• Jumpers

    Anywhere.
    Anything.
    Instantly.



    Eeuwenlang hebben Jumpers onder ons geleefd - speciale personen met de mogelijkheid om te teleporteren of 'jumpen' naar bijna overal in de wereld. Voor bijna net zo lang, hebben de Paladins, een geheime en machtige orde, ons beschermd tegen deze gevaarlijke en onvoorspelbare individuen, en offeren ze alles om de mensheid veilig te houden.

    Jumpers
    Jumpers zijn eigenlijk gewoon mensen zoals jij en ik, die 'speciaal' zijn door de ene kracht die ze hebben. De kracht om te teleporteren of Jumpen zoals dat word genoemd, Jumpers leven vaak niet meer thuis bij hun ouders en de verstandige Jumpers houden zich gedeisd en proberen zo weinig mogelijk aandacht te trekken.

    Paladins
    Paladins hebben er alles voor over om de Jumpers uit te roeien en zijn dan ook constant bezig met het vinden van Jumpers. Domme Jumpers zijn in het algemeen makkelijk te vinden, hierbij kun je kijken naar rare gebeurtenissen zoals een bankoverval zonder dat er ook maar een deur geopend is. Maar de wat slimmere Jumpers die ook al van het bestaan van de Paladins af weten zijn wat moeilijker te pakken te krijgen, ze verweren zichzelf en zoeken andere Jumpers op.



    Regels
    - Minimaal 4 regels.
    Het liefst meer
    - Houd rekening met elkaar
    Wanneer iemand bijvoorbeeld te druk is met school of een tijdje weg is of iets dergelijks
    - Iedereen speelt met zijn eigen karakter, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Maak je personage geen Gary Stu of Mary Sue
    Dit betekent dat je personage niet mag leiden aan het Superman-syndroom. Je personage ziet er geweldig uit, iedereen valt voor hem of haar enzovoort.
    - Niet godmoden
    Dit betekent dat je alleen je eigen personage bestuurt, en niet die van een ander tenzij je hier toestemming voor hebt.


    Jumpers
    - Lily Anderson - Macabre
    - Vanity Sky Lowland - Jaimes
    - Olive Sarah Parker Pebble
    - Nicklous 'Nick' Holt WillNotLearn
    - Mike Evans - OhMyZiam
    - Nog vrij.


    Paladins
    - Rosean 'Rose' Lilith Delacroix -Macabre
    - Nog vrij.
    - Nog vrij.
    - Matthew Anderson Jolene
    - James Jason Kirk LostMagic
    - Nog vrij.

    Mensen
    - hayley Melody Lilian LostMagic
    - Isabelle “Belle” McCloud Glucio
    - Esmee Hayden Jessiiicaa
    - Chase Morgan Michaelson - WillNotLearn
    - Oliver Drew Dalton - Jolene
    - Nog vrij.


    # Gebaseerd op de film Jumper
    # Rollentopic

    # Praattopic/TalkTopic

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 19:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosean 'Rose' Lilith Delacroix
    ''De gang, dan rechts en dan zou je een keuken moeten zien.. Volgens mij staat er nog een fles in de koelkast. Neem ook een glas voor mij mee wil je?'' zei hij, terwijl hij zich probeerde te bevrijden.
    Een lachje rolde over mijn lippen. 'Het verbaasd me dat je geen butler hebt, of zo, aangezien je zo graag pronkt met je geld,'' zei ik, doelend op het huis en de dure meubelen.
    Ik wikkelde een haarlok om mijn vinger en liep naar hem toe.
    ''Sorry, lieverd, iets te ver.''
    ''Oh- en nu we het toch over messen hebben...'' zei ik, en viste een kleine, maar scherpe dolk uit mijn tas. ''Ik ben er nog heel erg gesteld op,'' grijnsde ik.
    Ik legde de punt onder zijn kin en zette wat kracht, zodat hij me gedwongen aan keek.
    ''Snel of langzaam? In beide gevallen pijnlijk,'' zei ik met een glimlachje.

    Wijn bewaar je niet in de koelkast, Ellie. (joehoe)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessiiicaa schreef:
    Esmee Hayden || mens

    Ik raapte mijn kleding van de grond en gooide het in de wasmand. Zuchtend liep ik de trap af en eenmaal beneden griste ik in het voorbijgaan een van mijn favoriete leren jasjes van de kapstok af, die mijn wapen aan mijn skinny subtiel wist te verbergen. Soepel gleed ik erin, griste mijn huissleutel van het kastje af en verdween door de voordeur naar buiten.
    Het weer zat mee vandaag. Het zonnetje scheen helder aan de bijna wolkeloze hemel en een koel briesje trok door de straten.
    Een onbekend, bruinharige dame slenterde over straat en mijn oog viel onmiddellijk op de sigaret tussen haar vingers. Met rollende ogen sloeg ik haar gade, terwijl ze de rook uitblies.
    Ik had een hekel aan roken, aan drugs en alles wat er tussenin viel.
    'Dat is slecht voor je, weet je,' riep ik haar toe.

    Ik reageer zo :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik reageer zo :3


    [oke!]

    Macabre schreef:
    Rosean 'Rose' Lilith Delacroix
    ''De gang, dan rechts en dan zou je een keuken moeten zien.. Volgens mij staat er nog een fles in de koelkast. Neem ook een glas voor mij mee wil je?'' zei hij, terwijl hij zich probeerde te bevrijden.
    Een lachje rolde over mijn lippen. 'Het verbaasd me dat je geen butler hebt, of zo, aangezien je zo graag pronkt met je geld,'' zei ik, doelend op het huis en de dure meubelen.
    Ik wikkelde een haarlok om mijn vinger en liep naar hem toe.
    ''Sorry, lieverd, iets te ver.''
    ''Oh- en nu we het toch over messen hebben...'' zei ik, en viste een kleine, maar scherpe dolk uit mijn tas. ''Ik ben er nog heel erg gesteld op,'' grijnsde ik.
    Ik legde de punt onder zijn kin en zette wat kracht, zodat hij me gedwongen aan keek.
    ''Snel of langzaam? In beide gevallen pijnlijk,'' zei ik met een glimlachje.

    Wijn bewaar je niet in de koelkast, Ellie. (joehoe)


    {Hoe moet ik dat weten? Ik mag nog niet eens wijn drinken -.-''}

    Nicklous 'Nick' Holt
    'Het verbaasd me dat je geen butler hebt, of zo, aangezien je zo graag pronkt met je geld,' zegt ze met een lachje doelend op het huis en de meubelen die erin staan, 'Erfenissen mogen best uitgegeven worden toch?' Zeg ik simpelweg. 'Sorry, lieverd, iets te ver.' zegt ze dan terwijl ze en haarlok om haar vinger wikkelde en naar me toe liep, 'Oh- en nu we het toch over messen hebben...' Zegt ze vervolgens waarna ze een kleine scherpe dolk uit haar tas haalde. 'Weetje, eigenlijk ben je best voorspelbaar aan het worden' Zeg ik en rolde met mijn ogen, ze zette de punt onder mijn kin en zette vervolgens wat kracht, zodat ik haar wel aan moest kijken. 'Snel of langzaam? In beide gevallen pijnlijk,' zegt ze met een glimlach, 'Kies jij maar' zeg ik waarna ik met mijn voeten net voldoende kracht heb om haar voeten onder haar vandaan te schoppen waardoor ze valt en probeer nog een keer een poging te doen om mezelf los te maken, dit lukt deels ik ben nu van de muur af en de draden zijn bijna allemaal los.


    Don't be like the rest of them, darling

    Olive Sarah Parker II Jumper.
    Met een zware boodschappentas stak ik de straat over. Vanmorgen had ik mijn koelkast leeg aangetroffen en was mijn huisgenoot, Jack, vlug naar zijn werk gevlucht. Daarom kon ik boodschappen gaan doen en had ik nog niet kunnen eten. Ik stikte van de honger en wilde zo snel mogelijk naar huis. Ik liep de hoek om en bekeek vlug de omgeving. Nog niemand te zien. Ik sloop een zijstraatje in en vanuit daar jumpte ik naar mijn keuken. Met een zucht ruimde ik alles in en begon ging toen met een bak cornflakes aan de bar zitten. Ik neuriede zacht een liedje terwijl ik at.
    Jack was zelf ook een Jumper, wat het makkelijker maakte om samen te wonen. Hij was al voor een lange tijd mijn beste vriend. We hadden totaal geen last van elkaar. Vaak liep het mis, als een jongen en een meisje samen woonden, maar met Jack had ik geen probleem. Hij gedroeg zich niet eens als een meisje. Hij was er trots op dat hij gay was, schreeuwde het het liefst over de daken en ik liet hem zijn gang gaan. Als we maar niet op zouden vallen bij de Paladins.

    [Iemand voor Olive? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Hayley (mens) loopt over straat richting de starbucks?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Hoe moet ik dat weten? Ik mag nog niet eens wijn drinken -.-''}

    Nicklous 'Nick' Holt
    'Het verbaasd me dat je geen butler hebt, of zo, aangezien je zo graag pronkt met je geld,' zegt ze met een lachje doelend op het huis en de meubelen die erin staan, 'Erfenissen mogen best uitgegeven worden toch?' Zeg ik simpelweg. 'Sorry, lieverd, iets te ver.' zegt ze dan terwijl ze en haarlok om haar vinger wikkelde en naar me toe liep, 'Oh- en nu we het toch over messen hebben...' Zegt ze vervolgens waarna ze een kleine scherpe dolk uit haar tas haalde. 'Weetje, eigenlijk ben je best voorspelbaar aan het worden' Zeg ik en rolde met mijn ogen, ze zette de punt onder mijn kin en zette vervolgens wat kracht, zodat ik haar wel aan moest kijken. 'Snel of langzaam? In beide gevallen pijnlijk,' zegt ze met een glimlach, 'Kies jij maar' zeg ik waarna ik met mijn voeten net voldoende kracht heb om haar voeten onder haar vandaan te schoppen waardoor ze valt en probeer nog een keer een poging te doen om mezelf los te maken, dit lukt deels ik ben nu van de muur af en de draden zijn bijna allemaal los.

    Rose
    ''Weetje, eigenlijk ben je best voorspelbaar aan het worden.''
    Ik grinnikte. Op dat moment ging alles een beetje snel; de eikel schopte tegen me voeten waardoor ik viel. Ik krabbelde omhoog; hij had zichzelf al bijna los gemaakt.
    ''Moeilijke keus,'' gromde ik, en snelde naar hem toe. De punt van de dolk richtte ik op zijn buik en liet een diepe snee achter, die direct hevig begon te bloeden. ''Ik ga voor snel,'' zei ik, genietend van het feit dat hij pijn leed. ''Deze is voor mijn vader,'' fluisterde ik kwaad.
    Ik boorde de punt in zijn buik, om vervolgens hem er weer uit te trekken en te richten op zijn hart.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lily Anderson
    ''Dat is slecht voor je, weet je,'' hoorde ik iemand roepen.
    Verstoord keek ik op; mijn oog viel op een meisje, rond mijn leeftijd.
    ''Nee, echt? Waar maak jij je zorgen om?'' gromde ik geërgerd. Ik nam nog een trekje en blies het rook haar richting op, terwijl ik rustig verder liep. Ik liet mijn dag niet verpesten door een één of ander meisje dat ik niet eens kende.
    Ik streek met mijn vrije hand wat haarplukjes uit mijn gezicht, die mee waaiden met een zacht briesje wind.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicklous 'Nick' Holt
    Ze grinnikte, voordat ik haar voeten onder haar vandaan schopte, op het moment dat ze weer omhoog was was ik bijna vrij. 'Moeilijke keus,' Gromde ze waarna ze naar me toe snelde, ze richtte de punt van haar dolk op mijn buit en liet daar een diepe snee achter die direct begon te bloeden ik gromde van de pijn om me vervolgens te Jumpen naar de keuken op het moment dat ze de dolk op mijn hart richtte en pakte de fles wijn van het aanrecht om vervolgens weer terug te jumpen. 'Hier is je wijn' Deelde ik mee, waarna ik de fles met één hand -de andere op de wond drukkend- tegen haar hooft kapot sloeg waardoor ze bewusteloos raakte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rose
    ''Godver!'' siste ik, toen hij wegjumpte, net op het moment toen ik kracht zette. ''Verdomde klootzak,'' mompelde ik.
    Ik deinsde even achteruit van schrik toen hij weer verscheen. ''Hier is je wijn,'' zei hij, en hief de fles.
    Voordat ik met mijn ogen kon knipperen voelde ik een helse pijn door mijn hoofd schieten. Ik zakte op mijn knieën terwijl de kamer draaide; dit was niet goed...
    Zwarte vlekken verschenen voor mijn ogen. ''Eikel,'' mompelde ik slapjes, voordat ik bewusteloos viel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nick
    Ze deinsde achteruit toen ik weer verscheen en zakte op haar knieën toen de fles op haar hooft kapot viel, 'Eikel,' Mompelde ze slapjes voordat ze bewusteloos op de grond viel. Ik haalde mijn hand even van de wond en zag dat die al onder het bloed zat, ik trok haar omhoog en op mijn rug en drukte toen mijn hand pas weer tegen de wond, ik kon een beetje wankelend de trap af komen naar de kelder waar ik haar met strakke knopten vastbond aan een stoel voordat ik mijn shirt uittrok en naald en draad pakte om de wond te hechten.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 21:02 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosean 'Rose'
    Langzaam werd ik wakker en opende ik mijn ogen.
    Ik wilde opstaan, maar bewegen was onmogelijk. Terwijl er een lichte frons op mijn voorhoofd verscheen sloeg ik mijn ogen neer, om tot de ontdekking te komen dat ik op een stoel zat.
    Vastgebonden.
    Nick stond verderop te kloten met zijn wond en ik rolde met mijn ogen.
    ''LAAT ME GAAN!'' brulde ik zo luid mogelijk, terwijl ik hevig bewoog om de touwen van me af te krijgen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicklous 'Nick' Holt
    Ik was net klaar me de wond toen ik merkte dat Rose wakker was, door een luid geschreeuw en het klappen van de stoel op het cement. 'Ten eerste, misschien dat je het gemerkt hebt op de weg hierheen, het huis staat een eindje bij de rest vandaan en ten tweede, sorry lieverd, de muren zijn geluiddicht.' Zeg ik dan en pak het tweede shirt vandaag van een bureautje in de kelder en knoopte tot over de helft dicht. Het was nu mijn beurt om wraak te nemen, daarbij kon het irriteren van je vijand ook geen kwaad.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosean 'Rose'
    ''Ten eerste, misschien dat je het gemerkt hebt op de weg hierheen, het huis staat een eindje bij de rest vandaan en ten tweede, sorry lieverd, de muren zijn geluiddicht.'''
    Ik gromde. ''Ik had het ook tegen jou, niet tegen iemand in de buitenwereld,'' siste ik.
    ''Maak me godverdomme los,'' gromde ik, en bewoog nogmaals even.
    Ik probeerde mezelf te kalmeren door onhoorbaar in- en uit te ademen.
    Oké, agressie gaat hierbij niet helpen. Blijf kalm. Het hielp. Met gebogen hoofd bleef ik zitten zodat ik die eikel niet aan hoefde te kijken. Ik dacht peinzend na.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nick
    'Had je nog niet door dat ik je toch niet losmaak? Ik hou namelijk niet van mensen die me neersteken en willen vermoorden. Zeker niet als het een Paladin is' zeg ik dan, 'Maak me godverdomme los' gromde ze en probeerde zich opnieuw los te maken. Ze bleef vervolgens met gebogen hooft zitten terwijl ik opnieuw naar de keuken jun te en daar een fles wisky en een glas vandaan. Pakte en vervolgens weer terug jumpte. Toen ik terug was ging ik tegenover haar op een laag staande tafel zitten


    Don't be like the rest of them, darling