• Klik voor het filmpje

    Het filmpje is niet van Youtube en ik kan dus niet garanderen dat de link het doet. Dus als het filmpje niet werkt zal ik wel uitleggen wat er gebeurd: Een meisje probeert haar haren te krullen met een stijltang. Er breekt een stuk van haar haren af, door verbranding en daarna eindigt het filmpje.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 19:50 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zag dit filmpje op het nieuws! Hahaha, maar wel erg voor haar...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Iemand vertelde me die gisteren. Ik zou echt beginnen gillen, lol. :]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Apocalyptic schreef:
    Ja, die zag ik vanochtend al :'D Puur leedvermaak maar echt geweldig. Dat gezicht als ze langzaam maar zeker beseft dat haar haar daar dood om dat ding heen gewikkeld zit.. Priceless.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ik vind het vet zielig xD daarom gebruik ik die troep niet


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Eyes schreef:
    Ik zat te wachten tot dat ze zou zeggen, don't try this at home. Maar ik vind het wel erg voor haar.


    --

    Hahah. Ik zag hem al op facebook. Het is zielig voor haar, maar haar gezicht is zo grappig. En gelukkig is het "maar" aan de zijkant, stel je voor dat ze meteen een lok uit het midden had genomen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kende die al en ik ging zo hard lachen toen het erop leek dat ze ging janken. Goud waard.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Macabre schreef:
    ...Oh mijn god, ik ging dood van het lachen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zag hem op Facebook, ik heb zo hard gelachen haha :'D

    Moet je maar niet met een gloeiend heet ding je haren gaan stijlen. Eigen schuld :')


    -

    Poor girl. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haar gezicht ;P

    Toen ik het keek, zat ik echt: Holy shit...


    Tijd voor koffie.

    haar gezicht :D in scene hair knippen en het is niet meer zichtbaar :)


    Yoww =3

    Dat filmpje word telkens geshared op FB, ik word er gek van.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahahah. :') Gelukkig is het niet een héle grote pluk haar.


    You are beautiful, you are love.