• Jumpers

    Anywhere.
    Anything.
    Instantly.



    Eeuwenlang hebben Jumpers onder ons geleefd - speciale personen met de mogelijkheid om te teleporteren of 'jumpen' naar bijna overal in de wereld. Voor bijna net zo lang, hebben de Paladins, een geheime en machtige orde, ons beschermd tegen deze gevaarlijke en onvoorspelbare individuen, en offeren ze alles om de mensheid veilig te houden.

    Jumpers
    Jumpers zijn eigenlijk gewoon mensen zoals jij en ik, die 'speciaal' zijn door de ene kracht die ze hebben. De kracht om te teleporteren of Jumpen zoals dat word genoemd, Jumpers leven vaak niet meer thuis bij hun ouders en de verstandige Jumpers houden zich gedeisd en proberen zo weinig mogelijk aandacht te trekken.

    Paladins
    Paladins hebben er alles voor over om de Jumpers uit te roeien en zijn dan ook constant bezig met het vinden van Jumpers. Domme Jumpers zijn in het algemeen makkelijk te vinden, hierbij kun je kijken naar rare gebeurtenissen zoals een bankoverval zonder dat er ook maar een deur geopend is. Maar de wat slimmere Jumpers die ook al van het bestaan van de Paladins af weten zijn wat moeilijker te pakken te krijgen, ze verweren zichzelf en zoeken andere Jumpers op.



    Regels
    - Minimaal 4 regels.
    Het liefst meer
    - Houd rekening met elkaar
    Wanneer iemand bijvoorbeeld te druk is met school of een tijdje weg is of iets dergelijks
    - Iedereen speelt met zijn eigen karakter, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Maak je personage geen Gary Stu of Mary Sue
    Dit betekent dat je personage niet mag leiden aan het Superman-syndroom. Je personage ziet er geweldig uit, iedereen valt voor hem of haar enzovoort.
    - Niet godmoden
    Dit betekent dat je alleen je eigen personage bestuurt, en niet die van een ander tenzij je hier toestemming voor hebt.


    Jumpers
    - Lily Anderson - Macabre
    - Vanity Sky Lowland - Jaimes
    - Olive Sarah Parker Pebble
    - Nicklous 'Nick' Holt WillNotLearn
    - Mike Evans - OhMyZiam
    - Nog vrij.


    Paladins
    - Rosean 'Rose' Lilith Delacroix -Macabre
    - Nog vrij.
    - Nog vrij.
    - Matthew Anderson Jolene
    - James Jason Kirk LostMagic
    - Nog vrij.

    Mensen
    - hayley Melody Lilian LostMagic
    - Isabelle “Belle” McCloud Glucio
    - Esmee Hayden Jessiiicaa
    - Chase Morgan Michaelson - WillNotLearn
    - Oliver Drew Dalton - Jolene
    - Nog vrij.


    # Gebaseerd op de film Jumper
    # Rollentopic

    # Praattopic/TalkTopic

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 19:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Macabre schreef:

    Lily Anderson
    ''Ik maak me geen zorgen, hoor. Het ziet er naar uit dat je het prima aankan,'' zei ze. Ze was naast me komen lopen en ik trok even een wenkbrauw op.
    ''Fijn dat je -je dat realiseert,'' mompelde ik droogjes. Net toen ik nog een trekje wilde nemen griste ze de sigaret tussen mijn vingers vandaan.
    Verbaasd keek ik toe hoe ze zelf een trekje nam. Haar gezicht betrok even.
    ''Alsjeblieft. Ik moest gewoon weer even weten hoe het voelde.''
    Een zacht, spottend lachje rolde over mijn lippen, en ik nam weer een trekje. ''Eerste keer is nooit lekker,'' mompelde ik luchtig, terwijl ik naar de blauwe lucht keek. Er was geen wolkje te bespeuren.
    Ik wierp een zijdelingse blik op het meisje.


    Esmee Hayden || mens

    'De eerste keer is nooit lekker,' mompelde ze luchtig en een zacht, spottend lachje rolde over haar lippen. Ik grijnsde even. ''t Was niet m'n eerste trekje.'
    Vanuit mijn ooghoeken merkte ik dat ze me een zijdelingse blik wierp. Ik draaide mijn hoofd naar haar toe en keek haar nieuwsgierig aan. Ik kon me niet herinneren dat ik haar hier vaker gezien had - tenzij ik haar altijd over het hoofd had gezien. Wat me sterk leek, overigens. Ze had een uitstraling die ik interessant vond. Achter een onverschillige houding ging altijd zoveel meer schuil dan je zou denken.
    'Hoe heet je?'

    Glucio schreef:
    (...)

    (Oké, komt Chase dan naar de bieb toe, of is dat niet echt zijn ding? Ik kan Belle ook ergens heen sturen, dat ze weer klaar is met werken. Zeg maar wat je wilt c; )


    {Dat is niet echt zijn ding.. Mischien dat zijn motor kapot gaat net voor de universiteit? }


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosean 'Rose'
    ''Als het pijn doet raad ik je aan niet te bewegen,'' zei hij. Zijn stem droop van de sarcasme en ik keek hem geïrriteerd aan.
    Met grote ogen keek ik naar Nick, die mijn mes pakte. Het mes was van mijn vader geweest. Opnieuw bewoog ik mijn armen hevig, maar aangezien het touw in mijn vlees sneed, stopte ik met een pijnlijke gezichtsuitdrukking.
    Hij ging op een stoel voor me zitten en mijn ogen volgden het mes. Ik hapte naar adem toen hij het in mijn bovenbeen zette. Ik kreunde pijnlijk toen hij een snee achterliet in mijn huid en opnieuw stribbelde ik tegen.
    ''Laat dat mes los,'' zei ik schor. ''NU!''

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 11:50 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Esmee Hayden || mens

    'De eerste keer is nooit lekker,' mompelde ze luchtig en een zacht, spottend lachje rolde over haar lippen. Ik grijnsde even. ''t Was niet m'n eerste trekje.'
    Vanuit mijn ooghoeken merkte ik dat ze me een zijdelingse blik wierp. Ik draaide mijn hoofd naar haar toe en keek haar nieuwsgierig aan. Ik kon me niet herinneren dat ik haar hier vaker gezien had - tenzij ik haar altijd over het hoofd had gezien. Wat me sterk leek, overigens. Ze had een uitstraling die ik interessant vond. Achter een onverschillige houding ging altijd zoveel meer schuil dan je zou denken.
    'Hoe heet je?'

    Lily Anderson
    ''t Was niet m'n eerste trekje,'' zei ze. Ik keek haar aan; een kleine, geamuseerde glimlach speelde rond mijn lippen.
    Ik tikte het as van mijn sigaret en nam een laatste trekje, voordat ik 'm in de put op de straat gooide.
    ''Hoe heet je?'' vroeg ze plotseling.
    ''Lily,'' zei ik, en keek haar opnieuw onderzoekend aan. ''En jij?''
    Opnieuw moest ik mijn haren uit mijn gezicht vegen, dankzij de wind.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicklous 'Nick' Holt
    Ze keek me geïrriteerd aan toen ik een sarcastische opmerking maakte en ik zag haar ogen groot worden toen ik haar mes pakte. Ze bewoog haar armen nog een keer maar stopte daar al snel met een pijnlijke gezichtsuitdrukking mee, toen ik voor haar ging zetten en met het mes een snee in haar boven been maakte kreunde ze pijnlijk en stribbelde vervolgens tegen. 'Laat dat mes los, nu!' Zei ze vervolgens schor, 'Geef eens één goede reden waarom ik dat zou doen' Zei ik vervolgens terwijl ik het mes tussen mijn vingers ronddraaide.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Dat is niet echt zijn ding.. Mischien dat zijn motor kapot gaat net voor de universiteit? }


    (Oké, en Belle ziet dat dan en kijkt of ze misschien kan helpen?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rosean 'Rose'
    Mijn blik had ik nog steeds afgewend. Ik keek naar mijn bovenbeen, dat nu al bijna volledig onder het bloed zat; het sijpelde omlaag, langs de stoel, en belandde vervolgens op de grond.
    ''Geef eens één goede reden waarom ik dat zou doen,'' zei hij. Ik gromde.
    ''Dat mes was van mijn vader, eikel!'' siste ik. Ik wilde niet aan mijn pijn en verdriet toegeven, niet vlak voor zijn neus; ik probeerde mijn gevoelens uit te schakelen wat me aardig goed lukte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicklous 'Nick' Holt
    In plaats van naar mij te kijken keek ze naar haar bloedende bovenbeen die bijna helemaal onder het bloed zat, 'Dat mes was van mijn vader, eikel!'' Siste ze en ik kon zien dat er iets in haar gezicht veranderde van pijn naar verdriet -in ieder geval voor zover ik haar gezicht kon zien-. Ik keek naar het mes, waar nu deels haar bloed aan zat, ergens, heel diep van binnen had ik medelijden met dit meisje. Maar alleen omdat ze haar vader had verloren, zoals ik mijn ouders had verloren. Ik maakte nog een snee in haar bovenbeen, deze keer een eindje boven de snee die ik net gemaakt had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Glucio schreef:
    (...)

    (Oké, en Belle ziet dat dan en kijkt of ze misschien kan helpen?)


    {Is goed ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Esmee Hayden || mens

    Een geamuseerde glimlach speelde rond haar lippen, terwijl ze antwoord gaf op mijn vraag. 'Lily.' Ze veegde haar bruine lokken uit haar gezicht en ik kopieerde haar beweging: de wind deed ook mijn krullen voor mijn gezicht blazen.
    Ik glimlachte vrolijk. 'Mijn favoriete meisjesnaam. Mocht ik ooit een dochter krijgen, dan geef ik haar die naam.'
    Ik stak mijn hand naar haar uit en schudde de hare, terwijl ik antwoord gaf op haar vraag.
    'Mijn naam is Esmee, aangenaam.'

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [Wilde Chase nog bij Esmee's organisatie? Of iemand anders? ;P]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 12:12 ]

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Is goed ^^}


    (Schrijf jij dan de eerste post? Ik moet nu even een rondje met de hond, maar ben zo weer terug)


    Happy Birthday my Potter!

    Jessiiicaa schreef:
    (...)


    I'm not sure yet..


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosean 'Rose'
    In mijn ooghoeken zag ik hem kijken naar het mes, maar ik schonk er geen aandacht aan.
    Plotseling kerfde hij nog een snee in mijn been; vlak boven het andere, waardoor het meer pijn deed.
    Een pijnlijke kreet rolde over mijn lippen en meer bloed werd zichtbaar. Godver..- dit was niet mijn plan. Hij zou dood moeten zijn, ik zou niet degene moeten zijn die straks doodbloedt of zo.
    ''I-ik haat je,'' zei ik hees, ''En als ik hier weg kom, zal je meer spijt he...- hebben van je daden d-dan ooit te voren,'' zei ik met een dreigende ondertoon.

    Lily
    ''Mijn favoriete meisjesnaam. Mocht ik ooit een dochter krijgen, dan geef ik haar die naam,'' zei ze met een vrolijke glimlach. Ik lachte even.
    Plotseling schudde ze mijn hand; een beetje lomp keek ik naar onze handen.
    ''Mijn naam is Esmee, aangenaam,'' zei ze. Ik glimlachte even.
    ''Leuk je te ontmoeten,'' zei ik nonchalant uit beleefdheid. Ik keek haar aan. Ze leek me wel... oké. Wel aardig.
    ''Dus- waar was je naar op weg?'' vroeg ik haar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Esmee Hayden || mens

    'Leuk je te ontmoeten,' antwoordde ze, waarschijnlijk uit beleefdheid. 'Dus - waar was je naar op weg?'
    Ik haalde mijn schouders op. 'Eigenlijk nergens naar toe. Ik had gewerkt en heb een rotdag achter de rug. Ik moest er even uit - een luchtje scheppen, genieten van de zon.'
    Ik blikte onwillekeurig naar de heldere lucht en sloot mijn ogen voor een moment; de zon voelde heerlijk op mijn beurse lijf.
    'Dus... wat doe je in het dagelijks leven? Werken? School? Ik vermoed dat je van mijn leeftijd bent... waar ben jij eigenlijk naar op weg?'