• Cover made by Mousider



    Het jaar 2100 v. Chr, terwijl alle rijke families van Egypte uitkijken naar de bouw van een nieuwe tempel voor de goden, sterft het aantal slaven sneller dan verwacht.
    Het gaat er zelfs zo erg aan toe, dat de goden tot het besef komen dat het uitbundige gedrag van het rijke volk uit de hand loopt en beslissen daarom om de slaven een handje toe te steken.
    In een menselijke gedaante dwalen ze naar de aarde af en proberen bij de slaven een opstand tot stand te brengen, misschien iets wat makkelijker gezegd is dan gedaan.
    De slaven zijn bang om hun meesters en meesteressen te verraden waardoor de slaven zicht opsplitsen in twee groepen, namelijk de rebellen en de aanhangers.
    De aanhangers blijven trouw aan hun meerderen terwijl de rebellen er alles aan doen om een oorlog te laten ontketenen die de slaven voorgoed het recht geeft op vrijheid.
    Samen met behulp van de goden, zullen ze er alles aan doen om de rijke familie uit te roeien zodat ze niet langer geketend door het leven moeten gaan.



    Regels;

    • Er is een minimum van 250 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 2 Personages per persoon (Man en vrouw)
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan.

    Meedoen kan altijd, gewoon even het volgende invullen.

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Slaaf, Farao, Gezinslid Farao, Gewone burger, God(in)..)
    God(in) van de: (Alleen voor goden)
    Beroep:
    Aanhanger of Rebel: (Alleen voor de slaven)
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Rollen;

    De rijke mensen:

    Mannen:
    AfterWinter - Chad Anan Badrun - Farao
    -
    -

    Vrouwen:
    -
    -
    -
    -


    De Goden:
    fireflower - Neiht - Godin van de jacht en de oorlog
    Devourer - Ra - God van de middagzon
    Ewijn - Seth - God van chaos


    De Slaven:

    Thatlastkiss - Masika Fadile - Rebel
    Kwijt - Chavi Anippe Mariasha - Rebel
    -
    -
    -
    -


    Ja, ik heb toestemming om 2 rollentopics te gelijkertijd openen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 18:32 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geeft niet ;)


    You see things and you ask 'Why?' But I dream things that never were and I say 'Why not?'

    [Afterwinter --> WindySky]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    oeh de verhaallijn klinkt aantrekkelijk. Is een rijke vrouwelijke personage nog mogelijk?


    "A mind needs books as a sword needs a whetstone" - Tyrion Lannister

    ik heb hem even in de spotlight gezet ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Naam: Narvé Mene Sohag
    Leeftijd: zeventien jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Functie: Dochter van de toezichthouder
    God(in) van de: -
    Beroep: Narvé heeft nog niet de juiste leeftijd bereikt een beroep uit te voeren volgens haar omgevende. In haar toekomst is dan ook geen plek voor een baan. Zij zal een rijke man trouwen en voor de kinderen gaan zorgen.
    Aanhanger of Rebel: -
    Uiterlijk mét foto: Narvé heeft een vrij lichte huid voor iemand van het egyptisch ras. Werken in de brandende zon heeft ze nooit moeten ondergaan, iets dat haar tere huidje gespaard heeft. Zoals de meeste van haar soort heeft ze diep bruine ogen waar geen spoor licht bruin in te vinden is. Haar donker bruine haren die niet te onderscheiden zijn van de kleur zwart maken het plaatje compleet.


    Innerlijk: Narvé kent geen genade. Lijkt zielloos, harteloos. Al van kleins af aan zag ze slaven bevelen uitvoeren, wetend dat ze beter was dan hen die haar vaders bevelen opvolgde. Dat heeft haar een idee laten vormen boven de slaven te staan. Iets dat als de waarheid gezien kan worden. Narvé weet dat ze maar hoeft te gillen een mensen leven ten einde kan komen. Met de juiste argumenten en de juiste status ligt het lot van een mede persoon in haar handen. Narvé houdt van deze macht. De macht te beslissen over het leven van de ander. Iemand zo in greep te hebben dat deze danst naar haar eigen zin. Er valt te zeggen dat deze macht Narvé naar het hoofd gestegen is. Omkijken naar lager staande personen doet ze dan ook niet meer. De grote vraag blijft natuurlijk nog over, is daar nog een hart in Narvé's borstkas. Is er nog hoop voor deze jonge vrouw? Narvé kan soms dan wel arrogant over komen. Haar bedoelingen zijn meestal niet zo. Tenminste als de persoon voor haar neus geen lager liggende is. Een gelijk gestemde krijgt haar respect en misschien wel een sprankje liefde. Als Narvé zich heeft laten verleiden en van iets is gaan houden is ze er zuinig en zorgzaam voor. Het duurt alleen erg lang om dit bij Narvé naar boven te halen.
    Geschiedenis: Narvé is opgevoed door haar vader en zijn tientallen vrouwen. Aandacht kwam ze niet te kort, enkel en alleen van de persoon van wie Narvé deze verlangde, haar vader. De tijden die ze samen doorbrachten waren in Narvé's beleving geweldig, maar als haar vader geen tijd voor haar had of te veel dingen aan zijn hoofd had was zijn kleine prinses opeens niet meer zo belangrijk en vertrouwde hij op de vrouwen die hem trouw hadden beloofd. Voor Narvé was dit realiteit. Ze klaagde er nooit over. Zo was het en zo bleef het. Narvé kon er enigs zins gelukkig mee zijn. Narvé weet goed wat haar plichten zijn en dat de tijd van uithuwelijking snel zal komen.
    Extra: Narvé heeft een voorliefde voor sieraden. Als het blinkt in het zonlicht van de eeuwige egyptische zon veranderden Narvé's ogen in schoteltjes en loopt het kwijl bijna letterlijk uit haar mond hoeken. Ook is Narvé niet vies van mooie kleren en stoffen. Voor haar is zo'n leven dood normaal, ze is nooit anders gewend geweest.


    "A mind needs books as a sword needs a whetstone" - Tyrion Lannister

    Heellooww :) mag ik misschien de dochter van de farao doen??


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam: Femi Ife Kesi
    Leeftijd: 12 jaartjes jong. Jarig op 11 december.
    Geslacht: vrouw
    Functie: (Slaaf, Farao, Gezinslid Farao, Gewone burger, God(in)..) Dochter van de farao
    Beroep: Heeft ze niet. Maar later word ze de farao
    Uiterlijk mét foto: Femi heeft donkerbruine ogen en heeft bijna zwarte haren. Nu is het donkerbruin, maar toen ze geboren was was het zwart. Ze is 1.30 lang en draagt vaak toga's. Ze geeft vaak een frisse uitstraling en haar haar is meestal in een lange vlecht langs haar hoofd gebonden.


    Innerlijk: Femi is een lief en onafhankelijk meisje. Ze houd er wel van om kattenkwaad uit te halen en heeft hierdoor al vaker iets uit de keukens gestolen. Het liefst zwerft ze de hele dag rond in het dorp met haar donkerbruine mantel om. Ze voelt zich vaak aangesproken tot haar volk en probeert ze altijd stil te helpen.
    Geschiedenis: Femi is pas twaalf, maar heeft nog niet zoveel meegemaakt. Ze kan je wel alles vertellen over het stelen uit de keukens. Alleen als je haar vraagt wat ze daarna met het eten heeft gedaan geeft ze meestal geen antwoord. (Ze geeft al het gestolen eten aan de slaven)
    Extra: Ze draagt niet zoveel make-up, maar ze draagt wel altijd haar oorbellen.


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik hoop dat het leuk is :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Dan was de vrouw van de farao 11 toen ze beviel(cat)
    Maar maakt niet uit, ik zoek toch iemand om deze RPG over te nemen aangezien ikzelf de komende dagen te weinig tijd heb om me ook nog eens over deze RPG te ontfermen.
    Met de vakantie die er aan zit te komen en zo...
    Ik verwijder daarom ook mijn eigen personage.
    Anders laat ik hem gewoon sluiten als ik niemand vind.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil 'm wel overnemen (;


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Ik wil 'm wel overnemen (;

    Dan mag je mijn beginpost overnemen en vraag ik aan een mod om dit topic te sluiten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.