• Jumpers

    Anywhere.
    Anything.
    Instantly.



    Eeuwenlang hebben Jumpers onder ons geleefd - speciale personen met de mogelijkheid om te teleporteren of 'jumpen' naar bijna overal in de wereld. Voor bijna net zo lang, hebben de Paladins, een geheime en machtige orde, ons beschermd tegen deze gevaarlijke en onvoorspelbare individuen, en offeren ze alles om de mensheid veilig te houden.

    Jumpers
    Jumpers zijn eigenlijk gewoon mensen zoals jij en ik, die 'speciaal' zijn door de ene kracht die ze hebben. De kracht om te teleporteren of Jumpen zoals dat word genoemd, Jumpers leven vaak niet meer thuis bij hun ouders en de verstandige Jumpers houden zich gedeisd en proberen zo weinig mogelijk aandacht te trekken.

    Paladins
    Paladins hebben er alles voor over om de Jumpers uit te roeien en zijn dan ook constant bezig met het vinden van Jumpers. Domme Jumpers zijn in het algemeen makkelijk te vinden, hierbij kun je kijken naar rare gebeurtenissen zoals een bankoverval zonder dat er ook maar een deur geopend is. Maar de wat slimmere Jumpers die ook al van het bestaan van de Paladins af weten zijn wat moeilijker te pakken te krijgen, ze verweren zichzelf en zoeken andere Jumpers op.



    Regels
    - Minimaal 4 regels.
    Het liefst meer
    - Houd rekening met elkaar
    Wanneer iemand bijvoorbeeld te druk is met school of een tijdje weg is of iets dergelijks
    - Iedereen speelt met zijn eigen karakter, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Maak je personage geen Gary Stu of Mary Sue
    Dit betekent dat je personage niet mag leiden aan het Superman-syndroom. Je personage ziet er geweldig uit, iedereen valt voor hem of haar enzovoort.
    - Niet godmoden
    Dit betekent dat je alleen je eigen personage bestuurt, en niet die van een ander tenzij je hier toestemming voor hebt.


    Jumpers
    - Lily Anderson - Macabre
    - Vanity Sky Lowland - Jaimes
    - Olive Sarah Parker Pebble
    - Nicklous 'Nick' Holt WillNotLearn
    - Mike Evans - OhMyZiam
    - Nog vrij.


    Paladins
    - Rosean 'Rose' Lilith Delacroix -Macabre
    - Nog vrij.
    - Nog vrij.
    - Matthew Anderson Jolene
    - James Jason Kirk LostMagic
    - Nog vrij.

    Mensen
    - hayley Melody Lilian LostMagic
    - Isabelle “Belle” McCloud Glucio
    - Esmee Hayden Jessiiicaa
    - Chase Morgan Michaelson - WillNotLearn
    - Oliver Drew Dalton - Jolene
    - Nog vrij.


    # Gebaseerd op de film Jumper
    # Rollentopic

    # Praattopic/TalkTopic

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 19:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosean 'Rose'
    ''Had je nog niet door dat ik je toch niet losmaak? Ik hou namelijk niet van mensen die me neersteken en willen vermoorden. Zeker niet als het een Paladin is,'' zei hij. Langzaam hief ik mijn hoofd en keek hem met een verhard gezicht aan.
    ''Ik heb zo mijn redenen, en dat weet jij ook,'' siste ik.
    hij jumpte weg en verscheen niet veel later met een fles whisky. Klootzak.
    Ik wendde mijn blik af en staarde weer naar mijn bovenbenen. Veel plezier gaat hij niet aan me beleven, daar zorgde ik wel voor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nick
    'En de reden om mij te vermoorden, was omdat ik erbij was toen hij je vader vermoorde? Of was het het deel waarin alle jumpers slecht zijn?' vroeg ik haar
    sarcastisch. Ik schonk het glas halfvol whisky en draaide het rond tussen mijn vingers terwijl ik nadacht wat ik met haar zou doen, iets in me zei simpelweg vermoorden en iets juist niet. Waarschijnlijk was het tweede deel het deel van mij dat nog ergens om gaf. Ik nam een slok van de whisky die direct hielp tegen de pijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosean 'Rose'
    ''En de reden om mij te vermoorden, was omdat ik erbij was toen hij je vader vermoorde? Of was het het deel waarin alle jumpers slecht zijn?''
    ''Omdat je er verdomme niks aan deed om hem te stoppen!'' schreeuwde ik.
    De beelden van de gruwelijke moord verschenen weer in mijn hoofd en ik probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen. Ik vertikte het om in zijn bijzijn te huilen.
    Ik slikte en bewoog hulpeloos mijn polsen, maar doordat het touw te strak zat veroorzaakte het alleen maar pijnlijke, brandende schrammen.
    Ik voelde een steek in mijn hart bij het denken aan mijn vader. Ik wilde wraak, en die ging ik nemen ook.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Lily Anderson
    ''Dat is slecht voor je, weet je,'' hoorde ik iemand roepen.
    Verstoord keek ik op; mijn oog viel op een meisje, rond mijn leeftijd.
    ''Nee, echt? Waar maak jij je zorgen om?'' gromde ik geërgerd. Ik nam nog een trekje en blies het rook haar richting op, terwijl ik rustig verder liep. Ik liet mijn dag niet verpesten door een één of ander meisje dat ik niet eens kende.
    Ik streek met mijn vrije hand wat haarplukjes uit mijn gezicht, die mee waaiden met een zacht briesje wind.


    [sorry voor de late reactie! Ik was ff film kijken.]

    Esmee Hayden || mens

    'Nee echt?' Verstoord draaide het meisje naar mij om en keek me geërgerd aan. 'waar maak jij je zorgen om?' In een opstandig gebaar blies ze de rook in mijn richting.
    Grinnikend zette ik een paar grote passen extra en kwam naast haar lopen. Om een onbekende reden was mijn humeur radicaal omgeslagen. Misschien kwam het door haar onverschillige, nonchalante uitstraling. Een I-can-take-the-whole-world look. Dat was verfrissend.
    'Ik maak me geen zorgen, hoor. Het ziet er naar uit dat je het prima aankan.' Met een twinkeling in mijn lichte ogen trok ik de peuk behendig tussen haar vingers weg en nam zelf een hijs.
    Met een vertrokken gezicht blies ik de rook uit en stak het weer naar haar uit. 'Alsjeblieft. Ik moest gewoon weer even weten hoe het voelde.'

    Macabre schreef:
    Rosean 'Rose'
    ''En de reden om mij te vermoorden, was omdat ik erbij was toen hij je vader vermoorde? Of was het het deel waarin alle jumpers slecht zijn?''
    ''Omdat je er verdomme niks aan deed om hem te stoppen!'' schreeuwde ik.
    De beelden van de gruwelijke moord verschenen weer in mijn hoofd en ik probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen. Ik vertikte het om in zijn bijzijn te huilen.
    Ik slikte en bewoog hulpeloos mijn polsen, maar doordat het touw te strak zat veroorzaakte het alleen maar pijnlijke, brandende schrammen.
    Ik voelde een steek in mijn hart bij het denken aan mijn vader. Ik wilde wraak, en die ging ik nemen ook.


    Nick
    'Omdat je er verdomme niks aan deed om hem te stippen!' schreeuwde ze, ze leek bijna te huilen en bewoog daarna hopeloos met haar polsen.
    'Als ik je laat gaan, blijf je dan weg of kom je daarna gewoon weer achter me aan?' vroeg ik haar en neem nog een slok van de wisky. Ik was bereid haar te laten gaan als dat inboekt dat ze bij me uit de buurt bleef, hoe leuk het ook was, ik had geen zin in iemand die me probeerde te vermoorden, ik was het ergens wel zat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosean 'Rose'
    ''Als ik je laat gaan, blijf je dan weg of kom je daarna gewoon weer achter me aan?'' zei hij. Ik rolde met mijn ogen.
    ''Wat denk je zelf? Ik leef in de voetstappen van mijn vader en ik zal wraak nemen, hoe dan ook,'' siste ik. Mijn polsen begonnen te bloeden doordat ik ze zo erg bewoog. Fuck, dat deed pijn.
    Een zucht rolde over mijn lippen. Ik keek hem nog steeds niet aan.
    Verwachtte hij nou serieus dat ik vrolijk weg zou lopen? De dood van mijn vader achtervolgde me nog elke dag...

    Lily Anderson
    ''Ik maak me geen zorgen, hoor. Het ziet er naar uit dat je het prima aankan,'' zei ze. Ze was naast me komen lopen en ik trok even een wenkbrauw op.
    ''Fijn dat je -je dat realiseert,'' mompelde ik droogjes. Net toen ik nog een trekje wilde nemen griste ze de sigaret tussen mijn vingers vandaan.
    Verbaasd keek ik toe hoe ze zelf een trekje nam. Haar gezicht betrok even.
    ''Alsjeblieft. Ik moest gewoon weer even weten hoe het voelde.''
    Een zacht, spottend lachje rolde over mijn lippen, en ik nam weer een trekje. ''Eerste keer is nooit lekker,'' mompelde ik luchtig, terwijl ik naar de blauwe lucht keek. Er was geen wolkje te bespeuren.
    Ik wierp een zijdelingse blik op het meisje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jared Bruce O'Shea || Jumper

    Ik wil mijn sleutels uit één van de lades vissen, maar kom tot de teleurstelling dat ze er niet liggen. Met een zucht besef ik dat ze boven liggen en 'ga' er naartoe. ik neem de sleutel en bekijk hem uitvoerig. Vervolgens kijk ik naar mijn andere hand en vergelijk ik de twee. Na lang overleg met mezelf kies ik toch voor de grijze.
    "Je bent gek O'Shea," zeg ik tegen mijn gedachten en knik. Ik open mijn garagepoort om vervolgens me te installeren in de bestuurderszetel. Boodschappen doen met een sportwagen, ik ben echt gek. Maar ik kan de drang niet weerstaan om toch de sleutel in het contact te stoppen. Ik draai hem om dat de motor begint te draaien. Ik zet hem in achteruit. Hij gehoorzaamde aan mijn wil en manouvreerde hem gemakkelijk de oprit af. Ik zorg da de poort zich sluit en duw op het gaspedaal. Met een zalig geluid schiet hij vooruit. Ik schakel en ik rijd richting hoofdweg, op weg naar de autostrade. Naar New York.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 23:39 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    (Iemand voor Belle?)


    Happy Birthday my Potter!

    Macabre schreef:
    Rosean 'Rose'
    ''Als ik je laat gaan, blijf je dan weg of kom je daarna gewoon weer achter me aan?'' zei hij. Ik rolde met mijn ogen.
    ''Wat denk je zelf? Ik leef in de voetstappen van mijn vader en ik zal wraak nemen, hoe dan ook,'' siste ik. Mijn polsen begonnen te bloeden doordat ik ze zo erg bewoog. Fuck, dat deed pijn.
    Een zucht rolde over mijn lippen. Ik keek hem nog steeds niet aan.
    Verwachtte hij nou serieus dat ik vrolijk weg zou lopen? De dood van mijn vader achtervolgde me nog elke dag...


    Nicklous 'Nick' Holt
    'Wat denk je zelf? Ik leef in de voetstappen van mijn vader en ik zal wraak nemen, hoe dan ook,' Siste ze en ik zag dat haar polsen begonnen te bloeden, 'Als het pijn doet raad ik je aan niet te bewegen' Zei ik sarcastisch. Ik dronk het hele glas leeg en pakte haar mes naast me weg, het hielt ik in mijn hand terwijl ik een stoel pakte en daarop achterstevoren tegenover haar ging zitten en liet met het mes een snee achter in haar bovenbeen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 11:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Glucio schreef:
    (Iemand voor Belle?)


    {Ik heb Chase?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ik heb Chase?}


    (Waar is Chase? Belle is in een bibliotheek ergens op de wereld bij de universiteit waaraan ze studeert...)


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    (Waar is Chase? Belle is in een bibliotheek ergens op de wereld bij de universiteit waaraan ze studeert...)


    {Chase is ergens.. Ik heb nog niets met hem gepost so..}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Chase is ergens.. Ik heb nog niets met hem gepost so..}


    (Oké, komt Chase dan naar de bieb toe, of is dat niet echt zijn ding? Ik kan Belle ook ergens heen sturen, dat ze weer klaar is met werken. Zeg maar wat je wilt c; )


    Happy Birthday my Potter!

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Chase is ergens.. Ik heb nog niets met hem gepost so..}


    [Wilde Chase nog bij Esmee's organisatie? Of iemand anders? ;P]

    Macabre schreef:
    Lily Anderson
    ''Ik maak me geen zorgen, hoor. Het ziet er naar uit dat je het prima aankan,'' zei ze. Ze was naast me komen lopen en ik trok even een wenkbrauw op.
    ''Fijn dat je -je dat realiseert,'' mompelde ik droogjes. Net toen ik nog een trekje wilde nemen griste ze de sigaret tussen mijn vingers vandaan.
    Verbaasd keek ik toe hoe ze zelf een trekje nam. Haar gezicht betrok even.
    ''Alsjeblieft. Ik moest gewoon weer even weten hoe het voelde.''
    Een zacht, spottend lachje rolde over mijn lippen, en ik nam weer een trekje. ''Eerste keer is nooit lekker,'' mompelde ik luchtig, terwijl ik naar de blauwe lucht keek. Er was geen wolkje te bespeuren.
    Ik wierp een zijdelingse blik op het meisje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''