Wat denk je zelf?
    Ik spring op en sla hem met mijn kussen, die ik meegepakt had.
    'Je gaat gezellig ook mee,' breng ik ertegen in.
    Hij lacht dan en knikt. Zo gaat het bijna altijd tussen ons. We zijn een tweeling en kunnen goed met elkaar overweg, hoewel we soms ook onze momenten hebben. Dan kunnen we elkaar niet luchten en blijven we standaard uit elkaars buurt. De ruzie van daarstraks, met Felice, ben ik al weer vergeten. Zo gaat dat, ik vergeet gewoon dat soort mensen. Jules onderbreekt mijn gedachten door me een knuffel te geven en ik glimlach naar hem. Snel pak ik mijn zonnebril nog van mijn nachtkastje en loop met hem mee naar beneden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mike Evans || Jumper
    Gegil dringt mijn gehoorbuizen binnen. Het gebouw begint te trillen en ik kan me nog net staande houden. Net op het moment dat er stukken plafond naar beneden komen vallen, jump ik me weg. Wat gebeurde daar? Een aardbeving? Dat zou het wel zijn, die kwamen vaak voor in Japan.
    Ik kijk om me heen om te ontdekken waar ik beland ben. Waarschijnlijk ben ik te ver gejumpt. Af en toe had ik het niet onder controle, wanneer ik bijvoorbeeld in paniek was. Ineens herinner ik het me, ik ben terug in Nederland. Mijn geboorteland. Vlug jump ik naar Amsterdam. Je kon hier vaak aan werk komen, het meeste was wel illegaal, maar als de politie kwam en je werd opgesloten. Nou dan had je een probleem. Als je namelijk weg jumpte, dan stond er meestal de volgende dag in alle kranten over een mysterieuze uitbraak. Dan kwamen er Paladins, en die probeerde ik te ontlopen. Zo was namelijk ook mijn eerste ervaring met hen gegaan. Daarom hield ik me meer op de achtergrond.


    Het orakel van Delphi.