• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Lavigna
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Semper
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy gaat opzoek naar een meisje. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien en mee te nemen naar de bouwval.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (mijn topics :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [mijn topics. Ik ga morgen ee week op vakantie, dus alvast sorry daatvoor... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mijn topics)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Zullen we doen dat het avond is, of donker aan het worden is, dat lijkt mij het meest logisch voor een ontvoering. ;) Ik zal wel de eerste post doen.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Is goed (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (is goed :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Isabella "Bella" Lyn Brights
    Ik kijk nog even snel in de spiegel in de hal van mijn kleine appartementje, naar mijn outfit, een skinny jeans met een simpel wit topje en een paar zwarte pumps, een licht laagje make-up en wat sieraden en mijn haren heb ik gestylt die nu in model langs mijn gezicht hangen, ik knik dan even goedkeurend, trek nog snel mijn spijkerjack en loop dan de deur uit die ik achter mezelf afsluit. Ik moest vanavond weer werken in de club. Het is een zeer populaire club hier in het centrum van london waar in het weekend wel duizende mensen komen. Ik werkte er meestal achter de bar met een paar anderen. Het was handig, ik werkte s'avonds/s'nachts en overdag had ik dan altijd genoeg tijd om aan school te werken. Ja, ik studeer nog. En het geld wat ik hiervoor kreeg kan ik de huur mee betalen, kleren, eten, eigenlijk alles wel, plus ik hou altijd wel van een feestje, conclusie, de perfecte baan voor mij. Ik ben dan al snel buiten en de kou omarmt me en ik ril even en hou mijn tas wat steviger vast en begin te lopen. Mijn hakken tikken tegen de stenen en ik loop stug door. Ondanks ik hier al zo'n jaar of 2 woon vind ik het maar niks om hier in het donker in mijn eentje te lopen. Ik pak even mijn iPhone en stuur mijn een van mijn collega's, tevens ook een goede vriendin van me een W'app dat ik er zo ben.
    Ik stop mijn telefoon dan weer in mijn tas weg en loop weer door. Een glimlach verschijnt rond mijn lippen als ik de club in zicht zie komen en loop nog stug door en al snel ben ik binnen. Er staat al een rij voor de deur maar de uitsmijter die voor de deur staat laat me meteen binnen, omdat hij me natuurlijk kent en weet dat ik hier werk. Ik loop rechtstreeks door naar de bar en zeg even iedereen gedag en doe mijn spijkerjack uit en leg die met mijn tas achter de bar en ga dan op mijn plek staan achter de bar en maak ook nog even een praatje met iedereen. Ik zie dat het al aardig druk is en er blijven maar mensen komen, het zou dus zeker druk worden vanavond zoals gewoonlijk. Al snel staan er grote aantallen mensen voor de bar en ik begin bestellingen op te nemen en alle drankjes klaar te maken zoals iedereen wilt terwijl ik een beetje mee beweeg met mijn heupen op de harde muziek die door de club galmt met een glimlach rond mijn lippen.


    [Ongeveer zoiets, niet beste post, maarja..]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 23:18 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (mijn topics reageer zo)

    Chiara Bella Love

    Met een klap gooi ik mijn slaapkamerdeur open. Brandon Tyler en Angel belde me net dat we uitgingen bij club seventeen. De beste club van Londen. Met een grijns doe ik mijn inloopkast open opzoek naar een leuke jurk. Waar liggen de jurkjes ookal weer? ´Mam waar liggen de jurkjes ookal weer´ ´In mijn inloopkast aan de rechterkant´. Daar dus. Rennend ren ik naar mijn moeders kamer. Ik denk toch dat ik voor het 3e jurkje ga. Snel laat ik een blik rusten op mijn horloge. Oow damn het is al 10 voor 9 ze kwamen me 9 uur ophalen. Als de 10 minuten voorbij zijn en ik volledig ben aangekleed en mascara zit aantebrengen hoor ik de bel. ´Ik kom!´ gil ik. Met mijn hoge hakken die tikken op het tapijt ren ik naar beneden. ´Lets Party Bitch´ gil ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [mijn topics. Maar ga nu mijn aar eerst verven.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alice Valerie Duncan
    Ik chek mijn outfit nog even en doe dan mijn make up nog even goed.
    Tevreden neem ik mijn handtas en roep nog naar mijn moeder dat ik weg ben. Ik hield wel van fuiven en ik had deze keer met een goede vriendin van me afgesproken.Het was blijkbaar een bekende club waar we naartoe gingen en ik ging haar daar wel zien.
    Ik besluit te voet te gaan ,want ik woonde zelf ik hartje londen en alle clubs waren niet ver van mijn deur. Mijn hakken tikten vrolijk op de straatstenen en ik nam even mijn Iphone uit en berichte mijn vriendin. Ze had een berichtje gestuurd dat ze wat later kon komen.Ik zuchtte even ,fijn mocht ik dan even loner zijn in de club en ik kon moeilijk naar huis gaan nu aangezien ik maar een straat ervan verwijderd ben.
    Ik loop gewoon door en ga dan de club binnen die al aardig vol zit.Ik zet me aan de bar en bestel alvast en Pasoa.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [mijn topics]


    Do what people say you can't.

    (mt)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Wat een stilte, whaha! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp