• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Lavigna
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Semper
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy gaat opzoek naar een meisje. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien en mee te nemen naar de bouwval.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mijn reactie was geplaatst om 23:14 en toen had jij 'm veranderd. ;3 Dus die van daarvoor, hehe.]
    Louis Tomlinson.
    'Zoiets begon ik al te vermoeden. Dan zal ik je fohn maar weg moeten doen, hè, ik wil niet graag verwaarloosd worden.' Ik probeerde mijn lach in te houden, maar zoals gewoonlijk faalde ik. Met mijn handen duwde ik mezelf van de muur, om naast Harry te gaan staan en hem kort tegen zijn schouder aan te duwen. 'Misschien moet ik je moeder maar vragen om hier te komen wonen, dan kan zij je helpen met je kleding? Want zo te zien ben je daar nog steeds een klein kindje in.' Pestte ik hem met het feit dat ik altijd zijn kleding moest uitzoeken als er geen styliste was. Ik bekeek de twee kleding setjes uitbundig en besloot uiteindelijk dat hij voor de rechter moest gaan, met mijn wijsvinger wees ik naar het rechtersetje. 'Die. En nou hup, aankleden en dan kunnen we gaan.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    'als iemand die alle aandacht vande wereld van me krijgt ven jij het wel.' Ik gaf hem een luchtkusje en keek weer naar de kleding. Ik gromde weer. 'Als je, je heel de avond als een diva gaat gedragen Tomlinson. Ontvoer ik jou.' Dreigde ik grijnzend. Maar misschien was het ook wel zielig, dat ik mijn eigen kleding niet kon uitkiezen. Oke. Ik kon het wel, daarom twee setjes. Maar dan moest ik nog steeds kiezen. Ik pakten de aangewezen donkerrode skinny en trok hem over mijn kont om daarna de zwarte blouse aan te trekken. 'Als ik echt een klein kind was, kon ik ook geen knoopjes dichtdoen.' Wees ik Louis op het feit dat ik mijn blouse gewoon dicht kon doen. 'Al en ik beter in ze losknopen.' Gaf ik toe. Ik haalde mijn kettinkje nog even uit mijn Blouse en bekeek mezelf in de spiegel. 'Goddelijk.' Besloot ik en draaide me vrolijk om naar Louis. We konden gaan.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 23:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Natuurlijk geef je mij de meeste aandacht, want ik ben geweldig en je beste vriend.' Dus dat was sowieso een pluspuntje voor mij. 'Nah, je hoeft mijn niet te ontvoeren, ik ga wel uit vrije wil met je mee.' Ik wiebelde mijn wenkbrauwen en keek toe hij het setje aantrok dat ik aangewezen had. 'Ja, oh mijn god, dat verdiend een applausje natuurlijk!' Expres klapte ik een paar in mijn handen, voordat ik knikte. 'Ja, daar ben je inderdaad beter in dan ze dicht knopen.' Ik grinnikte en beet kort op mijn lip. 'Ja, geweldig. Nou kom op sexy, we moeten wat girls scoren.' Grijnzend duwde ik Harry de kamer uit, voordat hij nog iets anders zag wat hij wilde doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Amelia Melody Williams
    Ik zat in de studio nog wat dingen te mixen. Eigeblijk moest ik nog 3 schoolopdrachten afmaken, maar dit viel onder twee ervan en de derde was een opstel van 500 woorden. Dat kon ik vanavond wel doenop mijn kamertje. Ik had best wel dorst. Ik stond dus maar op om wat appelsap te halen in de kantine. Jammer genoeg was de appelsap op in de automaat in mijn departiment. Ik liep dus maar door naar die van het popdepartement. De kantine was leeg, maar er was appelsap. Dus ik ging daar maar zitten drinken.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 15:07 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    'Iedereen gaat vrijwillig met mij mee.' Je kon zeggen dat het arrogant was, maar ergens was hè de waarheid. Ik pakten snel mijn mobiel, net op tijd, want Louis duwde me de kamer al uit. 'Dat word een Makkie.' Ik huppelde de trap af en trok snel mijn schoenen aan. Mijn portemonnee, sluitels, alles had ik. Ik draaide me om naar Louis en greep zijn shirt vast om hem naar me toe te trekken. Ik moest mijn best gaan doen om hem niet te flippen straks, als hij meer aandacht aan een meisje ging geven dan aan mij. 'Denk eraan. Het maakt niet uit wat je doet. Als je altijd maar terug komt bij mij.' Hij wist het. Hij wist dat ik hem niet wilde delen. En hier was ik ook heel serieus over. Ik glimlachte even onschuldig en drukten mijn lippen op zijn mondhoek. Louis was van mij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Ja, alleen omdat je een goddelijk lichaam hebt.' En ik kon uit ervaring spreken, natuurlijk kon ik dat. Ik haalde een wenkbrauw op toen Harry de trap afhuppelde. Zwaar gay. Ook ik trok gauw mijn schoenen aan en zolang Harry de huissleutels had, zat het wel goed en kwam ik hier weer terug. Ik zei niets toen Harry mijn shirt vast greep en me naar hem toe trok, hield wijselijk mijn mond. Ik tuitte kort mijn lippen. 'Misschien vind jij dat meisje ook wel heel sexy en kunnen we nog eens een leuk triootje hebben.' Grijnzend beet ik op zijn onderlip en trok er kort aan, voordat ik op mijn tenen ging staan en mijn jas van de kapstok viste, deze kapstop was eigenlijk nog iets te hoog voor me. Snel trok ik mijn jas aan en ging bij de deur staan, om deze alvast te openen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chiara Bella Love ll Meisje Harry

    Even later voegde Dylan zich weer met ons. Grijnsend druk ik mijn lippen weer op die van hem. Ik moet echt vaker komen naar club seventeen. Hij haalt zijn lippen van de mijne en begint dan een verhaal tevertellen. Over een meisje dat werd ontvoerd en toen gemarteld is en sex moest hebben. 'Misschien gebeurt dat ook wel met jou'. Grijnsend kijk ik hem aan ik buig wat naar hem toe 'Dan zal je mij wel moeten missen hé'. Voor hij ook maar iets kon zeggen had ik mijn lippen weer op den zijne gedrukt. Wat kan ik er aan doen dat ik dronken ben het hoort eenmaal bij het leven van een achtien jarig meisje. 'Ik wil een bacardi' zeg ik tegen Dylan. '1 bacardi asjeblieft' zeg ik met een klaptong tegen de barman. Flirtig gooi ik mijn haar naar achter en geef hem een knipoog.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles
    Ik grinnikte. Of het de eerste keer zou zijn dat we een trio zouden hebben. Maar zoals ik zei. Het mocht, zolang hij maar terug zou komen bij alleen mij. Daarbij, deed ik dan zelf ook mee. 'Eerder een kwartet schat, want ik moet ook een chick scoren.' Glimlachte ik lief. Niet dat we daar wel vies van waren. Ik volgde zijn voorbeeld en pakten mijn jas. Ik knoopte hem dicht en kwam naast hem bij de deur staan. 'Wie komt eigenlijk met het busje?' Vroeg ik. Al waren wij het in ieder geval niet, want wij moesten lopen naar de stad. En het irriteerde me dat ik al die tijd niet aan Louis mocht zitten. ik mocht nooit zo aan Louis zitten zoals ik zelf wilde, zodra we buiten waren. Louis zijn lichaam was nu eenmaal verslavend. En dat was de reden dat ik nog eenmaal mijn lippen op die van hem drukte voordat ik de deur echt opentrok en naar buiten liep. Tijd om "ontvoerd" te worden.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 6:51 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik hield mijn hoofd iets schuin en knikte. 'Ach, dat is ook helemaal perfect. Zolang ze niet tegen stribbelen kan het nog best wel leuk worden, seks wanneer je er zelf zin in hebt. Al hoe wel... Daar kan ik jou ook gewoon voor gebruiken.' Maar alleen als het hoognodig was, want nu "kregen" we die meisjes. Of ze het wilde of niet. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb geen idee, eigenlijk best wel dom... Maar ja, we zien wel.' Ik slaakte een goedkeurend geluidje toen Harry zijn lippen nog een keertje op die van mij drukte voordat hij de deur opende en naar buiten liep, grijnzend liep ik achter hem aan, trok gauw de deur dicht. 'Als het vannacht niet lukt, hè, waar ik niet van uit ga, dan ben jij altijd nog de eerste waar ik straks seks mee ga hebben...' Lispelde ik vanachter in zijn oor, waarna ik kort in zijn kont kneep.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik vind Louis en Harry echt grappig sammen! Hihi. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    De rillingen liepen over mijn rug en ik hupste iets omhoog toen Louis in mijn kont kneep. Ik gromde even. 'En jij denkt dat als het wel lukt, wat gaat gebeuren. Je van me af bent en geen seks meer met me hebt?' Dat geloofde hij toch zeker zelf niet. Ik hield van seks met Louis. Dat ging ik echt niet opgeven straks als we die meisjes hadden. Dan maar dubbel zoveel seks. En als Louis dat niet wilde, wat ik betwijfelde, dwong ik hem ook gewoon. Maar, Louis wilde altijd seks. hij zei wel dat als hij dat meisje had, hij zelf kon bepalen waar en wanneer hij seks kreeg. maar dat kreeg hij nu al. en ik ook. al was het met een meisje natuurlijk anders. Ik stak mijn handen in mijn zakken en neuriede een deuntje. Ik had er echt zin in.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 12:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik vind die ook wel een van de leukere, zo samen. ;3 ze sporen echt niet. ;p]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 12:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik maakte een sissend geluidje en schudde mijn hoofd. 'Natuurlijk niet, wat denk je nou. Het is veels te leuk om met jou seks te hebben, hoor.' Jammer dat we neit met de auto naar die club konden gaan, ik hield niet zo van wandelen, dat was dus niets voor mij. 'Harrrrry, ik wil niet meer lopen. Kan je mij niet dragen?' En voordat hij uberhaupt antwoord had gegeven op zijn vraag, was ik al via achter op zijn rug gesprongen en had ik mijn benen om zijn middel geklemd. 'Zo, heb ik dat is even goed geregeld. Nou, hup, lopen, jij.' Grijnzend klemde ik mijn armen om zijn middel en leunde met mijn hoofd op zijn rechter schouder. Fantastisch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mufinn schreef:
    [ik vind die ook wel een van de leukere, zo samen. ;3 ze sporen echt niet. ;p]


    [Whaha, ik durfde het al niet te zeggen. Maar ik kan er wel om lachen,! :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    Ik wilde zeggen dat hij me mooie kont kon kussen, maar voordat ik ook maar iets kon zeggen was Louis al op mijn rug gesprongen. Snel greep ik zijn benen vast, omdat ik anders om zou vallen en ik gromde. 'Oke, ik draag je.' Zei ik poeslief. 'maar dan geef ik je vanacht wel een reden, dat je morgen echt niet meer kan lopen.' grijnsde ik. Natuurlijk, ik deed niks, voor niets. Ik beet even in Louis zijn arm en liep rustig door. We waren er gelukkig al bijna. Ik vroeg me af of de rest er al zou zijn. Ik had eigenlijk nog geen flauw idee hoe ik dit aan ging pakken, maar dat zou nog wel komen. Ik kreek altijd wel iemand mee naar huis als ik dat wilde. We hadden destad berijkt en gelukkig was de club aan de rand. 'kom, sexy. Eraf.' ik liet Louis los, zodat hij van mijn rug afkon. Ik ging hem echt niet ook naar binnen dragen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''