• Cover made by Mousider



    Het jaar 2100 v. Chr, terwijl alle rijke families van Egypte uitkijken naar de bouw van een nieuwe tempel voor de goden, sterft het aantal slaven sneller dan verwacht.
    Het gaat er zelfs zo erg aan toe, dat de goden tot het besef komen dat het uitbundige gedrag van het rijke volk uit de hand loopt en beslissen daarom om de slaven een handje toe te steken.
    In een menselijke gedaante dwalen ze naar de aarde af en proberen bij de slaven een opstand tot stand te brengen, misschien iets wat makkelijker gezegd is dan gedaan.
    De slaven zijn bang om hun meesters en meesteressen te verraden waardoor de slaven zicht opsplitsen in twee groepen, namelijk de rebellen en de aanhangers.
    De aanhangers blijven trouw aan hun meerderen terwijl de rebellen er alles aan doen om een oorlog te laten ontketenen die de slaven voorgoed het recht geeft op vrijheid.
    Samen met behulp van de goden, zullen ze er alles aan doen om de rijke familie uit te roeien zodat ze niet langer geketend door het leven moeten gaan.



    Regels;

    • Er is een minimum van 250 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 2 Personages per persoon (Man en vrouw)
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan.

    Meedoen kan altijd, gewoon even het volgende invullen.

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Slaaf, Farao, Gezinslid Farao, Gewone burger, God(in)..)
    God(in) van de: (Alleen voor goden)
    Beroep:
    Aanhanger of Rebel: (Alleen voor de slaven)
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Rollen;

    De rijke mensen:

    Mannen:
    AfterWinter - Chad Anan Badrun - Farao
    -
    -

    Vrouwen:
    -
    -
    -
    -


    De Goden:
    fireflower - Neiht - Godin van de jacht en de oorlog
    Devourer - Ra - God van de middagzon
    Ewijn - Seth - God van chaos


    De Slaven:

    Thatlastkiss - Masika Fadile - Rebel
    Kwijt - Chavi Anippe Mariasha - Rebel
    -
    -
    -
    -


    Ja, ik heb toestemming om 2 rollentopics te gelijkertijd openen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 18:32 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Is mijn personage niet goed? Want er staat bij mij nog steeds dat ik gereserveerd ben, terwijl je iemand die er later bij kwam wel bij hebt gezet.


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Is mijn personage niet goed? Want er staat bij mij nog steeds dat ik gereserveerd ben, terwijl je iemand die er later bij kwam wel bij hebt gezet.

    Oh jawel, was het gewoon vergeten aangezien ik gisteren nog weg moest.:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Oh jawel, was het gewoon vergeten aangezien ik gisteren nog weg moest.:W


    Oh :'D


    26 - 02 - '16

    ik heb de mijne even aangepast ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    is hij zo goed? of heb je eventueel nog opmerkingen zodat ik het nog even aan kan passen?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    is hij zo goed? of heb je eventueel nog opmerkingen zodat ik het nog even aan kan passen?

    Yup, je staat er bij.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Chad Anan Badrun
    Leeftijd: 26 jaar
    Geslacht: man
    Functie: Farao
    Uiterlijk mét foto:


    Innerlijk: Doordat Chad altijd heeft geweten dat hij de nieuwe Farao zou worden van Egypte, is hij best verwend geworden. Hij weet dat hij alles krijgen kan en zorgt er ook voor dat dit gebeurt. Hij geeft niet veel om zijn personeel, maar wel zijn dierbaren, vooral zijn vrouw Delila. Soms laat hij het niet helemaal blijken, maar hij houd zielsveel van haar ook al was het huwelijk in eerste instantie door zijn vader geregeld. Ook is hij zeer losbandig en geeft hij er niks om, om met andere vrouwen te scharrelen. Hij zal altijd trouw blijven aan zijn eerste vrouw.
    Chad houd van het leven en probeert er zoveel mogelijk van te genieten, probeert altijd en overal plezier te maken. Met vrienden is hij altijd heel gezellig en aardig. Maar bij onbekenden is hij afwachtend en vijandig. Ook is hij niet erg open over zijn gevoelens, tegen niemand.
    Geschiedenis: Chad is geboren met de gedachte dat hij later zijn vader zou opvolgen, als oudste zoon van de Farao en zijn Eerste vrouw, de koningin. Op zijn 20ste trouwde hij met zijn koningin Dalila. Op het moment is zij nog het enigste lid van zijn harem, maar wat niet is kan nog komen. Toen hij 23 werd overleed zijn vader en werd hij Farao.
    Extra: De enige die meestal wat gedaan kunnen krijgen van hem zijn Delila en zijn moeder.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Naam: Masika Fadile
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Functie: Slavin
    Beroep: Masika is de slavin van de bouwmeester, zowel bij hem thuis als op het werk. Soms moet ze ook de slaven bij de bouw helpen wat erg zwaar is.
    Aanhanger of Rebel: Rebel
    Uiterlijk met foto: Ze is 1m66 wat dus niet heel erg groot is. Haar lange haren zijn donkerbruin en haar ogen grijs. Haar huid is heel licht getint, waarschijnlijk geërfd van haar vader en ze heeft een mager figuur. Op haar rug staan vaak rode striemen van de zweep.


    Innerlijk: Ze haat het om bevelen aan te nemen en schiet dan ook soms wel eens uit haar vel waar ze dan weer voor gestraft word. Dat is de reden dat ze bij de rebellie is gegaan. Over het algemeen is ze een aardig persoon tenzij je haar slecht behandeld. Ze heeft het een beetje moeilijk met het vertrouwen van anderen. Het liefste wil ze gewoon haar vrijheid.
    Geschiedenis: Masika heeft haar vader nooit gekend en woonde toen ze nog jong was met haar moeder aan de oevers van de Nijl. Over het algemeen was ze vrij gelukkig ook al moesten ze soms zuinig zijn met hun geld. Alles veranderde toen haar moeder een nieuwe man ontmoette. Hij vond altijd dat ze altijd fout deed en een paar keer sloeg hij haar zelfs. Masika's moeder geloofde haar niet of wilde niet tegen haar man ingaan. Op Masika's zestiende verjaardag verkocht de man haar aan de bouwmeester zonder dat haar moeder het wist. Ze wil graag terug naar haar moeder en heeft al een aantal keer proberen te ontsnappen. Daarom is de rebellie zo belangrijk voor haar.
    Extra: /


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    Devour went Mavis


    26 - 02 - '16

    Leuke rol, maar volgens mij werden er geen vrouwelijke rebellen meer aangenomen. Sorry!


    Tijd voor koffie.

    moet je een echte god hebben of mag je er eentje verzinnen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kwijt schreef:
    Leuke rol, maar volgens mij werden er geen vrouwelijke rebellen meer aangenomen. Sorry!


    Bedoelde je mij? Want ik had de mijne gereserveerd, kijk maar op de eerste pagina.


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    Kwijt schreef:
    Leuke rol, maar volgens mij werden er geen vrouwelijke rebellen meer aangenomen. Sorry!


    Ze had een rebel gereserveerd voordat ik besloten had dat er geen meer aangemaakt mochten worden.
    Dus haar rol was goedgekeurd.


    MindBreaker schreef:
    moet je een echte god hebben of mag je er eentje verzinnen?

    Liefst een echte god, gebruik desnoods wikipedia.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dan doe ik denk ik niet mee, aangezien ik er niks over kon vinden en ik er toch al aan twijfelde


    Spoiler alert: you will save yourself

    Thatlastkiss schreef:
    (...)

    Bedoelde je mij? Want ik had de mijne gereserveerd, kijk maar op de eerste pagina.


    Oh, ik zie het, sorry! Ik keek niet goed :s


    Tijd voor koffie.