• Klik voor het filmpje

    Het filmpje is niet van Youtube en ik kan dus niet garanderen dat de link het doet. Dus als het filmpje niet werkt zal ik wel uitleggen wat er gebeurd: Een meisje probeert haar haren te krullen met een stijltang. Er breekt een stuk van haar haren af, door verbranding en daarna eindigt het filmpje.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 19:50 ]


    26 - 02 - '16

    Wow, ik zou echt gek worden dan.


    Bad decisions make good stories.

    ...Oh mijn god, ik ging dood van het lachen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lolol. Die ken ik al. Gezien op Facebook. :']


    † Love? I want to sleep.

    Ja, die zag ik vanochtend al :'D Puur leedvermaak maar echt geweldig. Dat gezicht als ze langzaam maar zeker beseft dat haar haar daar dood om dat ding heen gewikkeld zit.. Priceless.


    ars moriendi

    Haha die had ik ook al gezien. Ik moest zo hard lachen en dan haar gezochtuitdrukking. Het is wel erg 'zielig' voor haar.


    I still think of the guitar bible.

    Ik had hem gezien ja. Het lijkt me dat als je een tutorial geeft je ook weet hoe je het moet doen, maar blijkbaar niet dus :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HAHAHA. En dan te bedenken dat ze er "verstand" van heeft ='] .


    The odds are néver in our favor.

    Omg ik zou me doodschrikken! :O


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Omg ik zou me doodschrikken! :O


    Ik ook en ik denk dat ik zou janken ook. :'D


    26 - 02 - '16

    Ik zag die vandaag op Tumblr. Stiekem vond ik het wel grappig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    nu ben ik bang om me haar te stijlen : (
    maar ik zou echt gek worden als mijn haar afbreekt.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Wow, best wel erg dat dat gefilmd is. Nja, niet stijlen is de boodschap (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zat te wachten tot dat ze zou zeggen, don't try this at home. Maar ik vind het wel erg voor haar.


    Physics is awesome

    Ik zag deze vrijdag op school toen mijn leraar hem had opgezet. :') Ik kwam niet meer bij toen ik haar gezicht zag. Vooral dat einde klonk heel droog, alsof we nog niet wisten dat haar haren verbrandt zijn.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anarose schreef:
    Wow, ik zou echt gek worden dan.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind