• Jumpers

    Anywhere.
    Anything.
    Instantly.



    Eeuwenlang hebben Jumpers onder ons geleefd - speciale personen met de mogelijkheid om te teleporteren of 'jumpen' naar bijna overal in de wereld. Voor bijna net zo lang, hebben de Paladins, een geheime en machtige orde, ons beschermd tegen deze gevaarlijke en onvoorspelbare individuen, en offeren ze alles om de mensheid veilig te houden.

    Jumpers
    Jumpers zijn eigenlijk gewoon mensen zoals jij en ik, die 'speciaal' zijn door de ene kracht die ze hebben. De kracht om te teleporteren of Jumpen zoals dat word genoemd, Jumpers leven vaak niet meer thuis bij hun ouders en de verstandige Jumpers houden zich gedeisd en proberen zo weinig mogelijk aandacht te trekken.

    Paladins
    Paladins hebben er alles voor over om de Jumpers uit te roeien en zijn dan ook constant bezig met het vinden van Jumpers. Domme Jumpers zijn in het algemeen makkelijk te vinden, hierbij kun je kijken naar rare gebeurtenissen zoals een bankoverval zonder dat er ook maar een deur geopend is. Maar de wat slimmere Jumpers die ook al van het bestaan van de Paladins af weten zijn wat moeilijker te pakken te krijgen, ze verweren zichzelf en zoeken andere Jumpers op.



    Regels
    - Minimaal 4 regels.
    Het liefst meer
    - Houd rekening met elkaar
    Wanneer iemand bijvoorbeeld te druk is met school of een tijdje weg is of iets dergelijks
    - Iedereen speelt met zijn eigen karakter, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Maak je personage geen Gary Stu of Mary Sue
    Dit betekent dat je personage niet mag leiden aan het Superman-syndroom. Je personage ziet er geweldig uit, iedereen valt voor hem of haar enzovoort.
    - Niet godmoden
    Dit betekent dat je alleen je eigen personage bestuurt, en niet die van een ander tenzij je hier toestemming voor hebt.


    Jumpers
    - Lily Anderson - Macabre
    - Vanity Sky Lowland - Jaimes
    - Olive Sarah Parker Pebble
    - Nicklous 'Nick' Holt WillNotLearn
    - Mike Evans - OhMyZiam
    - Nog vrij.


    Paladins
    - Rosean 'Rose' Lilith Delacroix -Macabre
    - Nog vrij.
    - Nog vrij.
    - Matthew Anderson Jolene
    - James Jason Kirk LostMagic
    - Nog vrij.

    Mensen
    - hayley Melody Lilian LostMagic
    - Isabelle “Belle” McCloud Glucio
    - Esmee Hayden Jessiiicaa
    - Chase Morgan Michaelson - WillNotLearn
    - Oliver Drew Dalton - Jolene
    - Nog vrij.


    # Gebaseerd op de film Jumper
    # Rollentopic

    # Praattopic/TalkTopic

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 19:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayley Melody Kirk |Mens|
    Ik loop op mijn gemak de keuken binnen en zie dat David al bezig is aan zijn ontbijtgranen. Ik wil naar de kast lopen als ik het brood, de pot nutella en de melk al op tafel zie staan. David zijn werk dus. Ik glimlach. Soms is het echt een lieverd. Ik pak nog een mes en een mok voor mezelf en ga over hem zitten. 'Zin in school?' vraag ik hem dan en hij haalt zijn schouders op. 'Ah het is bijna vakantie.' probeer ik hem op te fleuren en smeer wat nutella over een sneetje brood. Ik giet melk in mijn tas en begin rustig te eten. Hij schuift een papier naar me toe. Zijn opstel voor Nederlands. 'Wil je het nalezen?' vraagt hij mij en ik glimlach even terwijl ik het even begin te lezen en kijk of er fouten in zitten. Die zijn er niet dus geef ik hem zijn blad terug. Ik werp een blik op de klok en zie dat we nog 2 minuten hebben. 'David ben je klaar? We moeten zou vertrekken?' Hij propt snel nog wat eten naar binnen en springt dan recht om zijn blad weg te steken en zijn schoenen aan te doen. Ik begin vlug de tafel af te ruimen en leg alles in de gootsteen. Dan pak ik mijn trui en jas, doe ze aan en loop naar de voordeur. Ik gris mijn schoudertas mee. David komt afgelopen met zijn schooltas en loopt naar buiten. De gang van het appartement in, naar de lift. Ik sluit de deur en begin ook naar de lift te rennen. De liftdeuren sluiten achter me en ik druk op de knop van de gelijkvloers. Ongeduldig tik ik met mijn voet op de grond en als de liftdeuren weer open gaan loopt hij naar de uitgang. Net op tijd want de schoolbus stopt op dat moment. Hij zwaait nog en stapt dan in. Ik zwaai terug en loop dan langs de baan naar mijn voorlopige werk. De Starbucks.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Macabre schreef:
    Rosean 'Rose' Lilith Delacroix
    Eindelijk.
    Eindelijk had ik uitgevonden waar die klootzak woonde. Jaren zijn verstreken en ik heb af en toe misschien net een glimp van hem opgevangen, maar het volgende moment was hij weer verdwenen.
    Ze zouden niet eens moeten bestaan... verschrikkelijk gewoon.
    Ik stond op, betaalde mijn koffie en liep naar buiten om mijn reis door te zetten. Ik was er bijna.. Nog even. Nog heel even.
    Mijn tas bungelde aan mijn rug en ik liep verder; de winkelstraat uit, door naar het donkere bos dat er in de verte te zien was. Een klein glimlachje sierde mijn lippen. Alleen dat bos door en dan was ik er.


    Nicklous 'Nick' Holt
    Na een tijdje van plaats naar plaats te hebben gegaan had ik besloten op één plek te blijven voor de verandering. Mijn huis gekocht met het geld dat ik had geërfd van mijn ouders die best veel geld hadden gehad toen ze nog leefden was een eindje bij de stad vandaan en was na een eindje gras verder omringt met bomen. Alles was luxe, ingericht en alles had zo zijn eigen plaats, in ieder geval bijna alles behalve de kelder waarin ik trainde , iets wat ik nu ook aan het doen was. Het huis leek gewoon maar was voorzien van een aantal camera's en melders wanneer er iemand binnenkwam of een deur openmaakte -afgezien van mezelf-


    Don't be like the rest of them, darling

    [is er iemand bij wie ik mag inspringen?(a)]

    Rosean 'Rose' Lilith Delacroix
    Ik liep het bos na een redelijke lange wandeling uit en zag een groot, luxe huis in de verte staan. Uit ervaring wist ik dat dit soort huizen uitgerust waren door de nieuwste technologie en apparatuur, dus terwijl ik het pad volgde keek ik met vernauwde ogen om me heen. Toen ik enkele camera's zag gooide ik er stenen naartoe, zodat ze -hopelijk- waren uitgeschakeld.
    Ik pakte mijn pistool uit mijn rugzakje en belde droogjes aan. Kom op, ik ging niet moeilijk doen door er al mijn moeite in te steken om in te breken. Alsjeblieft, zeg, de bel hing er niet voor niks, al was het om een moord te plegen.
    Ik leunde nonchalant tegen de muur en wachtte met een grijns rond mijn lippen tot hij open zal doen. Het pistooltje had ik vast op zo'n manier dat hij die in de eerste instantie niet kon zien, aangezien ik het niet zag zitten dat hij zielig weg jumpte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik heb Lily?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik heb ook nog Mike die opzoek ik naar andere Jumpers?]


    Het orakel van Delphi.

    [ik vind ze allebei leuk. Heb ze ff goed doorgelezen in het rollentopic haha.


    Edit; misschien is het handig als iedereen erachter zet wat ze zijn; mens, Jumper, Paladin.]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 19:18 ]

    Macabre schreef:
    Rosean 'Rose' Lilith Delacroix
    Ik liep het bos na een redelijke lange wandeling uit en zag een groot, luxe huis in de verte staan. Uit ervaring wist ik dat dit soort huizen uitgerust waren door de nieuwste technologie en apparatuur, dus terwijl ik het pad volgde keek ik met vernauwde ogen om me heen. Toen ik enkele camera's zag gooide ik er stenen naartoe, zodat ze -hopelijk- waren uitgeschakeld.
    Ik pakte mijn pistool uit mijn rugzakje en belde droogjes aan. Kom op, ik ging niet moeilijk doen door er al mijn moeite in te steken om in te breken. Alsjeblieft, zeg, de bel hing er niet voor niks, al was het om een moord te plegen.
    Ik leunde nonchalant tegen de muur en wachtte met een grijns rond mijn lippen tot hij open zal doen. Het pistooltje had ik vast op zo'n manier dat hij die in de eerste instantie niet kon zien, aangezien ik het niet zag zitten dat hij zielig weg jumpte.


    Nicklous 'Nick' Holt
    Ik liet me op de grond zakken toen ik de bel hoorde en liep eerst naar mijn laptop die een eindje verderop stond om te kijken wie het is, maar de camera's die daar zicht op hadden hadden geen beeld meer. Ik pakte een pistool uit een van de laden en stopte die achter de riem van mijn broek en pakte een shirt en liep de trap op naar de deur, waar ik een meisje zag die me nou niet echt veraste. Terwijl ik naar de deur liep trok ik het shirt over mijn hooft en over het pistool zodat dat niet zichtbaar was en deed toen de deur open om haar nonchalant tegen de deuropening te zien staan, 'Ik was al benieuwt wanneer je langs zou komen, daar heb je best lang over gedaan' zeg ik dan haar uitdagend. 'Ik zou je, als ik niet beter wist, uitnodigen om binnen te komen voor een glas wijn of iets dergelijks. Maar iets zegt me dat je daar niet voor komt'


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily Anderson
    Met een klein glimlachje op mijn gezicht stak ik de straat over.
    Ik was vrolijk opgestaan vandaag, ik hoopte alleen dat mensen dat niet zouden verpesten. De laatste dagen had ik slecht geslapen, maar vannacht was daar verandering in gekomen.
    Ik nam een trekje van mijn sigaret en terwijl ik mijn jas dichter tegen me aan trok, blies ik het rook uit. Ja, roken... het was een slechte gewoonte, maar het slechtste was dat ik er niet van af wilde. Nee, het ontspande me ten minste een beetje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [misschien kunnen we met z'n drieën idk]


    Het orakel van Delphi.

    [ik vind het prima wat mij betreft ;) ik ga iig een volgende post schrijven!]

    Esmee Hayden || mens

    Ik raapte mijn kleding van de grond en gooide het in de wasmand. Zuchtend liep ik de trap af en eenmaal beneden griste ik in het voorbijgaan een van mijn favoriete leren jasjes van de kapstok af, die mijn wapen aan mijn skinny subtiel wist te verbergen. Soepel gleed ik erin, griste mijn huissleutel van het kastje af en verdween door de voordeur naar buiten.
    Het weer zat mee vandaag. Het zonnetje scheen helder aan de bijna wolkeloze hemel en een koel briesje trok door de straten.
    Een onbekend, bruinharige dame slenterde over straat en mijn oog viel onmiddellijk op de sigaret tussen haar vingers. Met rollende ogen sloeg ik haar gade, terwijl ze de rook uitblies.
    Ik had een hekel aan roken, aan drugs en alles wat er tussenin viel.
    'Dat is slecht voor je, weet je,' riep ik haar toe.

    Praattopic-TalkTopic


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nicklous 'Nick' Holt
    Ik liet me op de grond zakken toen ik de bel hoorde en liep eerst naar mijn laptop die een eindje verderop stond om te kijken wie het is, maar de camera's die daar zicht op hadden hadden geen beeld meer. Ik pakte een pistool uit een van de laden en stopte die achter de riem van mijn broek en pakte een shirt en liep de trap op naar de deur, waar ik een meisje zag die me nou niet echt veraste. Terwijl ik naar de deur liep trok ik het shirt over mijn hooft en over het pistool zodat dat niet zichtbaar was en deed toen de deur open om haar nonchalant tegen de deuropening te zien staan, 'Ik was al benieuwt wanneer je langs zou komen, daar heb je best lang over gedaan' zeg ik dan haar uitdagend. 'Ik zou je, als ik niet beter wist, uitnodigen om binnen te komen voor een glas wijn of iets dergelijks. Maar iets zegt me dat je daar niet voor komt'

    Rosean 'Rose' Lilith Delacroix
    Mijn mondhoeken krulden omhoog toen hij open deed.
    ''Ik was al benieuwd wanneer je langs zou komen, daar heb je best lang over gedaan,'' zei hij uitdagend.
    Ik haalde mijn schouders op. ''Ook goedendag. En ik neem graag mijn tijd, geen haast...'' zei ik kalmpjes. Ik stak mijn kin een stukje in de lucht en streek met mijn vingers door mijn haren.
    ''Ik zou je, als ik niet beter wist, uitnodigen om binnen te komen voor een glas wijn of iets dergelijks. Maar iets zegt me dat je daar niet voor komt,'' vervolgde hij. Opnieuw grijnsde ik. ''Dat klopt. Wat ben je toch slim,'' zei ik op een zachte, dreigende toon.
    Ik haalde mijn geweer te voorschijn en draaide die even om mijn vinger. ''Oei, die komt je bekend voor, zeker?'' zei ik speels, doelend op zijn littekens. Mijn blik verhardde en ik richtte mijn pistool op hem. Zo snel als ik kon, voordat hij weg zou jumpen, schoot ik; de elektrische draden omarmden Nick en hij vloog tegen de muur aan. ''Ach- niet snel genoeg, dit keer?'' gromde ik.
    Ik liep op mijn gemakje naar binnen, waardoor het getik van mijn hakken door de ruimte galmden. ''Mooi huis,'' complimenteerde ik terwijl ik om me heen keek. ''De wijn klonk trouwens wel goed. Waar staat het?'' grijnsde ik, en keek hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicklous 'Nick' Holt
    'Ook goedendag. En ik neem graag mijn tijd, geen haast...' zegt ze kalmpjes als ik de deur open doe, ze stak haar kin een beetje de lucht in en streek met haar vingers door haar haren. Ze grijnsde bij mijn volgende woorden 'Dat klopt. Wat ben je toch slim,' Zegt ze op een zachte maar dreigende toon en haalde haar geweer tevoorschijn en draaide die om haar vinger 'Oei, die komt je bekend voor, zeker?' Zei ze vervolgens en ik zette een stap naar achter om aanstalten te maken om te jumpen 'Hmm.. Als ik het goed heb was je toen erg gesteld met messen' Zeg ik dan aangezien ze daarmee de littekens op mijn borstkas had bezorgt en wilde jumpen maar was net niet snel genoeg. De elektrische draden die om me heen gewikkeld waren maakten het nogal.. Moeilijk om te jumpen als er zoveel volt door je lichaam gaat, ze liep naar binnen en complimenteerde me met mijn huis, 'De wijn klonk trouwens wel goed. Waar staat het?' Zegt ze dan grijnzend. 'De gang, dan rechts en dan zou je een keuken moeten zien.. Volgens mij staat er nog een fles in de koelkast. Neem ook een glas voor mij mee wil je?' Vroeg ik vervolgens terwijl ik me uit de draden probeerde te krijgen.


    Don't be like the rest of them, darling