• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Lavigna
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Semper
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy gaat opzoek naar een meisje. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien en mee te nemen naar de bouwval.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    Ik tuit mijn lippen even nadenkend. 'Misschien.' Haar lichaam was goedgekeurd en het feit dat je zo kon zien dat het waarschijnlijk een ongelofelijke slet was, was alleen maar een voordeel. 'Boo hier, moet nog steeds mijn baco bestellen.' Glimlachte ik onschuldig naar mijn beste vriend en kriebelde even over zijn onderrug. 'Hi, Nialler.' Glimlach ik naar de blonde Ier, die er ondertussen ook was. 'En als ik mijn Baco heb, gaan wij samen dansen.' Grijns ik naar het meisje. Ik wist nu al dat dit haar gin worden en dat ik de eerste zou zijn die beet had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik wil ook wat doen met Isabella.. (cat)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Lou komt zo wat drinken bestellen. ;D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Jeej!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Direct kwam er al een meisje af op Harry, het kon ook niet anders. Niet veel later zagen we ook Liam en Niall, alleen Zayn was nog een beetje heel erg onbekend voor ons. Ik slaakte een zucht en rolde met mijn ogen toen Harry bleef zeuren over zijn drankje. 'Weet je, je hebt ook zelf een mond, je kan het ook zelf bestellen.' Expres prikte ik hem een keer in zijn wang, waarna ik me naar de bar draaide en half over de bar ging hangen. Achter de bar stond een niet al te slecht meisje. 'Hey! Ik wil wat bestellen.' Ik had niet echt zin om heel erg lang te wachten, al hoe wel, ik kon nog wel even naar haar staren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chiara Bella Love


    Ongeduldig wacht ik tot Harry klaar is. Hoe lang duurt het om een drankje in een glas te zetten en af te geven? Juist 1 minuutje!! Toch wachte ik hier al 10 minuten en liet die man allerlij mensen voor. Als de man lang Harry loopt pak ik de man beet 'Waar blijft die Baco van deze jongen hier?' vraag ik brutaal en wijs naar Harry. ''Wij zitten hier al 10 minuten te wachten en andere mensen maar 2 minuten dus doe je werk asjeblieft goed en geef deze jongen zijn Baco en mijn Bacardi'' sis ik. Ik kijk glimlachend naar Niall. ''Zo wie ben jij'' vraag ik. Natuurlijk ken ik hem wel maar je moet niet weer te fan achtig overkomen he. Tot nu toe had ik nog geen woord gezegt tegen de homo en was ik ook niet van plan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alice Valerie Duncan
    Ik dronk rustig mijn Pasoa terwijl ik mijn ogen liet glijden over de dansende mensen hier ,mijn oog viel op een paar bekende personen ,ofwel beter bekend als leden van de pop groep One Direction. Ik wist niet dat er hier celebs kwamen.
    De flirt van de bend zat al met een meisje te praten ,maar ik liet mijn blik branden op de blonde jongen.
    Mijn vriendin was een diehard Directioner en vertelde me daar dus alles over ,wat ik best irritant vond. De blonde was een Iers en heette Niall als ik me niet vergiste. Hmm Zo'n vriendjes zou ik eigenlijk best wel willen. Ik bedoel wie wil er nou niet een jongen met een brits accent of iers en die kan zingen en er nog eens lekker uitziet? Ik haalde mijn Iphone uit en sms'te mijn vriendin dat ze niet zou kunnen geloven wie hier was terwijl zij hier nog niet was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Isabella "Bella" Lyn Brights
    outfit
    Ik zucht en zet net een drankje voor iemands neus als ik achter me al iemand naar me hoor roepen. Ik zucht even. Ziet die niet dat er nog meer mensen wachten, geduld is ook zo iets moeilijks soms voor mensen. Ik draai me dan toch om naar de jongen en kijk hem even aan en loop dan toch naar hem toe tot ik voor hem sta. Hij kwam me vaag bekend voor, maar daar besteedde ik nu geen aandacht aan. Ik leun wat naar voren en kijk hem recht aan. 'Je wacht maar op je beurt.' zeg ik dan grijns even en vraag dan aan de persoon naast hem wat die wilt, hij was eerder dus. Al snel heeft de man zijn drankje en richt ik me weer tot de jongen. 'Wat mag het zijn?' vraag ik dan glimlachend aan hem, onschuldig of erniks gebeurt was.
    Ik kijk even vanuit mijn ooghoeken naar David, een van mijn collega's, en zie dat hij het erg druk heeft en er staat ook nog en of andere wanna-be nar hem te schreeuwen, wow, geduld is echt moeilijk deze tijd. Ik kijk hem even aan schud mijn hoofd en rol met mijn ogen naar het meisje,die duidelijk al wat op heeft en bijna staat vastgeklamd aan een of andere jongen met een bos krullen, ik grinnik dan even naar hem en zie David ook even kort lachen om mijn reactie en dan al vlug weer doorgaan.
    Ik richt me dan weer op de jongen voor me en kijk hem afwachtend aan en een onschuldige glimlach rond mijn lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    Ik stak mijningenieur uit naar Louis en liet mijn hand in zijn achterzak glijden. 'Misschien, maar toch moet jij het voor me doen.' Glimlach ik lief en knijp even in zijn kont. Het meisje viel opeens uit en mijn ogen werden even groot. 'Ik denk dat ik haar straks een toontje lager ga laten zingen.' Fluisterde ik in Louis zijn oor. Wast niet dat ze nog zo'n grote mond had als ik met haar klaar was


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Jij kan mij ook gewoon een drankje geven en dan verder gaan.' Maar natuurlijk ging ze wel eerst naar de klant die naast me stond, ik slaakte een grommend geluidje, ik was niet iemand die van wachten hield. Wist ze dan niet wie ik was?! Ze kon toch wel een beetje voorrang geven, jees. Uiteindelijk nadat ze het drankje aan de man naast me heeft gegeven, die ik nog een vuile blik toe had geworpen, kijkt ze mij aan. Ik trek kort mijn lip op, waarna ik over mijn lippen lik. Een rilling glijd over mijn rug als Harry zijn hand in mijn achterzak laat glijden en in mijn kont knijpt. Een grinnik verliet mijn mond, waarna ik knikte. 'Je gaat haar sowieso een laten schreeuwen.' Ik richtte mijn blik nu pas op het meisje dat achter de bar stond. 'Ik wil graag een vieze baco, nee grapje, gewoon een baco.' Ik hield er niet zo van. 'En een biertje.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chiara Bella Love


    Zonder op een antwoord van Niall te wachten draai ik me weer om. Ik had deze jongens toch wat cooler ingeschat. Ik loop weer naar Dylan toe onderweg struikel ik over een verliefd stelletje ''Sheesje kan je niet uitkijken'' snauwt de jongen en kijkt op. Met grote ogen kijk ik de jongen aan er beginnen tranen in mijn ogen optewellen maar ik veeg ze ruw weg. Het was mijn ex. Hij wist dat ik nog niet over hem was ''Dat boeit mij niet'' feluister ik gebroken terug en loop weg. Ruw veeg ik de opkomende tranen weg en loop weer verder naar Dylan ik zet snel een fake glimlach op. Als ik bij Dylan ben druk ik weer metteen mijn lippen op de zijne. Het was een soort van om mijn ex jaloers te maken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Isabella "Bella" Lyn Brights
    Ik schud mijn hoofd en grinnik even. 'Zo vies is het toch niet, baco?' vraag ik dan grijnzend en knik nog even en maak de drankjes klaar en al snel zet ik ze voor zijn neus neer. 'Een baco en een biertje.' Zeg ik dan en buig dan wat naar voren tot mijn lippen bij zijn oor zijn. 'Maar denk je nou echt dat je voorrang krijgt omdat je "bekend" bent? Je bent niet meer waard dan mij of iemand anders hier hoor.' Zeg ik dan en kijk hem dan weer even aan en draai me dan weer om om iemand anders te helpen, even geen aandacht meer besteden aan hem...
    Echt waar, bekende mensen denken echt dat ze heel wat zijn, maar ze zijn oog gewoon mensen, niet meer waard als mij of wie dan ook. Nog steeds sta ik met mijn rug naar hem toe en rol even snel met mijn ogen. Ja, ik herken hem nu. Louis, van de o zo bekende boyband 'One Direction' .
    Als ik dan na een tijdje weer een hele groep mensen heb geholpen is het uiteindelijk een stuk minder druk aan de bar en ik zucht even en leun wat op de bar en kijk de club rond even dwaalt mijn blik af naar Louis en ik bijt kort op mijn onderlip, maar haal al snel mijn blik van hem af en kijk weer wat rond in de clud die vol staat met mensen. Mijn andere collega's zouden nu wel de paar mensen die aan de bar staan helpen...

    [Ik wist even niks beters..]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 16:33 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    En weg was het meisje. Ik zucht en gris mijn baco van de bar. Ik kon nu makkelijk een ander meisje pakken, maar mooi niet dat ik die chick nu liet lopen. Ik bijt even in Louis zijn nek. 'ik ga even vissen. Zie je zo. En denk eraan. Ik ben het allerleukst.' ik gaf een klein kusje achter zijn oor. Nam een slok van mijn baco en verdwijn de mensenmassa door, op zoek naar mijn prooi. Al snel zie ik haar, maar ze staat met een of andere gozer te zoenen. Nou, als ze op hem viel, moest ik zeker in de smaak vallen. Dat ik veel knapper was, was vanaf hier al duidelijk. Zonder schaamte pakten ik haar huilen vast en draaide ik haar om. 'ik dacht dat ik zei, dat we gingen dansen als ik mijn drinken had.' zeg ik onschuldig en bungel met het glas voor haar gezicht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Misschien kan Liam het busje gaan halen en Mels onderweg oppikken?]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javvad Malik

    Ik zucht even. Ik pak mijn leren jack en stap naar buiten. Vlug stap ik in mijn auto, fatsoeneer even mijn haar en steek een sigaretje op. Ik trap het gaspedaal flink in en grijns even. Voor de club stop ik met piepende remmen. Ik gooi de deur open en stap nonchalant uit. Nadat ik de auto op slot heb gedaan, loop ik de club in, rechtstreeks door naar de bar. Ik dump mijn sigaret ergens op de vloer. Eenmaal bij de bar aan gekomen plof ik neer op een barkruk en bestel een drankje met extra veel alcohol. Ik kijk even om me heen naar de dansende massa. Dan kijk ik naar de mensen aan de bar. Een slachtoffer, dat is het enige waar ik aan kon denken. Ik moest een meisje kiezen. Naast me zit een meisje met een glas cola voor haar neus. Zal er wat bij zitten? Ik bekijk haar even vluchtig, Zeker geen straf om naar haar te kijken. Ik schenk haar even mijn charmante glimlach en sla dan mijn shotje achterover.
    'Is de cola lekker,' vraag ik het meisje naast me. Ik kijk haar even met een grijns aan en bestel dit maal twee shotjes. Ik schuif er eentje naar haar toe. 'Zayn,' stel ik mezelf voor. Ik pak het shotje van mij en sla die ook weer achterover. Dan draai ik me naar haar toe en wacht tot ze wat zegt. Haar naam of iets.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne