• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Lavigna
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Semper
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy gaat opzoek naar een meisje. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien en mee te nemen naar de bouwval.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 14:38 ]

    LoveLaughAnd schreef:
    -
    ?? (Ik wacht eigenlijk op Muffinn)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [gaat ideeën eigenlijk naar dezelfde
    Club?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik denk het wel, lijkt me het makkelijkst. Maar niet ieder meisje hoeft perse naar die club toe hoor, ze mogen ook ergens anders heen, maar de jongen moet in principe gewoon een meisje gaan zoeken en dat is dan degen die in er rollentopic bij de jongen staat. Maar ik denk dus wel in dezelfde club!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mufinn schreef:
    [gaat ideeën eigenlijk naar dezelfde
    Club?]
    (Chiara is in club seventeen -Geen idee waar ik die naam van haal-)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [misschien dat de jongens gewoon samen uitgaan om een meisje te zoeken en dat ze dus allemaal in dezelfde club zijn?]

    quin98 schreef:
    [misschien dat de jongens gewoon samen uitgaan om een meisje te zoeken en dat ze dus allemaal in dezelfde club zijn?]


    [Ja, dat dacht ik misschien ook al! En de jongens mogen ook el een stukje schrijven, whaha. Tot nu toe hebben alleen die meisjes iets gedaan! ;) Maar mijn meisje werkt dan wel in die club, staat ook bij de rol dus. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [is goed, mijn stukje komt eraan]

    Niall James Horan

    Nadat ik gauw de laatste paar snoepjes uit het zakje heb gevist eet ik die op en gooi het zakje weg. Ik loop rustig mijn kamer in en zoek naar wat leuke kleren in mijn kast. Ik moet er wel goed uitzien vanavond anders gaat het me helemaal nooit lukken. Ik vindt wat leuke kleren en trek het aan. Daarna loop ik naar de badkamer en doe mijn haar een beetje goed, niet dat ik daar nog heel veel aan moet doen. Als ik klaar ben loop ik de badkamer uit en ga op de bank zitten. Nu no wachten tot de andere klaar zijn, wat nog wel even kan duren. Vooral met Zayn die staat een uur voor de spiegel. Ik vraag me af of het me eigenlijk wel vanavond in een keer gaat lukken.

    Harry Edward Styles
    De warme lucht blies mijn krullen droog en vrolijk zong ik over de herrie heen, die de föhn produceerde. Vanavond zou het dan eindelijk gebeuren. Ik had er echt zin in. Ik trok de stekker eruit en legde mijn krullen goed. Vrolijk zong ik door en trok ik de kast open.
    Ik trok een boxer over mijn kont en liet mijn vinger langs de kleding glijden. Ik was het eigenlijk niet meer gewent om mijn eigen kleding uit te zoeken als we iets gingen doen. Daar had ik mijn stylisten voor. Niet in mijn vrije tijd zoals nu natuurlijk, maar het maakte het wel en stuk moeilijker om te kiezen. Ik legde een donkerrode skinny met zwart overhempt op het be en daarnaast een zwarte broek met simpel wit shirt. 'Louis!' Gilde ik har door het huis. Hij kon me wel helpen met wat ik aan moest. Ik speelde wat met het kettinkje om mijn hals en zuchten. Ik wilde ook een stylist voor het uitgaan.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 23:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Chiara Bella Love

    Dronken vraag ik nog een drankje aan de barman. 'Hoi Sexy' zeg ik tegen de jongen naast mij. Ik ken hem wel hij zit bij mijn broer in de klas. 'Dylan right' vraag ik met een klaptong. 'Kom dansen'. Ik wacht niet op een antwoord en trek Dylan mee. Met een grijns kijk ik naar Brandon in het hoekje.Hij zit vol met zijn lippen tegen een Angel aan. Ik wist altijd wel dat ze elkaar wel leuk vonden ze laten het ook gewoon nooit merken aan elkaar. Na 1 uur word ik het zat op met Dylan te dansen. Hij is niet een bepaald goeie danser. ''Éen Barcardi' vraag ik weer aan de barman. Ik was dronken maar niet zo dronken dat ik niet kon nadenken wat ik deed. Ik geef een blik op mijn horloge. Half 11. Met een grijns begin ik weer te dansen. 'I JUS HAD SEX AND IT FEELS SO GOOD' bler ik mee.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Amare Sam Hill

    Met mijn vinger vlak naast mijn mond keek ik na denkend naar mijn outfit. Zou ik pumps doen of niet? Nee, toch liever niet. In mijn All Stars voelde ik mij beter. Vanavond ging ik eindelijk weer een keer uit. Na een lange tijd voor je jongere broertje zorgen was toch een hoop werk. Daardoor kon ik niks leuks meer doen met mijn beste vriendinnen. Nu kon dat weer. Snel trok ik mijn outfit aan, deed mijn make-up en haar goed en pakte mijn tas. Nog een laatste keer checkte ik alles in de spiegel. Jep, zag er niet slecht uit. Met moeite pompte ik nog wat mouse uit mijn fles en deed dat ook nog snel erin. ''Mam! Ik ga! Doei!'' riep ik. ''Is goed schat, veel plezier!'' Ik klapte de deur achter mij dicht. Ja, ik woonde nog bij mijn moeder aangezien ze nog hulp nodig had met mijn broertje. Ondertussen was ik er wel aan gewend dat ik net een tweede moeder was. Ookal miste ik soms wel nog een huis voor mezelf. Maar ja.. Na een tijdje kwam ik aan bij de club. Als eerste liep ik naar de bar. Nog even geen alcohol, ging er door mijn hoofd. Je weet wel, dat kleine stemmetje die zegt wat je moet doen. Ik zuchtte en bestelde dan maar een cola.


    Do what people say you can't.

    [mijn topics. Maar ik kan niet reageren want de wifi hier is scrappy]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson.
    Mijn hoofd raakte de leuning van de bank op het moment dat Harry mijn naam schreeuwde, oké, het duurde me gewoon te lang. Ik wilde gaan, zuipen en dan een meisje pakken. Het was veels te lang geleden en Harry deed er gewoon veel te lang over. Ik zat al bijna een half uur te wachten. Een half uur! Dat is super lang. 'Wat moet je, Styles?' Mezelf omhoog duwdend schreeuwde ik terug, waarna ik de trap opliep en Harry's kamerdeur open duwde. Waar zoals gewoonlijk ook zijn fohn lag. 'Volgens mij hou je meer van die fohn dan dat je van mij houd.' Ik produceerde een snik, voordat ik tegen de muur in zijn kamer aanleunde en hem serieus aankeek. 'Maar, wat is er? Ik wil gaan en je bent sloom.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [had mijn stukje nu verandert ;x maar weet net welke versie inline je gelezen heb. Maar maakt verder niet uit ;x]

    Harry Edward Styles
    Ik gromde even. 'Natuurlijk, Tomlinson. Mijn föhn betekend alles voor me.' Ik rolde even met mijn ogen. Louis wist zelf ook wel dat ik het allermeest van hem hielt.' Ik wees met mijn vinger naar de twee setjes kleding op het bed en krapte met mijn andere had even ober mijn borst. 'Ik weet niet wat ik aan moet.' Zei ik zielig. Ik kwam telkens iets omhoog met mijn haken. 'Help.' Ik tuiten mijn lippen even en keek Louis onschuldig aan. Ik moest er gewoon op mijn bes uit zien vanavond. Ik moest iemand aan de haak slaan, anders was er een probleem. En hoe sloe je iemand aan de haak? Door er goed uit te zien. En natuurlijk met mijn charmes, maar dat zat wel goed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''