• Oke ze waren zo goed & looked sooooooooo good. Nu ben ik nog enthousiaster en even more excited over de tour, kan eve niet de juiste nederlandse woorden vinden van hyperheid. Wat vinden jullie? Ik heb even een freak en emotioneel momentje!

    Ed Sheeran en Little Mix zijn niet genomineerd, One Direction heeft (nog, ik weet niet of ze nog een keer genomineerd zijn?) geen award gewonnen, Olly Murs heeft niks gewonnen.. Damn England, I trusted you..

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 23:01 ]


    Vatican Cameos

    Temperature schreef:
    Ed Sheeran en Little Mix zijn niet genomineerd, One Direction heeft (nog, ik weet niet of ze nog een keer genomineerd zijn?) geen award gewonnen, Olly Murs heeft niks gewonnen.. Damn England, I trusted you..


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Die linker heeft geen colbert aan, slecht hoor


    Life is hard and then we die

    Ze hebben de award voor Global Succes gewonnen! Ik vond het trouwens terecht dat ze niet de award voor Best British Group hebben gewonnen, de concurrentie was gewoon te sterk.

    PUKKELxDING schreef:
    Die linker heeft geen colbert aan, slecht hoor


    En hun schoenen matchen niet eens... Ik ben teleurgesteld.

    Ik ben blij dat ze niet hebben gewonnen x'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Ik ben blij dat ze niet hebben gewonnen x'D


    Ik ben blij dat ze niet van Muse hebben gewonnen, nee, want zij zijn priceless! Maar het was vrij logisch dat ze de Global Succes award hebben gewonnen :')

    PUKKELxDING schreef:
    Die linker heeft geen colbert aan, slecht hoor


    Die linker heeft een naam.


    Physics is awesome

    Hadden ze wind tegen op de weg daarheen? Want 't kapsel is hilarisch


    It's high noon.

    Temperature schreef:
    Ed Sheeran en Little Mix zijn niet genomineerd, One Direction heeft (nog, ik weet niet of ze nog een keer genomineerd zijn?) geen award gewonnen, Olly Murs heeft niks gewonnen.. Damn England, I trusted you..

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 17:05 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Temperature schreef:
    Ed Sheeran en Little Mix zijn niet genomineerd, One Direction heeft (nog, ik weet niet of ze nog een keer genomineerd zijn?) geen award gewonnen, Olly Murs heeft niks gewonnen.. Damn England, I trusted you..

    One Direction heeft wel een award gewonnen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Die rechter kijkt raar lol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    Die rechter kijkt raar lol.


    Die rechter heeft ook een naam, namelijk Harry. Maar hij kijkt wel raar, ja.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Die rechter heeft ook een naam, namelijk Harry. Maar hij kijkt wel raar, ja.


    .. zijn naam boeit me niet echt.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Lol.


    26 - 02 - '16