• Klik voor het filmpje

    Het filmpje is niet van Youtube en ik kan dus niet garanderen dat de link het doet. Dus als het filmpje niet werkt zal ik wel uitleggen wat er gebeurd: Een meisje probeert haar haren te krullen met een stijltang. Er breekt een stuk van haar haren af, door verbranding en daarna eindigt het filmpje.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 19:50 ]


    26 - 02 - '16

    Hilarisch! :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oh my god, ik was echt totaal uit mijn dak gegaan :'D


    Caution first, always.

    Apocalyptic schreef:
    Ja, die zag ik vanochtend al :'D Puur leedvermaak maar echt geweldig. Dat gezicht als ze langzaam maar zeker beseft dat haar haar daar dood om dat ding heen gewikkeld zit.. Priceless.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb het filmpje al meerdere keren voorbij zien komen op Facebook. Ik dacht eerst dat het in scène gezet was. Haha, maar ik vond het wel zielig voor d'r.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 19:13 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hahaha, haar gezicht is gewoon priceless! Best wel zielig eigenlijk.

    Macabre schreef:
    ...Oh mijn god, ik ging dood van het lachen.


    Tell me about it, stud.

    Geniaaaaal die reactie van haarxD Ik zou helemaal gek worden...!


    ~

    Weet je wat ik niet snap? Dat ze het nog op internet zet ook.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    les 1; houd dus nooit zo lang je haar om een kruller heen (:


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    Roane schreef:
    Weet je wat ik niet snap? Dat ze het nog op internet zet ook.


    Haha, dat dacht ik ook al ja :')


    26 - 02 - '16

    Macabre schreef:
    ...Oh mijn god, ik ging dood van het lachen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    ik zou trouwens echt mijn hele woonplaats bij elkaar schreeuwen als mij dat gebeurt haha, gelukkig gebruik ik nooit een krultang, en bijna nooit een stijltang (:


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    Roane schreef:
    Weet je wat ik niet snap? Dat ze het nog op internet zet ook.


    Het meisje heeft het 3 maanden later erop gezet. Haar laptop was afgepakt en toen ze later het filmpje terug keek vond ze het zo hilarisch dat ze het op fb plaatste. Ze is bij Elles Degeneres geweest en al! :p


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Oh god. Echt balen voor haar. 0___0 Ze reageert wel echt grappig ;'D